Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Temat: Jaki pasek ? Gates vs Contitech

  1. #1
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie Jaki pasek ? Gates vs Contitech

    Witam.
    Tak jak w temacie jaki pasek rozrządu wybrać do v6? Gates czy contitech?
    Proszę o zdanie , jakie założyliście

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    JA mam contitech

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    gdzieś czytałem ,że gates ma jakieś inne kształty niż są na wałkach chociaż to tylko w ts , pozatym contitech jakoś wydaję mi się lepszym wyjsciem

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUKI83 Zobacz post
    gdzieś czytałem ,że gates ma jakieś inne kształty niż są na wałkach chociaż to tylko w ts , pozatym contitech jakoś wydaję mi się lepszym wyjsciem
    Nieprawda, mam Gatesa i jest ok
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #5
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    Tak też czytałem że ma zęby bodajże trapezowe czy tam ich nie ma ale no to dotyczyło raczej TS'a.
    Troche mało jest nas widzę z V-kami i nie ma kto się wypowiedzieć .
    Ciekawi mnie to dlatego bo wszystkie takie ,,zestawy" które są na allegro mają paski gatesa , a niestety ceny z nich wychodzą lepiej niż gdziekolwiek indziej.
    Może jest ktoś kto miał problem z gatesem lub właśnie z contitechem ?
    ,,Nie chcę lipy'' ale nie mam też 1000 żeby za same częsci wyłożyć.
    A w tych zestawach oprócz paska gatesa są też rolki INA lub rouville , więc firmy dobre.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    kolega w 2.5 V6 conti, w klekocie u siebie tez mam conti, gates to na klinowy ewentualnie
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    kolega w 2.5 V6 conti, w klekocie u siebie tez mam conti, gates to na klinowy ewentualnie
    Uzasadnij skoro wrzucasz cos "na smietnik" bo kazdy powie to co ma a nie potrafi uzasadnic. Proponuje zapoznac sie z firma Gates blizej i wtedy rzucac teorie.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Zonkil
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Lubaczów/Berlin
    Auto
    Gokart 2.0 TB V6
    Postów
    799

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Nieprawda, mam Gatesa i jest ok
    Sorry, ale ja tu żadnego uzasadnienia nie widzę... może raczyłbyś to zrobić???

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    Prawdopodobnie ten który zamówiłem będzie to także gates ale nie nastawiam się jakoś sceptycznie, skoro daje gwarancje na 90 tyś to chyba nie należy się przejmować a pozatym już by grzmiało gdyby było coś nie tak
    A ile km już ma zrobione twój pasek?
    Mój wytrzymał 90 tyś ale nie wiem co jest wsadzone w każdym bądź razie robiony był jeszcze w niemczech w 2005 r.

  10. #10
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    Cytat Napisał -BamBosZek- Zobacz post
    Uzasadnij skoro wrzucasz cos "na smietnik" bo kazdy powie to co ma a nie potrafi uzasadnic. Proponuje zapoznac sie z firma Gates blizej i wtedy rzucac teorie.
    autor pytał co inni zakładali to kenobi napisał. w ts gates był gorszym rozwiązaniem bo ma półkoliste zęby, które nie przylegają do kół tak dobrze jak trapezowe. nie wiem czy w tym wypadku (conti vs gates) paski różnią się kształtem zębów - jesli nie to brał bym gates bo to imho lepsza firma.
    Moja eks:
    Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999

Podobne wątki

  1. Gates vs Contitech
    Utworzone przez degus w dziale 156
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 22-02-2013, 16:47
  2. pasek rozrzadu 145/146/156 1.8/2.o 16v TS GATES
    Utworzone przez sołtys w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-03-2012, 18:33
  3. Pasek Contitech'a
    Utworzone przez MarcinTM w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 14:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory