Sida 4 med 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Pokaż wyniki od 31 till 40 med 46
  1. #31
    bartekcivic
    Gäst

    Domyślnie

    no juz na swojej skorze się przekonalem ze nie ma co oszczedzac na przeplywomierzu, choc mi sie udalo ze mi go w sklepie jeszcze przyjeli,ale co jest przycyzna tego ze po 10 minutach rörelse na innym przplywomierzu i wsadzeniu starego chodzi gorzej niz chodzil wczesniej? datorn sie przestawil? Nie wyswietla się napis check, wszystko niby jest ok


    › Więcej...: Kostnaden för en ersättare FORTBILDNING om du behöver byta ut ett bälte?
    Ostatnio edytowane przez bartekcivic ; 22-12-2011 om 19:02

  2. #32
    Användaren Cyklist Avatar bartekalfa166
    Gick
    04 2011
    Bor i
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 159 TI. Bianco
    Meddelanden
    416

    Domyślnie

    a wogóle jak przekręcasz kluczyk zapala sie ikonka motora???bo ja dopiero po jakims czasie kapnałem sie że u mnie taka indikator wogole sie nie zapala-handlarz ktory sprzedawał mi auto odlutowal ta diode ,cwaniak/w morde jeza/ wiec moze u ciebie jest podobnie......chociaz pewnie nie....

  3. #33
    Användaren Cyklist
    Gick
    09 2011
    Auto
    Alfa 156 1,8 t.144km s & Alfa 159 1.8 MPI-140km
    Meddelanden
    373

    Domyślnie

    Jag kommer att lägga till att symtomen av"patient" CVT i min Bella är en 2-3 andra buller, efter ett skott, mycket svag wkrecanie inte vända när det är kallt motoroch , när den är varm, lite bättre, så upp till 3-4 tusen varv rider som om jag har en 1.6 under huven bara kommer ut, som en slangbella, efter över 4 tusen varv.
    miałem to samo, ale jestem własnie po regeneracji wariatora i jest już ok, wkreca sie duzo szybciej na obroty, jest wiecej mocy na niskich obrotach i wysokich, nie ma już odczuwalnego wzrostu mocy przy 3 tyś, tylko rowno w całym zakresie obrotów.

    przyspieszenie na +, przyjemnosc z rörelse tez na +

    ciekawostka, zębatki w środku wariatora w stanie idealnym, w drugim wariatorze rozkreconym u mekanikera to samo, jak nowe, wiec nie widze przymusu wymiany całego wariatora, regeneracja i wszystko jest cacy, wychodzi na to ze newralgicznym punktem jest sprezyna która po jakims czasie traci swoje własciwosci.
    Ostatnio edytowane przez Alfa156bb ; 30-12-2011 om 11:03

  4. #34
    bartekcivic
    Gäst

    Domyślnie

    witam ponownie:-) jestem po podlaczeniu mojej belli do datorna, wyskoczyl bląd(awaria) sondy lambda, czy to moze byc odpowiedzialne za dlawienie sie motora gdy dodam gaz do dechy? bo chodzi mi z dnia na dzien coraz gorzej. I teraz mam pytanie ile sond lambda ma Alfa 156? bo wymienie ja tylko pytanie ktora to ( jesli jest wiecej niz jedna). I jeszcze jedno pytanko, ile łacznie z robotą wychodzi regeneracja wariatora?

  5. #35
    Användaren Fachowiec Avatar Cubus00
    Gick
    02 2009
    Bor i
    Międzychód
    Auto
    var Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 159 2,4
    Meddelanden
    2,592

    Domyślnie

    [QUOTE=Alfa156bb;748762]miałem to samo, ale jestem własnie po regeneracji wariatora i jest już ok, wkreca sie duzo szybciej na obroty, jest wiecej mocy na niskich obrotach i wysokich, nie ma już odczuwalnego wzrostu mocy przy 3 tyś, tylko rowno w całym zakresie obrotów.



    no to widzisz ,chyba wariator jednak jest nie sprawny ,on budzi motor powyzej 3 tys obrotów

    ---------- Post added at 16:52 ---------- Previous post was at 16:51 ----------

    Citat Skrev bartekcivic Zobacz post
    witam ponownie:-) jestem po podlaczeniu mojej belli do datorna, wyskoczyl bląd(awaria) sondy lambda, czy to moze byc odpowiedzialne za dlawienie sie motor gdy dodam gaz do dechy? bo chodzi mi z dnia na dzien coraz gorzej. I teraz mam pytanie ile sond lambda ma Alfa 156? bo wymienie ja tylko pytanie ktora to ( jesli jest wiecej niz jedna). I jeszcze jedno pytanko, ile łacznie z robotą wychodzi regeneracja wariatora?
    sonda jest jedna w twoim aucie , ale nim ja wymienisz sprawdz lub podmien od kogos przeplywomierz

  6. #36
    Användaren Romeo Avatar Woland83
    Gick
    06 2010
    Bor i
    Malyanov
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro uppfyllda.
    Meddelanden
    1,118

    Domyślnie

    Citat Skrev Alex Zobacz post
    När padniętej przepływce är inte nödvändigtvis långsamt på en förkylning. Musslor i hett motoru. W TS -ie możesz na chwilę odpiąć przepływkę- jeśli auto dostanie kopa to przepływka... Jeśli nie to może być sonda, ale wszystko datorn visa. Ridning med en skadad przepływką eller inte, kan förstöra sond, aldrig tvärtom. På webbplatsen przepływki fel är fel av sonden. Bättre "att låna någon" skASOedit fel pośmigać och in igen....
    A ja myślałem że to w klekocie tak działa z odpinaniem przepływki, a w TS nic nie zmienia odpięcie przepływki, oprócz wyświetlenia marchewy.

  7. #37
    bartekcivic
    Gäst

    Domyślnie

    dokladnie po odpiweciu przeplywki w moim ts nic sie nie zmienilo... i boje sie ze po tym tescie z odpieciem przeplywi spierniczylem sonde(choc przejechalem tylko 300 metrow dla testu) Przeplywke raz wymienialem(jak pisalem w poprzednich postach) na nowa( co prawda nie bosha ale nowa) i zadnej roznicy, nawet motor na niej chodzil gorzej. A wiec pozostaje albo sonda albo wariator... i jak to sprawdzic w takim razie? co to bedzie? bo obie rzeczy tanie nie sa i w obecnej chwili(kryzys:-)) nie stac mnie zeby wymieniac obie rzeczy... slyszalem ze sonde mozna jakos zbadac czy zle dziala? sprawdzajac napiecie na niej? czyli rozumiem ze w moim autku jest jedna sonda tak?
    Ostatnio edytowane przez bartekcivic ; 30-12-2011 om 18:26

  8. #38
    Användaren Fachowiec Avatar Cubus00
    Gick
    02 2009
    Bor i
    Międzychód
    Auto
    var Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 159 2,4
    Meddelanden
    2,592

    Domyślnie

    Ts maja to do siebie,ze na odpietej przeplywce wariuja albo w ogóle nie chodza, a jesli nie ma róznicy to ta nowa moze byc tez walnieta, daj spokój z tym wariatorem on nic nie ma wspólnego z dlawieniem ,

  9. #39
    bartekcivic
    Gäst

    Domyślnie

    no tez mi sie tak zdaje, chyba masz racje co do tego wariatora, jakos mi on nie pasuje do tych objawów:-) czuje ze to bedzie albo przeplywka albo sonda, no ta przeplywka co kupilem nową(205zl) po zalozeniu i przejechaniu 300metrow wrocila do sklepu( na szczescie mi ja przyjeli). Ale cos mi sie zdaje ze moje problemy z motoriem(z przespieszeniem i dlawieniem podczas przyspieszania) zaczely sie od czasu kiedy zaczelem zabawe z przeplywomierzami. Teraz zaluje ze wogole zaczalem sie w to bawic bo z perspektywy czasu widze ze moj ts wcale nie chodzil tak zle:-) na biegu jalowym silnik ladnie sie wkreca na obroty ale gdy ruszam na jedynce to od 1 tysiaca do 4 tysiecy sie dlawi a potem nagle lapie moc i jest dobrze...

  10. #40
    Användaren Alpha och omega Avatar RafcioL27
    Gick
    06 2009
    Bor i
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS-2000.SW + TIS
    Meddelanden
    472

    Domyślnie

    Citat Skrev bartekcivic Zobacz post
    no tez mi sie tak zdaje, chyba masz racje co do tego wariatora, jakos mi on nie pasuje do tych objawów:-) czuje ze to bedzie albo przeplywka albo sonda, no ta przeplywka co kupilem nową(205zl) po zalozeniu i przejechaniu 300metrow wrocila do sklepu( na szczescie mi ja przyjeli). Ale cos mi sie zdaje ze moje problemy z motoriem(z przespieszeniem i dlawieniem podczas przyspieszania) zaczely sie od czasu kiedy zaczelem zabawe z przeplywomierzami. Teraz zaluje ze wogole zaczalem sie w to bawic bo z perspektywy czasu widze ze moj ts wcale nie chodzil tak zle:-) na biegu jalowym silnik ladnie sie wkreca na obroty ale gdy ruszam na jedynce to od 1 tysiaca do 4 tysiecy sie dlawi a potem nagle lapie moc i jest dobrze...
    Kolego, w pierwszej koljaności to uzupełnij profil z kąd jesteś, może jest ktośz forumowiczów w twojej okolicy z kabeliem i Cię poratuje diagnostyką motor. Chodzi o sprawdzenie czy to nie przepływomierz lub sonda. Nikt z nas nie jezt wróżką i Ci na 100% nie powie że to przepływka czy sonda (z objawów wygląda na przepływomierz choć nie koniecznie), poproś na forum o pomoc w diagnostyce kogoś z twoich okolic na pewno ktoś się znajdzie.

Liknande ämnen

  1. Kostnaden för att byta kamrem på 2,5 v6
    Skapad matber1 i avsnitt 166
    Svar: 28
    Senaste inlägg författare: 31-03-2014, 21:32
  2. 1.9 JTD kostnaden av att byta kuddar ?
    Skapad czester.91 i avsnitt 147
    Svar: 7
    Senaste inlägg författare: 29-11-2012, 21:17
  3. Kostnaden för att byta koppling
    Skapad Corrado83 i avsnitt 147
    Svar: 22
    Senaste inlägg författare: 02-03-2011, 20:08
  4. Kostnaden för kopplings byte 2.0 V6 TB
    Skapad Robert3029 i avsnitt 166
    Svar: 9
    Senaste inlägg författare: 11-02-2011, 18:06
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg författare: 21-04-2010, 19:03

när du byter ut CVT belt

ducati 750 bälte ersättning

czy moge wymienic wariator bez rozrzadu

Taggar för detta tema

Befogenheter

  • Du kan inte skapa nya trådar
  • Du kan inte att skriva meddelanden
  • Du kan inte för att lägga till bifogade filer
  • Du kan inte för att redigera dina inlägg
  •  
Stötdämpare