Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Temat: [156] Obudowa filtra powietrza - kręcące śruby

  1. #21
    kojut
    Gość

    Domyślnie

    Ja zaspawałem dziury a potem wkręciłem wkręty z dużymi łbami. Też działa. Co do wyciągania to na standardowym zawiasie nie trzeba podnosić auta.

  2. #22
    darloss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kojut Zobacz post
    Ja zaspawałem dziury a potem wkręciłem wkręty z dużymi łbami. Też działa. Co do wyciągania to na standardowym zawiasie nie trzeba podnosić auta.
    Na standardowym zawiasie??? Jakim zawiasie???

  3. #23
    kojut
    Gość

    Domyślnie

    Zawieszeniu
    Ostatnio edytowane przez kojut ; 29-06-2009 o 13:12

  4. #24
    darloss
    Gość

    Talking

    Cytat Napisał kojut Zobacz post
    Ja zaspawałem dziury a potem wkręciłem wkręty z dużymi łbami. Też działa. Co do wyciągania to na standardowym zawiasie nie trzeba podnosić auta.

    Nie wiem, ja mam standardową zawieche, i nie mogłem go dołem wyciągnąć bez pod lewarowania, ale ok;-) nie wnikam jak to zrobiłeś, skoro wszyscy mieli problem a Ty nie;-)
    A co do sposobu w jaki to naprawiłeś, to też ok;-) ale jak dla mnie to za bardzo pracochłonny;-)
    Ostatnio edytowane przez darloss ; 29-06-2009 o 15:50

  5. #25
    kojut
    Gość

    Domyślnie

    Na pewno nie pracochłonny- wyciągasz, wieziesz do warsztatu, zalewają, wiercisz dziury, wkładasz z powrotem.

  6. #26
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    ja już po wymianie pojechałem na zakupy kupiłem te szpilki, które fachowo nazywają się dwugwintem, podkładki, nakrętki i poxipol. później na kanał do wujka narzeczonej. Śruba jedna której w poprzednim warsztacie nie mogli odkręcić tu wyszła bez problemu, jedna nie dawała za wygraną więc wyrwał górną pokrywę ale co tam. przyszła kolej na wyciągnięcie całej obudowy. dwie śruby mocujące odkręcone, dolne kołki wypchane, pozostało tylko odłączyć od tej puszki po lewej patrząc od dołu. po 5 minutach miałem już obudowę wyciągniętą. czas na pozbycie się starych śrub i wkręcenie szpilek. Jak usłyszał i zobaczył co mam zamiar zrobić to złapał się za głowę i powiedział że już bardziej nie mogłem przekombinować. okazało się że szpile też są dużo za grube. Jaki więc patent na nowe mocowanie?

    1.stare śruby zamiast rozwiercić potraktował spawarką i same wypadły razem z tulkajmi
    2. w miejsce śrub wbił kołki rozporowe
    3. w dwóch miejscach normalnie zostało przykręcone dwoma wkrętami,a w miejscu gdzie wyłamał to mocowanie zrobił taką blaszkę wygiętą w kształcie S i trzyma elegancko, muszę dwa pozostałe zrobić tak samo

    przy okazji okazało się filtr powietrza Filtrona jest trochę za wysoki, ze niemiec nie umiał sobie poradzić z osłoną silnika więc ją poprostu wyrwał, a później zanitował

  7. #27
    gold1
    Gość

    Domyślnie

    czytam tak to forum i widze ze macie niezle pomysly, ale mam pytanie jak sie zabrac do tego filtra by go wymienic co mam odkrecic i gdzie zeby sie tam dostac zeby nie rozkaszanic czegos? moze ktos zamiescic szczegolowy opis ? bo chce pomajstrowac przy filtrze i przeplywce

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Odświeżę nieco kotleta . Chciałem u siebie wymienić całą obudowę filtra powietrza, bo oczywiście śruby są zjechane. Tylko nie mogę tego ciula wyjąć . Do obudowy z przodu trzema śrubami przykręcony jest rezonator, śruby są w takich miejscach, że nie ma do nich dostępu. Obudowy wraz z rezonatorem nie wyjmę bo brak miejsca. Poległem w starciu z włoską myślą inżynieryjną - bo wychodzi mi, że żeby wyjąć całość, to musiałbym zdemontować zderzak i przewody od chłodnicy, co przecież jest bez sensu?
    Ostatnio edytowane przez Zenonzlasu ; 09-07-2016 o 20:19

  9. #29
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    spróbuj od dołu po zdjęciu oslony silnika

  10. #30
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    No właśnie od dołu próbowałem . Zdjąłem dolną rurę turbo i opuściłem w dół metalowy wspornik, na którym opiera się obudowa - ale dalej nie chciało wyleźć. Ten fafany rezonator mi bruździ.

Podobne wątki

  1. [145] Obudowa filtra powietrza
    Utworzone przez Farciarz950 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-09-2013, 13:05
  2. obudowa filtra powietrza
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-07-2012, 07:41
  3. [155] Obudowa rozrządu, obudowa filtra powietrza RÓŻNICE
    Utworzone przez omron8 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-05-2012, 19:45
  4. obudowa filtra powietrza - ukręcone śruby
    Utworzone przez Reason w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-06-2010, 12:03
  5. [156] obudowa filtra powietrza
    Utworzone przez ciamel w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-09-2008, 13:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory