Sida 1 med 5 12345 SistaSista
Pokaż wyniki od 1 till 10 med 46
  1. #1
    bartekcivic
    Gäst

    Domyślnie Kostnaden för en ersättare FORTBILDNING om du behöver byta ut ett bälte?

    Witam:-) wiem , ze podobnych tematów na forum bylo juz parę. Od 4 miesięcy jestem szcześliwym posiadaczem alfy 156 2.0 ts. Na samym poczatku wymieniłem w nim motor( wszystko poza wariatorem gdyz o istnieniu jego jako poczatkujacy nawet nie wiedzialem). I tu moje pytanie, czy moge teraz( po przejechaniu jakis 8 tysiecy od wymiany paska) wymienic sam wariator? czy mozna pasek napinac po raz drugi? Czy teraz przy wymianie wariatora zainwestowac ponownie w nowy pasek?(o rolkach i calej reszcie nawet nei mysle)? I ile wynosi taka usluga?(chodzi o wymiane samego wariatora razem z kostnadenem samej czesci)? z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi. Dodam, ze objawy"chorego" wariatora w mojej belli to 2-3 sekundowy klekot po odpaleniu, bardzo slabe wkrecanie sie na obroty gdy jest zimny motor, a gdy cieply jest troszke lepiej, tyle ze do 3-4 tys obrotow jedzie jakby mial 1.6 pod maska dopiero wyrywa jak z procy po przekroczeniu 4 tys obrotow.


    › Więcej...: Kostnaden för en ersättare FORTBILDNING om du behöver byta ut ett bälte?

  2. #2
    Användaren Cyklist Avatar bartekalfa166
    Gick
    04 2011
    Bor i
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 159 TI. Bianco
    Meddelanden
    416

    Domyślnie

    ja zrobiłem podobnie jak ty.Czyli wymiana motoru bez wariata,ostatnio tez słysze po odpaleniu 2 sekundowy "klekot" ale nie wpadam w panike bo poz tym chwilowym dzwiękiem nic*się*nie dzieje.A podobny objaw z obrotami miłem przed wymianą przepływomierza, wiec warto sprawdzić pod kompem czy wszystkie inne parametry są prawidłowe. Ale też chętnie poczytam o opcji wymiany samego wariatora, wiec podłączam sie pod temat.

  3. #3
    Användaren Romeo Avatar zaviaseq
    Gick
    05 2010
    Bor i
    Czestochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Meddelanden
    1,621

    Domyślnie

    wiesz.... pasek możesz zawsze założyć ten sam, ale co z tego wyniknie to najstarsi górale nie wiedzą
    z zasady powinno się wymieniać pasek przy każdym jego ściągnięciu
    drogi nie jest a okres następnej wymiany sobie przedłużysz przy okazji
    panelen kostnadenuje z 100 PLN
    ewentualny remont po zerwaniu paska z 30 razy więcej
    za wymianę wariata + pasek powinieneś zapłacić ok 200zł może więcej.... ale niewiele
    najważniejsza sprawa:
    mekaniker/serwis lub ufoludki co będą to robić, muszą używać blokad na wałki motorJag
    jeżeli nie posiadają tego i wmówią Ci że bez blokad da się to zrobić to szukaj koljanego serwisu bo ci na pewno sobie z tym nie poradzą

  4. #4
    syfon
    Gäst

    Domyślnie

    Bara idag satte motor. De övriga 70. Som någon från området Tesin kan också liknande för att göra en rabatt.

  5. #5
    Användaren Nybörjare Avatar baton
    Gick
    09 2011
    Auto
    Alpha
    Meddelanden
    153

    Domyślnie

    Citat Skrev syfon Zobacz post
    Bara idag satte motor. De övriga 70. Som någon från området Tesin kan också liknande för att göra en rabatt.
    Ja będę myślał o rozrządzie + wariator koło lutego. Del mekaniker även att köpa ? Du kan fråga hur mycket en sådan tjänst skulle kostnadenowała ? För tillfället bor jag i Cieszyn, bara i Bergen V. och jag vet inte var jag ska skicka bilar. Jag hörde att det var i the Hills också, det är några mekaniker från den italienska bil var tydligen bra, vet inte hur uppskattar.

  6. #6
    bartekcivic
    Gäst

    Domyślnie

    a powiedzcie jak sprawdzic czy to przeplywomierz bedzie? jest jakis sposob na sprawdzenie go ? nie mam na podlozenie innego.

  7. #7
    Användaren Romeo Avatar zaviaseq
    Gick
    05 2010
    Bor i
    Czestochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Meddelanden
    1,621

    Domyślnie

    endast datorn i odczyt Air Mass Flow do odcięcia i na wolnych i oczywiście na rozgrzanym motorJag

  8. #8
    bartekcivic
    Gäst

    Domyślnie

    rozumiem, to trzeba bedzie sprawdzic czy to przeplywka czy wariator... bo wszystki ladnie pieknie ale do 3 tysiecy obrotow samochod nie ma ducha i naprawde trzeba narobic sporo halasu(wkrecic go co najmniej na 4-5 tysiecy obrotow zeby jakos odczuc te 155 koni( z ktorych napewno pare jest juz niestety martwych:-) )


    Jag bör tillägga att jag brukade ha nubire wagon 2.0 133 häst och makt var mycket mer märkbar(även om motor inte krecil inte så hög som alfons:-)
    Ostatnio edytowane przez bartekcivic ; 17-12-2011 om 20:46

  9. #9
    Användaren Maniac resoraków
    Gick
    01 2011
    Bor i
    śląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS DOBRY ROCZNIK 2000
    Meddelanden
    46

    Domyślnie

    Przerabialem to u siebie.Na bank to nie wariator.

  10. #10
    Användaren Romeo Avatar Aster156
    Gick
    08 2011
    Auto
    MKII Ford Ka, Citroen C3 II
    Meddelanden
    838

    Domyślnie

    Citat Skrev bartekcivic Zobacz post
    Jag bör tillägga att jag brukade ha nubire wagon 2.0 133 häst och makt var mycket mer märkbar(även om motor inte krecil inte så hög som alfons:-)
    Ten silnik czuje się dobrze dopiero powyżej 3 tys.

Liknande ämnen

  1. Kostnaden för att byta kamrem på 2,5 v6
    Skapad matber1 i avsnitt 166
    Svar: 28
    Senaste inlägg författare: 31-03-2014, 21:32
  2. 1.9 JTD kostnaden av att byta kuddar ?
    Skapad czester.91 i avsnitt 147
    Svar: 7
    Senaste inlägg författare: 29-11-2012, 21:17
  3. Kostnaden för att byta koppling
    Skapad Corrado83 i avsnitt 147
    Svar: 22
    Senaste inlägg författare: 02-03-2011, 20:08
  4. Kostnaden för kopplings byte 2.0 V6 TB
    Skapad Robert3029 i avsnitt 166
    Svar: 9
    Senaste inlägg författare: 11-02-2011, 18:06
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg författare: 21-04-2010, 19:03

när du byter ut CVT belt

ducati 750 bälte ersättning

czy moge wymienic wariator bez rozrzadu

Taggar för detta tema

Befogenheter

  • Du kan inte skapa nya trådar
  • Du kan inte att skriva meddelanden
  • Du kan inte för att lägga till bifogade filer
  • Du kan inte för att redigera dina inlägg
  •  
Stötdämpare