Mostrar resultados de 1 Para 10 com 28
-
18-07-2012, 18:44 #1O usuário O pirata maneira
- Juntou-se a
- 10 2009
- Vive em
- Cracóvia, Polónia
- Automático
- jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
- Mensagens
- 236
Pytanie laika o zawory i ciśnienie w cylindrach w V6
Olá
mam proste i laickie pytanie dla ,,znawców tematów".
Se o motor z pogiętymi zaworami gubi ciśnienie na cylindrach i nie pali? Czy może to nie jest wyznacznik. Skoczył mi w V6 sincronismo de válvula jak pisałem w innym temacie ( nowy niemal- 8 tys km ). Ciśnienie na cylindrach od 14.5 do 15 wszędzie i pali normalnie. Jak to wygląda? Gdy są pogięte zawory to winien chyba gubić jakoś nimi ciśnienie, albo nie działać? Dobrze myślę?
› Więcej...: Pytanie laika o zawory i ciśnienie w cylindrach w V6
-
-
18-07-2012, 19:41 #2O usuário Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 10 2007
- Vive em
- Wrocław
- Automático
- AR156 1,6TS 1999.
- Mensagens
- 5,304
Dobrze myślisz.
A skąd wiesz, że skoczył sincronismo de válvula ?
-
18-07-2012, 19:55 #3O usuário O pirata maneira
- Juntou-se a
- 10 2009
- Vive em
- Cracóvia, Polónia
- Automático
- jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
- Mensagens
- 236
Opisywałem problem kilkanaście tematów niżej, ale:
- auto po wymianie świec na oryginalne NGK zaczęło chodzić jak traktor
- poszukiwania, że niby ciało obce mogło się dostać do motora nie przyniosły efektu
- samochód jak wjechał ( tak, normalnie jechał o własnych siłach...hałasując) do ,,serwisu" alfy od razu wywołał uśmiech mecânicoa, który krzyknął 6-7 tys za wymianę o motor (taki sam v6 motorek leżał na zapleczu...)
- samochód stoi w serwisie, który skupia się przede wszystkim na BMW...ale od razu zabrano się do diagnozy problemu. Obadano wszystko na słuch, zbadano kompresję ( od 14.5 do 15 na wszystkich garkach- auto ma 126 tys km), sprawdzono wnętrze silnika za pomocą mikro kamery.
- wyszło, że minimalnie odbite są zawory na wałku wydechowym bodajże w głowicy od strony grodzi. Doprawdy minimalnie, bo nigdzie nie ucieka kompresja i silnik normalnie zapala
- stukot zdiagnozowano jako przestawiony na szparte ae minimalnie sincronismo de válvula. Dano mi nadzieję, że po jego ustawieniu będzie chodziło normalnie, bo zawory musnęły tłoki i może nie ma strat
- z racji, że w krk zdobyć blokady do V6 to cud, więc ustaliłem z ów serwisem, że kupię sobie blokady do V6 i w piątek ustawią ten rozrząd- po zrobieniu tego będę mógł je sprzedać.
Reasumując... jeśli nie ma problemów z ciśnieniem i odpalaniem (na benzynie przerywa na 1 garnku, na gazie pracuje na wszystkie, ale nim telepie ( wtrysk benzyny do czyszczenia ponoć ) to nie winno być strat w mechanice i może starczy tylko ustawić ten rozrząd? Nie kryję... modlę się o to, bo ten samochód za tydzień MUSI zrobić 1500km i nie ma możliwości innej, więc choćbym miał nocami siedzieć u mechanika, to musi być zrobiony.
-
18-07-2012, 20:12 #4O usuário Alpha e Omega
- Juntou-se a
- 12 2011
- Vive em
- Lowestoft
- Automático
- AR 166 3.0v6 azurro nuvola
- Mensagens
- 474
motor V6 jest silnikiem kolizyjnym.. ale wydaje mi sie ze po przeskoczeniu paska o ząbek nic nie powinno się stać.. zaworą
a delikatnie wygięty nie da żadnych oznak.. chyba ze będzie wpadał w jakieś wibracje i wyrobi uszczelniacz
skoro mówisz ze po wymienię świec masz ten problem. może jedna ze świec ma przebicie..
albo cewka padła, nie ma styku..Última edição por Aroniaa ; 18-07-2012 sobre 20:18
-
18-07-2012, 20:36 #5O usuário O pirata maneira
- Juntou-se a
- 10 2009
- Vive em
- Cracóvia, Polónia
- Automático
- jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
- Mensagens
- 236
Nie nie- świece są okej i dzieje się to i na starych i na nowych ( motor chodzi jak diesel, słychać stukanie). Wiem, że V6 jest kolizyjna, ale stwierdziliśmy po oględzinach, że ten dźwięk to muskanie zaworów o tłoki na skutek przeskoczenia o ząbek. Gdyby skoczyło więcej, zawory mogłyby się mocno pogiąć i nie byłoby ciśnienia+ byłyby problemu z paleniem. W o motor była wprowadzona kamerka, która pokazała, że na tłokach są delikatnie odbite zawory- generalnie w takim stopniu, że ściągnęły z nich brud. Tryb UV pokazał, że nie odbiła się ich struktura. Autem nie wypada jeździć, bo właśnie można pokrzywić zawory albo generalnie albo bardziej ( jeśli muśnięcie je pyknęło minimalnie )
Ja się modlę, by było tak...bo auto musi jechać w trasę a na zwalanie głowicy itd nie mam teraz pieniędzy... mam utopione bezzwrotnie w wyjeździe między innymi.
Tu temat o aucie: http://www.forum.alfaholicy.org/156/...kla_swiec.htmlÚltima edição por Sudi ; 18-07-2012 sobre 20:40
-
18-07-2012, 20:53 #6
ei
Swojego czasu na pasek razrzadu dostala mi sie podkladka przez swoja nieuwage ,po odpaleniu motora przeskoczyl pasek na tej podkladce ,silnik normalnie pracowal ,ale chodzil dokladnie jak diesel ,po podpieciu kompa blad po340 -czujnik polozenia walka razrzadu ,doszlem co bylo przyczyna czyli ta podkladka ,zakupilem nowy pasek ,blokady w dlon i poskladalem calosc od nowa -i problem zniknal ,silnik pracuje rowno i nie jak diesel tak ze moze u Ciebie byc podobny przypadek - zobacz na kompie czy nie wywala Ci po340
-
18-07-2012, 21:01 #7O usuário O pirata maneira
- Juntou-se a
- 10 2009
- Vive em
- Cracóvia, Polónia
- Automático
- jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
- Mensagens
- 236
Czujnik wałka sincronismo de válvulau u mnie też został wymieniony i już błędu nie ma. Tyle, że u mnie to był błąd p1314 ,,przyspieszenie poziome wałka", a pod computadorem BMW... ,,droga o złej nawierzchni". Pozostało właśnie założyć blokady i ustawić od nowa rozrząd, na ewentualnie nowym pasku... tyle, że cały rozrząd ma 8 tys km
-
18-07-2012, 21:03 #8O usuário Romeo
- Juntou-se a
- 05 2011
- Vive em
- Płaza/Chrzanów/Małopolska
- Automático
- 164 V6
- Mensagens
- 696
Ustawić sincronismo de válvula i po temacie. Jeżeli jednak dalej będzie coś nie teges to głowicę trzeba robić niestety.
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
-
18-07-2012, 21:07 #9
Ja mialem nabite na nowym komplecie 1000km i po tym incydencie wymienilem tylko pasek ,bylo to pewnie ze 2 lata temu ,ale nie zapomne ze motor pracowal jak diesel strasznie glosno i tez do smiechu mi wtedy nie bylo
-
18-07-2012, 21:27 #10O usuário O pirata maneira
- Juntou-se a
- 10 2009
- Vive em
- Cracóvia, Polónia
- Automático
- jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
- Mensagens
- 236
Przyjdą blokady- będziemy walczyć... Śmieszy mnie tylko cały czas, że robi to serwis BMW a nie Alfy, bo ten drugi zdezerterował... I cieszy podejście, że Alfa to auto jak każde inne a Busso to motor takiej klasy jak w M-kach, gdzie wymaga się zegarmistrza. Pomijam fakt, że wózek wzbudza niesamowitą ciekawość innych ,,mechesów", którzy z racji małego stażu nie zostali dopuszczenie do Alfy. Wszystkie rodzaje smaru już są na pokrowcach, które pięknie świecą swymi logami BMW w Alfie.
Tópicos similares
-
[159] Jaki powinno być prawidłowe ciśnienie w cylindrach Alfa Romeo 159
Criado por pepe998 na seção 159/Brera/Brera SpiderResposta: 9Último post/Autor: 25-03-2018, 09:32 -
Ciśnienie w cylindrach
Criado por mariokowal27 seção 156Resposta: 3Último post/Autor: 13-08-2014, 13:44 -
[146] Za wysokie ciśnienie w cylindrach
Criado por scyzorsw na seção 145/146/155Resposta: 17Último post/Autor: 16-05-2011, 18:04 -
[GTV] GTV V6 Turbo - słabe ciśnienie na cylindrach - czeka mnie remont?
Criado por tomason2 na seção da aranha Gtv/GtvResposta: 3Último post/Autor: 05-08-2010, 18:31 -
[33] nie równe ciśnienie w cylindrach
Criado por dosman na seção 33/164Resposta: 9Último post/Autor: 31-10-2008, 06:55




Responder com citação
