Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Pio
    Gość

    Domyślnie Błąd dostrajania mieszankihttp://imageshack.us/photo/my-images/593/bdmieszanki.png/


  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Błąd mieszanki na dwóch cylindrach.

    Przypuszczalne powody:
    1. czujnik temperatury silnika wadliwy sygnał
    2. niewłaściwe ciśnienie paliwa
    3. lejące wtryski
    4. zabite wtryski
    5. niepełne spalanie (wtrysk lub problemy z kompresją)

    Za dużo tlenu w spalinach

  3. #3
    Pio
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź, troszkę źle skonstruowałem pytanie, bo rozumiem co tam jest napisane.
    Ale,
    czy czujnik temperatury to ten w termostacie?
    Czy stan świec może mieć wpływ na niecałkowite spalanie?
    Co to jest O2 sensor? czujnik tlenu (czy to MAF)? gdzie on się znajduje?
    Lewe powietrze?
    Czy źle działająca lambda może być powodem złego dostrajania?

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    To nie jest błąd wypadania zapłonów
    Gdyby dwie świece były uszkodzone musiałbyś odczuć potężny spadek osiągów
    MAF to parametr związany z przepływką. Nie ma nic wspólnego z ilością tlenu
    Ilość tlenu mierzą sondy lambda
    Źle działająca sonda też może wywalić takie błędy.

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Coś mi nie wyszło z tym edytowaniem.

    Przeczytaj to sobie:
    http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=5031



    Cytat: “Alfadiag JTS:

    p1175

    Failed Component Code: Self Adaptation Multiplacitive parameters FRA Bank 2
    Fault Symptom: Above Maximum Limit
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Present at time of request
    Event Count: 40 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 2400 rpm
    Environmental Condition Two: Relative Load: 28,5 %
    Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 90 °C
    Environmental Condition Four: Air Temp: 55,5 °C
    Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 10,19608 °
    Environmental Condition Six: Battery Voltage: 13,1586 volts

    p1172

    Failed Component Code: Self Adaptation Multiplacitive parameters FRA Bank 1
    Fault Symptom: Above Maximum Limit
    Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
    Fault Test State: Test not complete for this Error.
    Fault Code Storage State: Error Present at time of request
    Event Count: 40 count
    Environmental Condition One: Engine Speed: 2320 rpm
    Environmental Condition Two: Relative Load: 42 %
    Environmental Condition Three: Engine Coolant Temp: 94,5 °C
    Environmental Condition Four: Air Temp: 55,5 °C
    Environmental Condition Five: Throttle Valve Angle: 15,68627 °
    Environmental Condition Six: Battery Voltage: 13,1586 volts

    Pytanie, możliwe, że głupie - jeśli występują razem - czy dotyczą łącznie - wskazań dwóch sond?

    Źródło:
    http://webcache.googleusercontent.co...=www.google.pl
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 13-06-2011 o 12:36

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  2. Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 19:00
  3. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34
  4. Błąd sondy lambda (PO150) + błąd zapłonu?
    Utworzone przez Natalia79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-09-2009, 13:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory