Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30
  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar SCHNNAZZI
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 2007r nero
    Postów
    1,714

    Domyślnie

    Cytat Napisał kt0sfajny Zobacz post

    SCHNNAZZI ile Ci gazu pali ? kupiles z lpg czy sam zakladales? czuc roznice miedzy benz. a lpg?
    Pali mi 10litrów gazu. Instalacja założona w Belgii firmy LPI w 1998 roku!! <wow> czyli od nowości. Zero różnicy. I zero problemów! Polecam!!


    › Więcej...: wybór 156 i silnika
    Alfa Romeo 159 2007- Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Tipo 2020
    Mam chorobę zwaną ITALIA

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    AR 156 1.6 TS
    Postów
    37

    Domyślnie

    1.6 mam od 3 lat, dla mnie już trochę za słaba. Proponuje 1.8 zdecydowanie. ( takie same spalanie ) . Najgorsza wada, 1.6 max mom/obr ma przy 4500 obr/min, a 1.8 przy 3500 co sprawia , że musisz wyżej ją "krecić" .

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jakubGTV
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jastrzebie Zdroj, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,0V6
    Postów
    284

    Domyślnie

    najbardziej mnie interesuje alfa od szerszenia 166 2,0TS ale boje sie ze nie wyrobie z kasą... a moze ktos z Was rejestrował takową i moze mi powiedziec mnie wiecej jaki byłby koszt? tu link o jakie autko mi chodzi http://www.forum.alfaholicy.org/samo...166_2_0ts.html

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Ja mam 2.0 TS z BRC, która zakładałem w dobrym warsztacie i powiem, że żadnych problemów. spalanie 10-14l/ 100km.
    polecam 2.0 ew 1.8 bo mocy niewiele mniej a niby taniej wychodzi eksploatacja (brak trzeciego paska). Ale jakbym ja teraz kupował to brałbym 2,5 z LPG (ale z dobrym i dobrze założonym).
    spalanie ok 1-2l więcej niż 2.0, w trasie nawet mniej bo ma 6 biegów. Możliwe, że delikatnie traktowana spali tyle samo. A dźwięk... bajka.
    Co do materiałów eksploatacyjnych to uważam, że nie jest droższa a możliwe, że tańsza. Rozrząd bez wariatora, świec 6 a nie 8. I silnik jest trwalszy. Jeśli ma "wodę" i olej to nie do zdarcia. Ale jeśli już TS to 2.0 lub 1.8.
    Alfa Romeo 156 2.0TS '99 MOMO Nero 601- była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 manual '01 Blue Odyssey - była
    Lancia Phedra 2.0 JTD '05 Automatic - była
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatic '02 nero vulcano - jest
    plus dwa jakieś wozidełka do szurania na ropę

    Była jeszcze masa innych, mało znaczących samochodów.

  5. #15
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Polecam 2,4jtd 136km to juz mozna normalnie jezdzić-i ten dźwięk jak kogos wyprzedzasz na 3,5 tyś obrotw - bezcenne!

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jakubGTV
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jastrzebie Zdroj, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,0V6
    Postów
    284

    Domyślnie

    dzis jade zobaczyc tą sztuke: http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-1-9...C19452829.html jestem umówiony na 10 rano po zdjeciach widac ze cos z przodem co Wy o niej sądzicie a moze ją znacie?

  7. #17
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    ten silnik nie ma tych 115km, bo ta jest jeszcze starsza gen. tego silnika 105,albo 110km
    Kupię Lancia Y 1.2 - ze zdrową podłogą.

  8. #18
    rolex83
    Gość

    Domyślnie

    Bierz benzynę. Może i jtd jest niezłym dieselem ale remonty są horrendalnie drogie. Co z tego że podobno jest mniej awaryjny od TS skoro za sprzęgło bulisz jak za zboże, za wtryski chyba 1000zł od sztuki, do tego jeszcze turbina. Jeśli chodzi o 1.6 TS to osobiście wybrałbym bym jednak 1.8 albo 2.0. Różnica w spalaniu pomijalna a 1.6 musisz mocniej dusić żeby dynamicznie jechać. Po 2 latach użytkowania 156 i regularnego czytania forum teraz wybrałbym V6 w gazie. Mało awaryjny silnik, pięknie brzmi i wcale tak dużo nie pali w porównaniu do TS.

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar SCHNNAZZI
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 2007r nero
    Postów
    1,714

    Domyślnie

    Zgodze się z rolex86. Ja 1.6 musze kręcić do 4tys - 4,5tys żeby jechał jak trzeba. Fajnie mruczy ale wiadomo wiecej pali wtedy. No i przy 4 osobach to juz muł. Nie będę ukrywał. Ale coś kosztem czegoś. Czasami żeby kupić idealny samochód ze wszystkim co trzeba po prostu trzeba wybulić. Ja wtedy aż tyle kasy nie mialem. Ale za to mam przyciemnione szyby, sportowy wydech, sportowe zawieszenie, skóre czarną w środku. No ale silnik słaby hehe
    Alfa Romeo 159 2007- Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Tipo 2020
    Mam chorobę zwaną ITALIA

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jakubGTV
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jastrzebie Zdroj, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,0V6
    Postów
    284

    Domyślnie

    w aucie są tylko skóry w dobrym stanie... szyby tylnie sie nie otwieraja nie działa wspomaganie przedni zderzak inny odcien lampy tryma maska i pan nie dał sie przejechać twierdzac ze mu juz jeden samochód rozwalili i sie boi.po zakupie moge jeździc ile chce..... odradzam!!

Podobne wątki

  1. [159] Wybór silnika.
    Utworzone przez Baax w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 20:49
  2. Wybór strumienicy
    Utworzone przez Yannkes w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 21:50
  3. [Brera] Brera - wybór silnika
    Utworzone przez gaco2ouf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 259
    Ostatni post / autor: 07-01-2013, 20:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory