Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1
    jacek1983
    Gość

    Domyślnie stuki w silniku alfa romeo 156 1.8 ts

    Więc tak, stuka mi coś w silniku. Po zdjęciu góry okazało się że zatrzymał sie popychacz do tego stopnia że spiłował 2 krzywkę na ssącym wałku(już kupiłem z uszkodzonym silnikiem) więc oddałem głowice do naprawy zostało w niej wymienione wszystko wraz z wałkami został założony nowy rozrząd. Przy okazji zdjołem miskę olejową i wymieniłem panewki na tłokach oraz półksiężyce wraz z pierścieniami tłokowymi które na 2 tłoku były w rozsypce. Wszystko zostało złożone i stukanie jak było tak jest nie mam pojęcia co może być przyczyną nie chce wymieniać silnika gdyż w tym zrobiłem już prawie wszystko i utopiłem kupę kasy. Kolejną operacja bedzie wymiana wału głównego nominalnego oczywiscie, bo taki chciałem oczywiście nowe panewki itp. Czy myślicie że moze to być przyczyną że od razu nie byl robiony szlif wału i nowe panewki nic nie dały? proszę o jakieś mądre rady !!!


    › Więcej...: stuki w silniku alfa romeo 156 1.8 ts

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,173

    Domyślnie

    Nic nie napisałeś gdzie stuka.
    Góra czy dół??
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  3. #3
    jacek1983
    Gość

    Domyślnie

    ciezko opisac napewno od strony rozrzadu taki metaliczny odglas na zasadzie cykania im obroty rosna tym szybciej tlucze i nia ma mocy tak mysle bo moja 33 z silnikiem boxera lepiej sie zbierała

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Nie podałeś szczegółów.Przebieg silnika????
    Ładowanie nowych pierścieni przy dość zużytym cylindrze to kasa w błoto (momentalnie zetnie nowe pierścienie)
    Nowe panewki bez szlifu wału......powodzenia....

    Po takim "remoncie" silnikowi daje max 2-3 miesiące męczarni zanim padnie

    Jak by co to pisz! Robię właśnie pełny remont 1.8 od podstaw

    Rdzę tu,teraz po błedach jakie popełnił poprzedni właściciel AR a czego ja chcę sie ustrzec, za poradą najlepszych szlifierzy.
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 14-06-2011 o 22:58

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    był niedawno temat baaardzo podobny
    pewien "pan" wymienił panewki bez szlifu, od tak
    i też stukało i chyba zawsze bedzie taki efekt
    nie znam się, nie jestem mechanikiem, ale szlif bym zrobił

    Ostatnio edytowane przez zaviaseq ; 14-06-2011 o 22:09

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Nowy.nowy,nowy, nówka wał, OK panewki nominalne.
    Używany wał nominalny.....ZAWSZE pierwszy szlif i panewki nadwymiar.
    Inne opcję zapomnij.
    To raz...

    Jak gładz cylindra ma "schodek" zapomnij o nowych pierścieniach!Tulejowanie bloku albo tłok nadwymiarowy.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    428

    Domyślnie

    Proponuję sporządzić wideo jeśli jest taka możliwość

  8. #8
    jacek1983
    Gość

    Domyślnie

    cylinder był idealny zadnych rysek nic nawet rantów nie było na zadnym mimo tego ze bierscienie a dokladnie zbierajacy byl pekniety na 3 czesci. Panewki były nad wymiar bo wał był po szlifie i myslałem ze to wyjasni sprawe a tu dupa. kupiłem 2 wał nominalny i moje pytanie czy to moze byc to, przebieg 180000 tys.

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał adam.st Zobacz post
    Proponuję sporządzić wideo jeśli jest taka możliwość
    Pewnie,zawsze to bardzo dużo pomoże.
    Ale to kolega JACEK1983 zrobił/planuje skazane jest na porażkę.......

    Te silniki w eksploatacji i remoncie nie są idioto odporne. (bez obrazy) cytat

  10. #10
    jacek1983
    Gość

    Domyślnie

    A i nie wiem czy ma to jakis związek ale mimo tego że wiatrak na 2 biegu kręci jak wściekły to nie zbija temperatury

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 2.0 TS stuki w silniku po remoncie
    Utworzone przez patrykalfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 10:11
  2. Dziwne stuki w silniku alfa 156 2.0 TS
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-05-2013, 10:12
  3. [156] stuki w silniku 1.8
    Utworzone przez cinas w dziale 156
    Odpowiedzi: 61
    Ostatni post / autor: 09-10-2011, 20:56
  4. [156] Stuki w silniku
    Utworzone przez Majkel w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 06:54
  5. Stuki w silniku Alfa 155 2,5 V6
    Utworzone przez Majkel w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 116
    Ostatni post / autor: 10-07-2007, 22:29

co to moze stukac alfa romeo 156 1.8 ts

alfa romeo 156 stukanie w silniku 1.8

silnik do alfy romeo 1.8

alfa 156 1.8 klepanie silnika

alfa romeo pekniety tlok

Alfa Romeo 156 1.8 t s stuki w silniku

przyczyna pukania panewki alfa 1.8 ts

po remoncie silnik puka alfa

stuki na wale alfa 1.8

silniki na czesci alfa romeo 18 ts

alfa romeo 156 1.8 silnik

Pękniety tlok silnika alfa romeo 1.8ts

alfa romeo 147 puka gora silnika

jaka moze byc przyczyna stukow w silniku 1.8 ts alfa 156

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory