- użytkownik c, logi z zimnego silnika
Kod:
Throttle learn status: 11
Baro pressure: 1052,81 mBar
Fuel pressure (Measured): 5,500 Bar
Fuel pressure (Calculated): 5,500 Bar
Fuel pressure signal: 0,6158 V
Fuel pressure regulator: 0,000 %
- a za chwilę te same dane
Kod:
Throttle learn status: 11
Baro pressure: 1052,81 mBar
Fuel pressure (Measured): 36,780 Bar
Fuel pressure (Calculated): 52,475 Bar
Fuel pressure signal: 2,0126 V
Fuel pressure regulator: 32,700 %
- widać że musiał być wyłączony i włączony kluczyk i pompa paliwa nabiła ciśsnienie.
- a brakuje mi tego parametru
Engine status:
Engine warmed up: DONE
Catalytic converter: Present
- ja bym zrobił tabelkę w Excelu, lepiej wychodzą zestawienia, grafiki, porówniania.
- wiadomo że to było tak na szybko.