Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28
  1. #11
    Użytkownik Świeżak Avatar Darek68
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Gostyń
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM
    Postów
    90

    Domyślnie

    Najlepiej sprawdzić luzy na szarpakach. Właśnie wczoraj wymieniałem te tuleje w górnych wahaczach. W zużytych nie było takich luzów jak pokazujesz na filmie choć musialy być wymienione. Dzisiaj wymieniłem dolne wahacze ale już w całości. Kilka dni temu walczylem z tyłem, poprostu krwawica bez kanału.


    › Więcej...: Wahacze góra wideo
    Fiat 126p; Fiat Seicento 900;
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    ja chce w next tydzien zabrac sie za sprawdzenie zawieszenia z przodu, ale nie wiedziałem jaki jest stan zużytych wahaczy, wiec nie miałbym puntu odniesienia do obecnych. Kontrola się przyda bo cos czasem słychać jak pokonuje nierówności. Wiec intersuja mnie metody sprawdzenia stanu wahaczy. Wiem ze sworzen musi chodzic twardo wtedy jest oki, natomiast tuleje nie powinny mieć luzów jak na filmie tak?
    Ostatnio edytowane przez odzi ; 28-05-2011 o 19:28

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,240

    Domyślnie

    Zawieszenie sprawdza się i na podniesionym i na opuszczonym samochodzie. Zależy od tego co i jak stuka.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > > >SKLEP - promocje < < < - nie znalazłeś produktu, którym jesteś zainteresowany ? Napisz do Nas, a na pewno dobierzemy odpowiednią ofertę.

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    A rozwinąć się nie da? Jak widzialem ze odpisaleś na mój post to myślałem że będzie u kąśliwa uwaga, rozczarowałem się

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,240

    Domyślnie

    Cytat Napisał odzi Zobacz post
    A rozwinąć się nie da? Jak widzialem ze odpisaleś na mój post to myślałem że będzie u kąśliwa uwaga, rozczarowałem się
    Aaaa. Widzisz.
    Na stojącym samochodzie złap za górny sworzeń i poszarp do siebie - tak sprawdzisz górny sworzeń.
    Na podniesionym poszarp za koło na boki - tak sprawdzisz tuleje górnego wahacza.
    Na podniesionym poszarp koło przód - tył - tak sprawdzisz tuleje dolnego wahacza. Podnoś koło tak jakbyś chciał je szarpnąć do góry - wyczujesz luz na dolnym sworzniu.
    Na stojącym aucie połóż się i poproś kogoś, żeby pobujał na boki samochodem, złap za stabilizator przy łączniku i poduszce - wtedy wyczujesz luzy na drążku i łącznikach.

    Na podnośniku jest zdecydowanie prościej.

    P.S. Poza tym , że sprzedaję dobre markowe oleje, to głównie naprawiam samochody i staram się pomagać innym.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > > >SKLEP - promocje < < < - nie znalazłeś produktu, którym jesteś zainteresowany ? Napisz do Nas, a na pewno dobierzemy odpowiednią ofertę.

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    dzięki o to mi chodzilo

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    159SW 2.4 QTronic
    Postów
    307

    Domyślnie

    Ja miałem luzy na tulejach górnych wahaczy (Febi) a mimo to, po zdjęciu ich tuleja ani drgnie w rękach. Tak dla informacji.

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,240

    Domyślnie

    Cytat Napisał paw2x Zobacz post
    Ja miałem luzy na tulejach górnych wahaczy (Febi) a mimo to, po zdjęciu ich tuleja ani drgnie w rękach. Tak dla informacji.
    To nie były luzy, a jedynie miękka guma. Luz jest wtedy, kiedy wahacz się już wybije. Na kole w takim przypadku luz to kwestia jak mocno poszarpiesz kołem.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > > >SKLEP - promocje < < < - nie znalazłeś produktu, którym jesteś zainteresowany ? Napisz do Nas, a na pewno dobierzemy odpowiednią ofertę.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ant
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    wielkopolska
    Auto
    ar 156 2.4 jtd 110 kW distinctiv sportpack
    Postów
    61

    Domyślnie

    u autora postu nie ma wahaczy - są WĄCHACZE

    utrzymujesz swój poziom odzi
    alfa romeo... upośledzony obiekt specjalnej troski

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    Nie jedziesz na wakacje do 3city ? Obiecałeś że chętnie się zemną spotkasz, możemy wtedy spokojnie podyskutować o wielu rzeczach

Podobne wątki

  1. [156] Wahacze trw góra i dół czy dół fast?
    Utworzone przez r-sokol w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 23-11-2012, 23:31
  2. Wahacze góra i dół 156
    Utworzone przez color w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-05-2012, 19:36
  3. Wahacze góra, jaki to producent?
    Utworzone przez acer11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-01-2011, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory