Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 67

Temat: Tarcze naiercane-nacinane vs. zwykłe pełne

  1. #11
    wojtasw007
    Gość

    Domyślnie

    Płuyn akurat nie ma nic do tego, co do klocków mogę dodać jeszcze - byle nie trw do nacinanej mikody.

  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krispl
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Ford Focus MK2
    Postów
    133

    Domyślnie

    Ja u siebie miałem Bozarto + klocki trw i powiem szczerze że duzo lepiej niz seria, tylko minusem byly lekkie drgania i faktycznie glosno hamowały ale tylko przy predkosciach powyzej 100 Ja nie załowałem zmiany... i tak ciszej niz seryjne w fokusie

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Płyn hamulcowy ma bardzo dużo do skutecznego hamowania, a bardziej temperatura jego wrzenia, jak Ci się słaby płyn zagotuje po lepszym hamowaniu to nici z hamulca będą

  4. #14
    wojtasw007
    Gość

    Domyślnie

    Ale nie ma nic do stosunku klocek -> tarcza
    Ja zawsze lałem najzwyklejszego DOTa i nigdy problemów nie było nawet przy hamowaniu 240-250 --> 0

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    AR 156 1.6 TS
    Postów
    37

    Domyślnie

    To ja chyba będe w mniejszości , założylem na przód ATE tarcze pełne + klocki TEXTAR - jak narazie powiem coraz lepiej z każym kilometrem - bo mam na "dotarciu"

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Do stosunku klocki- tarcza, rzeczywiście nie wiele ma ale jak koledze zależy na dobrym hamowaniu to można zmienić(chyba że był nie dawno wymieniany), powinno się zmieniać max co 2lata . Żeby później nie było ''wymieniłem tarcze i klocki i po kilku hamowaniach miękki pedał bo jak wiadomo płyn absorbuje wilgoć i z czasem traci swoje właściwości, więc jeśli nie był zmieniany to warto biorąc pod uwagę, że to nie jest duży wydatek.

    Ale już nie robiąc OT to ze swojego doświadczenia przy 1.8 TS mogę z czystym sumieniem polecić Mikody nawiercane i nacinane plus klocki Bosch, zero problemów a hamulce u mnie raczej lekko nie maja. Kto by nie wsiadł za kierownice zawsze ze zdziwieniem mówił "hamulce to tu są żyleta"

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    A jaki zestaw będzie lepszy
    -tarcze nawiercane nacinane Mikoda + do tego jakieś klocki (może Bosch)
    czy taki zestaw jak ten http://moto.allegro.pl/sport-tarcze-klocki-alfa-romeo-147-156-ts-jtd-gt-i2317659279.html
    Chcę wymienić zarówno przód jak i tył

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    ja do swojej wczoraj założyłem komplet mikody na przód i tył + klocki bosch. Chciałem na początku łyknąć bozarto+trw, bo niby jest to samo co mikoda, aczkolwiek nie mieli tarcz na tył do mnie (u mnie są 276 mm). Cenowo wyszło to tak = 560 zł komplet tarcz + 204 zł komplet klocków; ceny z przesyłką. Co do wrażeń ? wczoraj je założyłem, są na dotarciu, więc ostro nie hamuję ale póki co nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Dam znać jak się dotrą jakie wrażenia
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	PICT0457.jpg
Wyświetleń:	741
Rozmiar:	175.1 KB
ID:	54781   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	PICT0456.jpg
Wyświetleń:	1093
Rozmiar:	178.8 KB
ID:	54782  

  9. #19
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    Czy ktoś sie zastanawiał nad tym lub miał założone kiedyś?? http://allegro.pl/klocki-ate-ceramic...256831273.html

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawciu87 Zobacz post
    ja do swojej wczoraj założyłem komplet mikody na przód i tył + klocki bosch. Chciałem na początku łyknąć bozarto+trw, bo niby jest to samo co mikoda, aczkolwiek nie mieli tarcz na tył do mnie (u mnie są 276 mm). Cenowo wyszło to tak = 560 zł komplet tarcz + 204 zł komplet klocków; ceny z przesyłką. Co do wrażeń ? wczoraj je założyłem, są na dotarciu, więc ostro nie hamuję ale póki co nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Dam znać jak się dotrą jakie wrażenia
    I jak dalsze wrażenia z jazdy na tym zestawie? Czy w miarę docierania hamuje lepiej? Opłaca się inwestować w te tarcze? Czy jest znacząca różnica w porównaniu do serii? Czy ktoś się orientuje czy do mnie idą klocki z czujnikami czy bez bo nie bardzo wiem jakie mam zamówić?

Podobne wątki

  1. [159] Nawiercane i nacinane tarcze w 159
    Utworzone przez Marcinks w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-10-2014, 14:56
  2. [146] Hamulce-tarcze nacinane,nawiercane-czy warto?
    Utworzone przez dareme89 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-05-2008, 18:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory