Pokaż wyniki od 31 till 40 med 46
-
22-12-2011, 18:16 #31bartekcivicGäst
no juz na swojej skorze się przekonalem ze nie ma co oszczedzac na przeplywomierzu, choc mi sie udalo ze mi go w sklepie jeszcze przyjeli,ale co jest przycyzna tego ze po 10 minutach rörelse na innym przplywomierzu i wsadzeniu starego chodzi gorzej niz chodzil wczesniej? datorn sie przestawil? Nie wyswietla się napis check, wszystko niby jest ok
› Więcej...: Kostnaden för en ersättare FORTBILDNING om du behöver byta ut ett bälte?Ostatnio edytowane przez bartekcivic ; 22-12-2011 om 19:02
-
-
22-12-2011, 20:13 #32
-
30-12-2011, 08:49 #33Användaren Cyklist
- Gick
- 09 2011
- Auto
- Alfa 156 1,8 t.144km s & Alfa 159 1.8 MPI-140km
- Meddelanden
- 373
miałem to samo, ale jestem własnie po regeneracji wariatora i jest już ok, wkreca sie duzo szybciej na obroty, jest wiecej mocy na niskich obrotach i wysokich, nie ma już odczuwalnego wzrostu mocy przy 3 tyś, tylko rowno w całym zakresie obrotów.Jag kommer att lägga till att symtomen av"patient" CVT i min Bella är en 2-3 andra buller, efter ett skott, mycket svag wkrecanie inte vända när det är kallt motoroch , när den är varm, lite bättre, så upp till 3-4 tusen varv rider som om jag har en 1.6 under huven bara kommer ut, som en slangbella, efter över 4 tusen varv.
przyspieszenie na +, przyjemnosc z rörelse tez na +
ciekawostka, zębatki w środku wariatora w stanie idealnym, w drugim wariatorze rozkreconym u mekanikera to samo, jak nowe, wiec nie widze przymusu wymiany całego wariatora, regeneracja i wszystko jest cacy, wychodzi na to ze newralgicznym punktem jest sprezyna która po jakims czasie traci swoje własciwosci.Ostatnio edytowane przez Alfa156bb ; 30-12-2011 om 11:03
-
30-12-2011, 16:06 #34bartekcivicGäst
witam ponownie:-) jestem po podlaczeniu mojej belli do datorna, wyskoczyl bląd(awaria) sondy lambda, czy to moze byc odpowiedzialne za dlawienie sie motora gdy dodam gaz do dechy? bo chodzi mi z dnia na dzien coraz gorzej. I teraz mam pytanie ile sond lambda ma Alfa 156? bo wymienie ja tylko pytanie ktora to ( jesli jest wiecej niz jedna). I jeszcze jedno pytanko, ile łacznie z robotą wychodzi regeneracja wariatora?
-
30-12-2011, 16:52 #35Användaren Fachowiec
- Gick
- 02 2009
- Bor i
- Międzychód
- Auto
- var Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 159 2,4
- Meddelanden
- 2,592
[QUOTE=Alfa156bb;748762]miałem to samo, ale jestem własnie po regeneracji wariatora i jest już ok, wkreca sie duzo szybciej na obroty, jest wiecej mocy na niskich obrotach i wysokich, nie ma już odczuwalnego wzrostu mocy przy 3 tyś, tylko rowno w całym zakresie obrotów.
no to widzisz ,chyba wariator jednak jest nie sprawny ,on budzi motor powyzej 3 tys obrotów
---------- Post added at 16:52 ---------- Previous post was at 16:51 ----------
sonda jest jedna w twoim aucie , ale nim ja wymienisz sprawdz lub podmien od kogos przeplywomierz
-
30-12-2011, 17:27 #36
-
30-12-2011, 18:17 #37bartekcivicGäst
dokladnie po odpiweciu przeplywki w moim ts nic sie nie zmienilo... i boje sie ze po tym tescie z odpieciem przeplywi spierniczylem sonde(choc przejechalem tylko 300 metrow dla testu) Przeplywke raz wymienialem(jak pisalem w poprzednich postach) na nowa( co prawda nie bosha ale nowa) i zadnej roznicy, nawet motor na niej chodzil gorzej. A wiec pozostaje albo sonda albo wariator... i jak to sprawdzic w takim razie? co to bedzie? bo obie rzeczy tanie nie sa i w obecnej chwili(kryzys:-)) nie stac mnie zeby wymieniac obie rzeczy... slyszalem ze sonde mozna jakos zbadac czy zle dziala? sprawdzajac napiecie na niej? czyli rozumiem ze w moim autku jest jedna sonda tak?
Ostatnio edytowane przez bartekcivic ; 30-12-2011 om 18:26
-
30-12-2011, 18:27 #38
-
30-12-2011, 18:35 #39bartekcivicGäst
no tez mi sie tak zdaje, chyba masz racje co do tego wariatora, jakos mi on nie pasuje do tych objawów:-) czuje ze to bedzie albo przeplywka albo sonda, no ta przeplywka co kupilem nową(205zl) po zalozeniu i przejechaniu 300metrow wrocila do sklepu( na szczescie mi ja przyjeli). Ale cos mi sie zdaje ze moje problemy z motoriem(z przespieszeniem i dlawieniem podczas przyspieszania) zaczely sie od czasu kiedy zaczelem zabawe z przeplywomierzami. Teraz zaluje ze wogole zaczalem sie w to bawic bo z perspektywy czasu widze ze moj ts wcale nie chodzil tak zle:-) na biegu jalowym silnik ladnie sie wkreca na obroty ale gdy ruszam na jedynce to od 1 tysiaca do 4 tysiecy sie dlawi a potem nagle lapie moc i jest dobrze...
-
30-12-2011, 19:31 #40Användaren Alpha och omega
- Gick
- 06 2009
- Bor i
- Świdnik
- Auto
- AR 156 2.0 TS-2000.SW + TIS
- Meddelanden
- 472
Kolego, w pierwszej koljaności to uzupełnij profil z kąd jesteś, może jest ktośz forumowiczów w twojej okolicy z kabeliem i Cię poratuje diagnostyką motor. Chodzi o sprawdzenie czy to nie przepływomierz lub sonda. Nikt z nas nie jezt wróżką i Ci na 100% nie powie że to przepływka czy sonda (z objawów wygląda na przepływomierz choć nie koniecznie), poproś na forum o pomoc w diagnostyce kogoś z twoich okolic na pewno ktoś się znajdzie.
Liknande ämnen
-
Kostnaden för att byta kamrem på 2,5 v6
Skapad matber1 i avsnitt 166Svar: 28Senaste inlägg författare: 31-03-2014, 21:32 -
1.9 JTD kostnaden av att byta kuddar ?
Skapad czester.91 i avsnitt 147Svar: 7Senaste inlägg författare: 29-11-2012, 21:17 -
Kostnaden för att byta koppling
Skapad Corrado83 i avsnitt 147Svar: 22Senaste inlägg författare: 02-03-2011, 20:08 -
Kostnaden för kopplings byte 2.0 V6 TB
Skapad Robert3029 i avsnitt 166Svar: 9Senaste inlägg författare: 11-02-2011, 18:06 -
Kostnaden för att ersätta wachaczy
Skapad suwa 156 §Svar: 4Senaste inlägg författare: 21-04-2010, 19:03




Svara med citat

