Página de vídeo 1 com 3 123 passadopassado
Mostrar resultados de 1 Para 10 com 28
  1. #1
    O usuário O pirata maneira
    Juntou-se a
    10 2009
    Vive em
    Cracóvia, Polónia
    Automático
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Mensagens
    236

    Domyślnie Pytanie laika o zawory i ciśnienie w cylindrach w V6

    Olá

    mam proste i laickie pytanie dla ,,znawców tematów".

    Se o motor z pogiętymi zaworami gubi ciśnienie na cylindrach i nie pali? Czy może to nie jest wyznacznik. Skoczył mi w V6 sincronismo de válvula jak pisałem w innym temacie ( nowy niemal- 8 tys km ). Ciśnienie na cylindrach od 14.5 do 15 wszędzie i pali normalnie. Jak to wygląda? Gdy są pogięte zawory to winien chyba gubić jakoś nimi ciśnienie, albo nie działać? Dobrze myślę?


    › Więcej...: Pytanie laika o zawory i ciśnienie w cylindrach w V6

  2. #2
    O usuário Quadrifoglio Verde
    Juntou-se a
    10 2007
    Vive em
    Wrocław
    Automático
    AR156 1,6TS 1999.
    Mensagens
    5,304

    Domyślnie

    Dobrze myślisz.
    A skąd wiesz, że skoczył sincronismo de válvula ?

  3. #3
    O usuário O pirata maneira
    Juntou-se a
    10 2009
    Vive em
    Cracóvia, Polónia
    Automático
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Mensagens
    236

    Domyślnie

    Opisywałem problem kilkanaście tematów niżej, ale:

    - auto po wymianie świec na oryginalne NGK zaczęło chodzić jak traktor
    - poszukiwania, że niby ciało obce mogło się dostać do motora nie przyniosły efektu
    - samochód jak wjechał ( tak, normalnie jechał o własnych siłach...hałasując) do ,,serwisu" alfy od razu wywołał uśmiech mecânicoa, który krzyknął 6-7 tys za wymianę o motor (taki sam v6 motorek leżał na zapleczu...)
    - samochód stoi w serwisie, który skupia się przede wszystkim na BMW...ale od razu zabrano się do diagnozy problemu. Obadano wszystko na słuch, zbadano kompresję ( od 14.5 do 15 na wszystkich garkach- auto ma 126 tys km), sprawdzono wnętrze silnika za pomocą mikro kamery.
    - wyszło, że minimalnie odbite są zawory na wałku wydechowym bodajże w głowicy od strony grodzi. Doprawdy minimalnie, bo nigdzie nie ucieka kompresja i silnik normalnie zapala
    - stukot zdiagnozowano jako przestawiony na szparte ae minimalnie sincronismo de válvula. Dano mi nadzieję, że po jego ustawieniu będzie chodziło normalnie, bo zawory musnęły tłoki i może nie ma strat
    - z racji, że w krk zdobyć blokady do V6 to cud, więc ustaliłem z ów serwisem, że kupię sobie blokady do V6 i w piątek ustawią ten rozrząd- po zrobieniu tego będę mógł je sprzedać.

    Reasumując... jeśli nie ma problemów z ciśnieniem i odpalaniem (na benzynie przerywa na 1 garnku, na gazie pracuje na wszystkie, ale nim telepie ( wtrysk benzyny do czyszczenia ponoć ) to nie winno być strat w mechanice i może starczy tylko ustawić ten rozrząd? Nie kryję... modlę się o to, bo ten samochód za tydzień MUSI zrobić 1500km i nie ma możliwości innej, więc choćbym miał nocami siedzieć u mechanika, to musi być zrobiony.

  4. #4
    O usuário Alpha e Omega Avatar Aroniaa
    Juntou-se a
    12 2011
    Vive em
    Lowestoft
    Automático
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Mensagens
    474

    Domyślnie

    motor V6 jest silnikiem kolizyjnym.. ale wydaje mi sie ze po przeskoczeniu paska o ząbek nic nie powinno się stać.. zaworą
    a delikatnie wygięty nie da żadnych oznak.. chyba ze będzie wpadał w jakieś wibracje i wyrobi uszczelniacz


    skoro mówisz ze po wymienię świec masz ten problem. może jedna ze świec ma przebicie..
    albo cewka padła, nie ma styku..
    Última edição por Aroniaa ; 18-07-2012 sobre 20:18

  5. #5
    O usuário O pirata maneira
    Juntou-se a
    10 2009
    Vive em
    Cracóvia, Polónia
    Automático
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Mensagens
    236

    Domyślnie

    Nie nie- świece są okej i dzieje się to i na starych i na nowych ( motor chodzi jak diesel, słychać stukanie). Wiem, że V6 jest kolizyjna, ale stwierdziliśmy po oględzinach, że ten dźwięk to muskanie zaworów o tłoki na skutek przeskoczenia o ząbek. Gdyby skoczyło więcej, zawory mogłyby się mocno pogiąć i nie byłoby ciśnienia+ byłyby problemu z paleniem. W o motor była wprowadzona kamerka, która pokazała, że na tłokach są delikatnie odbite zawory- generalnie w takim stopniu, że ściągnęły z nich brud. Tryb UV pokazał, że nie odbiła się ich struktura. Autem nie wypada jeździć, bo właśnie można pokrzywić zawory albo generalnie albo bardziej ( jeśli muśnięcie je pyknęło minimalnie )

    Ja się modlę, by było tak...bo auto musi jechać w trasę a na zwalanie głowicy itd nie mam teraz pieniędzy... mam utopione bezzwrotnie w wyjeździe między innymi.

    Tu temat o aucie: http://www.forum.alfaholicy.org/156/...kla_swiec.html
    Última edição por Sudi ; 18-07-2012 sobre 20:40

  6. #6
    O usuário Świeżak Avatar marc1nz
    Juntou-se a
    11 2008
    Vive em
    podkarpacie
    Automático
    AR 156 3.0 V6 Q2
    Mensagens
    152

    Domyślnie

    ei
    Swojego czasu na pasek razrzadu dostala mi sie podkladka przez swoja nieuwage ,po odpaleniu motora przeskoczyl pasek na tej podkladce ,silnik normalnie pracowal ,ale chodzil dokladnie jak diesel ,po podpieciu kompa blad po340 -czujnik polozenia walka razrzadu ,doszlem co bylo przyczyna czyli ta podkladka ,zakupilem nowy pasek ,blokady w dlon i poskladalem calosc od nowa -i problem zniknal ,silnik pracuje rowno i nie jak diesel tak ze moze u Ciebie byc podobny przypadek - zobacz na kompie czy nie wywala Ci po340

  7. #7
    O usuário O pirata maneira
    Juntou-se a
    10 2009
    Vive em
    Cracóvia, Polónia
    Automático
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Mensagens
    236

    Domyślnie

    Czujnik wałka sincronismo de válvulau u mnie też został wymieniony i już błędu nie ma. Tyle, że u mnie to był błąd p1314 ,,przyspieszenie poziome wałka", a pod computadorem BMW... ,,droga o złej nawierzchni". Pozostało właśnie założyć blokady i ustawić od nowa rozrząd, na ewentualnie nowym pasku... tyle, że cały rozrząd ma 8 tys km

  8. #8
    O usuário Romeo Avatar Andy1970
    Juntou-se a
    05 2011
    Vive em
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Automático
    164 V6
    Mensagens
    696

    Domyślnie

    Ustawić sincronismo de válvula i po temacie. Jeżeli jednak dalej będzie coś nie teges to głowicę trzeba robić niestety.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  9. #9
    O usuário Świeżak Avatar marc1nz
    Juntou-se a
    11 2008
    Vive em
    podkarpacie
    Automático
    AR 156 3.0 V6 Q2
    Mensagens
    152

    Domyślnie

    Ja mialem nabite na nowym komplecie 1000km i po tym incydencie wymienilem tylko pasek ,bylo to pewnie ze 2 lata temu ,ale nie zapomne ze motor pracowal jak diesel strasznie glosno i tez do smiechu mi wtedy nie bylo

  10. #10
    O usuário O pirata maneira
    Juntou-se a
    10 2009
    Vive em
    Cracóvia, Polónia
    Automático
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Mensagens
    236

    Domyślnie

    Przyjdą blokady- będziemy walczyć... Śmieszy mnie tylko cały czas, że robi to serwis BMW a nie Alfy, bo ten drugi zdezerterował... I cieszy podejście, że Alfa to auto jak każde inne a Busso to motor takiej klasy jak w M-kach, gdzie wymaga się zegarmistrza. Pomijam fakt, że wózek wzbudza niesamowitą ciekawość innych ,,mechesów", którzy z racji małego stażu nie zostali dopuszczenie do Alfy. Wszystkie rodzaje smaru już są na pokrowcach, które pięknie świecą swymi logami BMW w Alfie.

Tópicos similares

  1. [159] Jaki powinno być prawidłowe ciśnienie w cylindrach Alfa Romeo 159
    Criado por pepe998 na seção 159/Brera/Brera Spider
    Resposta: 9
    Último post/Autor: 25-03-2018, 09:32
  2. Ciśnienie w cylindrach
    Criado por mariokowal27 seção 156
    Resposta: 3
    Último post/Autor: 13-08-2014, 13:44
  3. [146] Za wysokie ciśnienie w cylindrach
    Criado por scyzorsw na seção 145/146/155
    Resposta: 17
    Último post/Autor: 16-05-2011, 18:04
  4. [GTV] GTV V6 Turbo - słabe ciśnienie na cylindrach - czeka mnie remont?
    Criado por tomason2 na seção da aranha Gtv/Gtv
    Resposta: 3
    Último post/Autor: 05-08-2010, 18:31
  5. [33] nie równe ciśnienie w cylindrach
    Criado por dosman na seção 33/164
    Resposta: 9
    Último post/Autor: 31-10-2008, 06:55

omega v6 zawór 1

kompresja v6 busso

opel omega a 8 zaworowy cisnienie na cylindrach jakie powinno byc

Zawory na cylindrach

omega 2.5 v6 slaba kompresja przy odpalaniu

zawory 2.5 v6 busso

kompresja w busso

alfa 156 2 5 v6 jakie zawory ssa e

alfa romeo 156 v6 chodzi jak traktor

Tags para este tópico

Permissões

  • Você não pode assumir um novo tópico
  • Você não pode escrever mensagens
  • Você não pode Adicionar anexos
  • Você não pode editar as suas mensagens
  •  
Absorventes de choque