Witam kupiłem napinacz bo muszę wymienić i do zestawu jest oring średnicy śruby i nie wiem czy on ma być pod nią czy od strony silnika bo przy starym nie było żadnej uszczelki
Witam kupiłem napinacz bo muszę wymienić i do zestawu jest oring średnicy śruby i nie wiem czy on ma być pod nią czy od strony silnika bo przy starym nie było żadnej uszczelki
Oring jest po to aby śruba nie wypadła z otworu napinacza.
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Zakładam pasek tak jak na wyżej pokazanym schemacie i mam za długi pasek. Zdałem pasek żeby wymienić rolkę prowadzącą i teraz nie mogę założyć paska, wychodzi mi tak że jest za długi a wcześniej był dobry. Może muszę jakoś przestawić napinacz do góry żeby napinał pasek? Ktoś pomoże bo mam unieruchomiony samochód przez ten pasek. Alfa 159 1.9 8v
Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
Ciągle zastanawia mnie fakt że ludzie którzy nie mają pojęcia o mechanice bądź są w niej laikami nie robią sobie zdjęć przed rozpoczęciem jakiejkolwiek roboty a potem płacz i wołanie o pomoc. Zrób zdjęcie silnika od strony nadkola tak żeby wszystkie koła były widoczne to spróbujemy coś pomóc.
Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.
https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1...age;s=1080x720
Zakładam tak jak na tym zdjęciu. Pasek mam stary bo wymieniałem tylko rolkę. Teraz okazuje się że jest za długi
Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
Rozumiem że jak założysz pasek to "puszczasz" napinacz z blokady żeby napiął pasek i wrócił do swojego położenia roboczego??
Jeśli pomogłem - kliknij na gwiazdkę.
Napinacz jest na samym dole. Co to znaczy puścić z blokady?
Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka
Żeby założyć pasek jak należy, musisz założyć klucz na rolkę napinacza i odchylić go, tylko wtedy pasek wejdzie tak jak powinien. Później "puszczasz" napinacz, który napręży pasek i wszystko siądzie odpowiednio.