Seite 3 mit 3 Die ersteDie erste 123
Ausstellungsergebnisse von 21 An 28 mit 28
  1. #21
    Der Benutzer Der Pirat Weg
    Er schloss sich der
    10 2009
    Lebt in
    Krakau, Polen
    Auto
    : 159 sw 1.9 jtdm 8v wäre die TTK ( 170ps@ 358NM ) HIGH wurden: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Beiträge
    236

    Domyślnie

    Właśnie dzwonili z serwisu. Auto gotowe. Wyniesie mnie ta zabawa 550zł. Jest to die Kosten für die:
    - Diagnose
    - regulacja Ventil-timingbei
    - wymiana świec
    - wymiana uszczelki dekla
    - czyszczenie układu dolotowego i kolektora ssącego

    Zaraz idę po samochód. Mechaniker powiedział, że po ustawieniu rozrządu nie tłucze się nic, ale jest ciut nerwowy Motor na wolnych obrotach ( blokady nie są ori jak się okazuje+ nowe świece. Zawory przeżyły, kompresja wygląda tak:
    1 cyl: 14.7
    2 cyl: 14.6
    3 cyl: 15
    4 cyl: 14.9
    5 cyl: 15
    6 cyl: 14.7

    Winny całości zamieszania- źle wyregulowany napinacz. Jakimś cudem nowe świece sprawiły, że przestawiło rozrząd bo auto się ,,odmuliło". Rozrząd okazał się sam w sobie w stanie jaki deklarował mi poprzedni właściciel- ma nie więcej niż 8 tys od roboty.

    Tyłek uratowany, bo w poniedziałek Budapeszt muszę zrobić a w piątek jadę na wybrzeże by wrócić do Krakowa i potem do Zamościa, więc auto się nieco najeździ przez okres wakacyjny.


    › Więcej...: Frage des Laien über die Ventile und der Druck im Zylinder den V6

  2. #22
    Der Benutzer Romeo Avatar -BamBosZek-
    Er schloss sich der
    08 2009
    Lebt in
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3,0 24 V
    Beiträge
    2,281

    Domyślnie

    Powiedzmy ze 2 garnek troche odbiega od reszty ale trzyma sie coalosci wiec nie bedzie zle. Napinacz mogl ktos zaslabo naciagnac bo jak wiadomo w 156 dojscie do niego jest tragiczne ... wiec uznali ze jest dobre a czasami to zamalo Viel Glück!
    Genetik macht den Meister, vergleichen will?

  3. #23
    Der Benutzer Der Pirat Weg
    Er schloss sich der
    10 2009
    Lebt in
    Krakau, Polen
    Auto
    : 159 sw 1.9 jtdm 8v wäre die TTK ( 170ps@ 358NM ) HIGH wurden: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Beiträge
    236

    Domyślnie

    Te garnki są mi wypominane przez tych mechesów co wizyta, bo w nowej serii 5, którą robili ( 14 tys km przebiegu!) auto ma od 10,5 do 13 rozbieg. Już się nie mogę doczekać- uciekam. Cena wydaje się być uczciwa. Wymienili też w tej kwocie czujnik wałka Ventil-timingu - zapomniałem dopisać. Panowie- Drogo? Jak nie to podam adres dla krakowiaków jeśli też mi nic nie ,,spaprali".

  4. #24
    Der Benutzer Quadrifoglio Verde
    Er schloss sich der
    10 2007
    Lebt in
    Breslau
    Auto
    AR156 1,6TS 1999.
    Beiträge
    5,304

    Domyślnie

    No to fajnie, że wszystko skończyło się dobrze.
    A my mamy kÖlny dowód na to, że mechanicy często za słabo napinają napinacze i potem dochodzi do kolizji nowych Ventil-timings.

  5. #25
    Der Benutzer Romeo Avatar -BamBosZek-
    Er schloss sich der
    08 2009
    Lebt in
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3,0 24 V
    Beiträge
    2,281

    Domyślnie

    Wydaje mi sie ze dosc niska cena jesli wszystko zrobili jak nalezy tylko dziwi mnie bo napisales ze wymienili czujnik walka i uszczelke/ uszczelki na deklach a die Kosten für die nowych to polowa calej ceny :> wiec cos troche tu smierdzi no chyba ze dali uzywki albo nie napisales ze dales im swoje czesci :>
    Genetik macht den Meister, vergleichen will?

  6. #26
    Der Benutzer Der Pirat Weg
    Er schloss sich der
    10 2009
    Lebt in
    Krakau, Polen
    Auto
    : 159 sw 1.9 jtdm 8v wäre die TTK ( 170ps@ 358NM ) HIGH wurden: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Beiträge
    236

    Domyślnie

    Auto w domu.

    für ein Teil der - części były moje. Uszczelki die Kosten für dieowały mnie po 80zł za stronę a za kpl. świec NGK dałem 200zł. Czujnik kosztował 172zł.

    Co do robocizny:

    - badanie endoskopowe Motora+ diagnostyka Computerowa
    - wymiana czujnika wałka Ventil-timingbei
    - wymiana świec
    - wymiana uszczelek pokryw zaworowych
    - ustawienie rozrządu
    - czyszczenie kolektora ssącego+ układu dolotowego ( woleli przedmuchać, aniżeli by miało coś w środku siedzieć i wpaść)
    - kasacja błędów+ kÖlna diagnostyka komputerowa

    To wszystko kosztowało 550zł. Serwis BMW na ul. Szczecińskiej w Krakowie.

    Co do jakości usługi i szczęśliwego zakończenia sprawy. Pogadaliśmy sobie dłużej na temat rozrządu. Ocenili, że muszę go mimo wszystko wymienić za jakieś 10-15 tys, bo choć nowy to był tak spartolony, że głowa mała. Śruby były powkręcane od rolek na sztukę, napinacz całkowicie źle ustawiony i poobrabiane pilnikami różne rzeczy. Widać, że robota niefachowa choć wykonana. Starali się naprawić co się dało, ale dotychczASOwy montaż się na nim odbił i lepiej zrobić dla spokoju. Rozrząd był przestawiony ,,na farta", bo kilka stopni więcej i gwarantowany byłby armagedon w głowicy. Zawory przeżyły. Auto chodzi bardzo ładnie, silnik stwierdzam, że pracuje ładniej niż gdy kupiłem auto.

    Na + jest także to, że z grubsza obmyli zasyfione olejem rzeczy w Powered.
    Na malutki minus jest fakt, że nie wszystko poskręcane zostało tak jak trzeba, ale przyznali wprost, że ja auto rozkręcałem ( prawda) a nie oni i nie wiedzieli gdzie niektóre rzeczy mają iść, tak więc puszeczka od wiązki kompa jest do moich kompetencji.

  7. #27
    Der Benutzer Maniac resoraków Avatar monialisano1
    Er schloss sich der
    10 2011
    Lebt in
    SĘDZISZÓW
    Auto
    ALFA ROMEO 166 2.0 TS 2000
    Beiträge
    44

    Domyślnie

    no cena stosunkowo niska, jak to mówią o włos od katastrofy

  8. #28
    Der Benutzer Der embryo Avatar joker83
    Er schloss sich der
    06 2012
    Lebt in
    Warschau-Grchw :)
    Auto
    Sie : Alfa Romeo 156 2.5 V6 1998: Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 2002
    Beiträge
    9

    Domyślnie

    Dobrze że wszystko się skończyło po twojej myśli. Co do ceny to tez wydaje mi się,że nie drogo policzyli.Aż się zastanawiam teraz jaka u mnie jest sytuacja z napinaczem. Poprzedni właściciel już trochę przejeżdził po wymianie Ventil-timingu,chyba czas tam zajrzeć.

Ähnliche Themen

  1. [159] Was den richtigen Druck in den Zylindern Alfa Romeo 159 sein sollte
    Erstellt von pepe998 im Abschnitt 159/Brera/Brera Spider
    Antwort: 9
    Letzter Beitrag/Autor: 25-03-2018, 09:32
  2. Der Druck in den Zylindern
    Erstellt von mariokowal27 im Abschnitt 156
    Antwort: 3
    Letzter Beitrag/Autor: 13-08-2014, 13:44
  3. [146] Ein zu hoher Druck in den Zylindern
    Erstellt von scyzorsw im Abschnitt 145/146/155
    Antwort: 17
    Letzter Beitrag/Autor: 16-05-2011, 18:04
  4. [GTV] GTV V6 Turbo-schwachen Druck auf das Zylinder-warten mir reparieren?
    Erstellt von tomason2 Abschnitt Gtv / Spinne Gtv
    Antwort: 3
    Letzter Beitrag/Autor: 05-08-2010, 18:31
  5. [33] nicht gleich den Druck in dem Zylinder
    Erstellt von dosman im Abschnitt 33/164
    Antwort: 9
    Letzter Beitrag/Autor: 31-10-2008, 06:55

omega v6 zawór 1

kompresja v6 busso

opel omega a 8 zaworowy cisnienie na cylindrach jakie powinno byc

Zawory na cylindrach

omega 2.5 v6 slaba kompresja przy odpalaniu

zawory 2.5 v6 busso

kompresja w busso

alfa 156 2 5 v6 jakie zawory ssa e

alfa romeo 156 v6 chodzi jak traktor

Tags für dieses Thema

Berechtigungen

  • Sie können nicht ein neues Thema zu übernehmen
  • Sie können nicht Nachrichten schreiben
  • Sie können nicht Anhänge hinzufügen
  • Sie können nicht Ihre Beiträge zu bearbeiten
  •  
Stoßdämpfer