Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24
-
22-12-2006, 15:51 #1csscssGość
Wsp. ukł. kierowniczego - problem
Witam.
Może ktoś to już miał. Popiskuje mi wspomaganie przy kręceniu. 156 . 1.8. 2000r
Po odpaleniu jest cicho, ale wystarczy troche pojeżdzić i pokęcić kierownicą przy parkowaniu i już popiskuje. Słyszalne bardziej z kabiny a niżeli z zewnątrz.
Nie jestem mechanikiem? więc nie wiem. Czy to pompa wspomagania pada,
Podobno przed padnięciem daje znaćo sobie akustycznie???
Pozdrawiam, Jestem tutaj od dziś.
› Więcej...: Wsp. ukł. kierowniczego - problem
-
-
22-12-2006, 21:38 #2Marcino 156Gość
-
22-12-2006, 23:33 #3
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
-
23-12-2006, 22:23 #4
- Dołączył
- 04 2006
- Mieszka w
- SB oraz WX..Y
- Auto
- 166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
- Postów
- 1,081
Napisał csscss
U mnie w czasie jazdy nie było to odczuwalne, ale jak parkowałem pod domem to mi wyło przy kręceniu kierownicą.
Zminiłem płyn i pomogło, choć nie od razu. Przypuszczam, że mechanik który mi to robił nie zrobił tego dokładnie dlatego efekt nie był natychmiastowy.
Już od kilku osób słyszałem, że wymiana płynu im pomogła. Koszt jest śmieszny, a usterka może zostać wyeliminowana.
-
24-12-2006, 15:29 #5filipGość
-
25-12-2006, 14:34 #6csscssGość
Dzięki za rady.
Wymienię płyn i zobaczę czy pomoże. Pasek raczej odrzucam, piszczał by niezależnie czy zaraz przy pierwszych manewrach podczas wyjazdu z garażu , czy też póżniej.A u mnie to dopiero pojawia się póżniej. Rzęzić nie rzężni, i ogólnie wspom. działa ok. Więc może to nie pompa., a przyczyna popiskiwania jest mniejszego kalibru. Wymienię płyn na wstępie i dam znać. Pozdrawiam.
-
31-12-2006, 08:56 #7
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
tylko nie daj sobie wmowic ze wymiana płynu to poprostu wyssanie ze zbiorniczka starego i nalanie nowego, bo i takie fachury sie znajdą.. odkręc wąz w najnizszym punkcie, pokręc bez zapalania kierą, niech wszytko wypluje, skręć wąz, i nalewaj płynu kręcąc kierą na NIE zapalonym silniku, jak przestanie ubywac, zapal auto i jeszcze troche pokręć od skrajnych położen, sprawdzaj poziom przez najblizsze kilometry..
-
31-12-2006, 16:57 #8
-
07-01-2007, 14:48 #9csscssGość
magiel?
A może to magiel? . Ktoś pisał na :www.alfa156.pl
żęby zwrócić uwage na dziwne dzwięki przy kręceniu fajerą przy kupnie auta??
-
07-01-2007, 15:17 #10
Podobne wątki
-
[159] końcówka drążka kierowniczego
Utworzone przez carramba w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 27Ostatni post / autor: 12-07-2020, 20:14 -
[159] wymiana drążka kierowniczego
Utworzone przez zwoli w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 23-02-2014, 08:38 -
[146] Końcówka drążka kierowniczego
Utworzone przez Krakers w dziale 145/146/155Odpowiedzi: 10Ostatni post / autor: 16-10-2010, 20:29 -
Przewód ukł. kierowniczego
Utworzone przez duza_mysz w dziale 147Odpowiedzi: 3Ostatni post / autor: 23-07-2010, 19:58 -
Wymiana drazka kierowniczego
Utworzone przez cin1 w dziale 166Odpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 24-01-2010, 12:38