Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18
  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Blokady niestety się nie nadają bo skoro są od Lancii to od silnika 1.8 VVT lub 2.0 20V lub 2.4 20V (5-cyl) i niestety są inne niż w AR 1.4/1.6 TS, nie pasują też do silnika AR 1.8 i 2.0 TS


    › Więcej...: [156] Dziwne piski + rozrząd

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    chyba nie kolor blokad mówi o ich przeznaczeniu, ja już chyba widziałem srebrne do wszystkich silników alfy, zależy od producenta.
    -hmm, kolega wyraźnie napisał że mechanior pokazał srebrne i powiedział że są do lanci!
    -Blokady to połowa sukcesu, bardzo ważny jest czujnik zegarowy aby co do 0,1 mm określić GMP 1 gara! Moja 147 miała przestawiony rozrząd o jeden ząb do tyłu, strasznie muliła w dolnych obrotach. Bo jak mi się wydaje ktoś ustawiał na znak na obudowie rozrządu, niestety nie poszło mu.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Oryginalne blokady są srebrne WSZYSTKIE!

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,296

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    -hmm, kolega wyraźnie napisał że mechanior pokazał srebrne i powiedział że są do lanci!
    -Blokady to połowa sukcesu, bardzo ważny jest czujnik zegarowy aby co do 0,1 mm określić GMP 1 gara! Moja 147 miała przestawiony rozrząd o jeden ząb do tyłu, strasznie muliła w dolnych obrotach. Bo jak mi się wydaje ktoś ustawiał na znak na obudowie rozrządu, niestety nie poszło mu.
    0,1 mm to za mało - na czujniku jest podziałka z dokładnością do 0,01 mm - i tak należy ustawiać.

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    0,1 mm to za mało - na czujniku jest podziałka z dokładnością do 0,01 mm - i tak należy ustawiać.
    Tak oczywiście jak kolega pisze z dokładnością do jednej steki! Późno było

  6. #16
    Poltergeist
    Gość

    Domyślnie

    Problem z piszczeniem podczas jazdy rozwiazany! Wymiana wszystkich tarcz i hamulców.
    Dance1 miał racje, to były zapieczone klocki. Problem trywialny jednak trafiłem na beznadziejnego mechanika =/
    Byłem u niego w sumie ze 3 razy, za każdym razem chciałem żeby dokładnie sprawdził hamulce i tarcze, raz twierdził nawet, że je wyczyścił z przodu, za każdym razem miałem spokój na około miesiąc, ale w międzyczasie problem powoli wracał tzn. z każdym dniem coraz więcej pisczenia i to już od pierwszych kilometrów zaczynała się zabawa. W Końcu przy okazji zmiany opon zdecydowałem sie sprawdzić, co na to inny mechanik, powiedziałem mu, że chce żeby przy okazji zobaczył hamulce. Okazało się że nie miałem już dwóch klocków, a pozostałe dwa na wykończeniu, przez to hamowałem blachami i zniszczyłem tarcze....Mechanik jak to zobaczył stwierdził, że robota na gwałt, a że nie ma czasu to polecił mi innego, sprawę załatwili w 24 godziny... wtorek wieczorem zmiana opon i wykrycie usterki, a środa wieczór już działająca alfa Na razie zrobiłem ~50km ale już inna dynamika samochodu, jakby więcej mocy Poza tym patrząc na poprzednie naprawy już od 40 km bym się wkurzał xD

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    piski jak kolega wyżej pisal, klocek nie wraca po hamowaniu do swojej "wyjściowej" pozycji, prowadnice zacisku są pewnie zanieczyszczone, zardzewiałe, lub sam tłoczek do czyszczenia, zestaw naprawczy ok 50 zł = pasta do tłoczków hamulcowych

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUKI83 Zobacz post
    piski jak kolega wyżej pisal, klocek nie wraca po hamowaniu do swojej "wyjściowej" pozycji, prowadnice zacisku są pewnie zanieczyszczone, zardzewiałe, lub sam tłoczek do czyszczenia, zestaw naprawczy ok 50 zł = pasta do tłoczków hamulcowych
    Dokładnie jak kolega wyżej jesli nie przeczyścisz problem powróci.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


Podobne wątki

  1. Dziwne piski
    Utworzone przez GONZO15 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-11-2014, 20:52
  2. [147] Rozrząd i piski po prawej stronie
    Utworzone przez rynkov w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-06-2014, 15:31
  3. [156] Dziwne piski z okolic alternatora
    Utworzone przez malek3333 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-06-2014, 08:41
  4. 1.9jtd koniec alternatora czy rozrząd??? dziwne obiawy
    Utworzone przez Edwin156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-12-2012, 22:33
  5. [156] Piski pod maska
    Utworzone przez janusz58 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-12-2008, 18:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory