Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 62
  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    442

    Domyślnie

    takie wartości podaje producent (np brembo czy alfa romeo) i raczej ma jakies rozsądne powody.
    Jako laik moge sie tylko domyslac:
    1. zbyt cienkie tarcze będą sie szybciej przegrzewały (a co za tym idzie wszystkie efekty towarzyszące tzn krzywienie, pękanie itd).
    2. przy zuzytych klockach docisk klocka do tarczy moze być słabszy.

    edit:
    7 mm? to biorąc pod uwage wentylacje w srodku to samymi tarczami mozna sie golic?


    › Więcej...: Jakiej tarcze hamulcowe do 156?

  2. #22
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    wymienialem klocki przod w lato i mechanik nic nie powiedzial dopiero kolejny ostrzegl mnie w pore jak sie okazuje..

  3. #23
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    wiesz raczej dobrze uslyszlalem ze 7mm bo jak je zobaczylem to widok nie za ciekawy...mianowicie pojawily sie juz pekniecia pionowe :x czekam na tarcze az przysla.dzis kupilem moze na wtorek, najpozniej na srode dojda.

  4. #24
    marcinel
    Gość

    Domyślnie Re: Jakiej tarcze hamulcowe do 156?

    Cytat Napisał gregorian99
    Witam i o tarcze pytam! Żarty na bok!!! Drodzy koledzy i koleżanki, jakie tarcze hamulcowe(mam na myśli producenta) do przodu do pieknej 156?
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Miłego dnia!!!
    W swojej zawsze wkładam ATE z klockami ATE i jest OK.
    Hamują i nie piszczą
    Z ferodo ostatnio mi nie wychodziło ,ale hitem było jak pojechałem do 3B może z 2 raz w życiu (na szczęście) i założyli mi bez konsultacji klocki Valeo :shock: zapewniając ,że nie będą piszczeć i że są klasy ATE na zmianę było za późno bo już w aucie siedziały.Po jakiś 200 km zaczęły na...ć,piszczeć ,trzeć jak w Żuku,wróciłem z tym molem do 3B to szefostwo wpadło na pomysł szlifowania tarcz fleksą i tego typu głupoty :twisted: .Wróciłem z powrotem do ATE ,wymieniłem i cisza.Oczywiście za Valeo nie chcieli mi oddać kasy i twierdzili jeszcze uparcie ,że wymiana na ATE nic nie da :mrgreen: .
    Partactwo i cwaniactwo.Nie polecam tego serwisu .A jeszcze tłumaczyłem tym "mistrzom" ,że Valeo może i są dobre ale w Pugu 1,4.Żenada.Z mojej strony duży negatyw dla tego serwisu i tyle.Odradzam.
    Na szczęcie przez kilka lat wymieniłem u nich tylko łożysko i te "super klocki".
    Polecam ATE ,chyba ,że dużo trackdayów i OES -ów zaliczasz to wkładaj to co Marekm
    (ma doświadczenie w tym sporcie )

  5. #25
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    6,856

    Domyślnie

    co prawda byly montowane tarcze niewentylowane w 156 ale to w slabych silnikach ty masz 2ts i raczej byly tam wentylowane i napewno chodzi o wartosc 17 mm a z ciekawosci jaki ty masz przebieg? a gwoli scislosci tarcza ma miec minimalna grubosc 20.2 mm tylna 9mm progi max 1.5 mm takze moze to o tylna tarcze chodzi jak podajesz 7mm. swoja droga jakim cudem ta alfa przechodzila przeglad

  6. #26
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    z tym 7mm to pomylka bylo 17 mm a juz dzis jest 16mm ale tarzce dzis przyszly i juz zakladam

  7. #27
    Łukasz K.
    Gość

    Domyślnie

    co powiecie o takich?
    mnie też podniecił wygląd i ..faktem jest że prezentują się zajefajnie ale - tylko na zdjęciu . Po założeniu i kilku konkretnych hamowaniach za pomocą klocków EBC Redstuff wyglądają już mniej ciekawie (jakby nierównomiernie scierane) . Poza tym klocki na tyle wysypały się po pół roku , a z przodu po półtora roku - w sumie niewiele udało im sie przejechać . I jeszcze jedno - założone w aucie wydają specyficzny dźwięk spowodowany najprawdopodobniej właśnie tymi jakże pięknie wyglądającymi nacięciami . Świetnie się tego słucha jadąc wzdłuż metalowych lub betonowych barierek . Ja się przyzwyczaiłem ale innych może denerwować .
    W innym aucie założyłem standardowe Brembo na podstwowym Ferodo + Motul i AR stawała w miejscu !

  8. #28
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    Dzis wymieniłem tarcze na nowe!!! szok przezyłem po sciągnieciu starych rupci !!! dosołownie rupci!!! i przy wymianie klockow pol roku temu mechanik nic nie powiedział co za jelop!!!ale juz go zmieniłem tzn.mechanika

    Oto zdjecia moich starych tarcz !!! powiem krotko MASAKRA !!!

  9. #29
    Korczu
    Gość

    Domyślnie

    Ha Ha !!!

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    442

    Domyślnie

    pytanie czy cała wina leży po stronie mechanika

Podobne wątki

  1. Tarcze hamulcowe tył
    Utworzone przez Ozzzi w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-08-2012, 13:19
  2. [146] Doradzić! Jakiej firmy klocki i tarcze?
    Utworzone przez Maryjane w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-04-2012, 10:15
  3. [146] Tarcze hamulcowe tył
    Utworzone przez macminik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 23:09
  4. tarcze hamulcowe
    Utworzone przez obserwator737 w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-06-2009, 10:21

wymiary tarcz hamulcowych alfa 156

sportowe hamulce do alfy 156

156 jakie tarcze hamulcowe

tarcze sportowe alfa 156

rotinger tarcze forum

jaki rozmiar tarcz hamulcowych alfa 2.5 v6

opinie o firmie rotinger

tarcze hamulcowe alfa 156

rotinger tarcze

rozmiar tarcz hamulcowych alfa 156

jakie są tarcze hamulcowe w alfie 156

disc jakość rotinger

recenzje tarcz hamulcowych rotinger

tarcze hamulcowe wentylowane nawiercane do alfy romeo 156

alfa 156 jaki rozmiar tarcz hamulcowych

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory