Pokaż wyniki od 1 hogy 10 a 16
-
26-07-2012, 12:36 #1bobomanioboVendég
1.9 multijet nirówna munka fehér füst a terhelés alatt
Szia,
Jestem posiadaczem Saaba 9-5 z silniczkiem 1.9 multijet.
Mam nadzieję uzyskać na waszym forum pomoc.
Aby was nie zanudzać przechodzę do sedna problemu.
Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca motora(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca motor wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
Jeśli chodzi o świece to wydaje mi się, że są ok. Wszystkie grzeją podłączając je na krótko. Sprawdziłem również czy do świec dochodzi prąd. Dopiero po odpaleniu silnika pojawia się prąd na świecach i jest to jak by impulsowo dawkowane( nie wiem czy tak powinno to wyglądać).
Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną tych objawów?
Dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
› Więcej...: 1.9 multijet nirówna munka fehér füst a terhelés alatt
-
-
26-07-2012, 12:54 #2A felhasználó Rómeó
- Csatlakozott
- 07 2011
- Él
- Wroclaw
- Automatikus
- : Skoda Superb 2.0 TDI. Volt: 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 HP 2003. Passatto B5 1.8
- Üzenetek
- 1,268
-
26-07-2012, 13:18 #3bobomanioboVendég
-
26-07-2012, 13:24 #4A felhasználó Rómeó
- Csatlakozott
- 07 2011
- Él
- Wroclaw
- Automatikus
- : Skoda Superb 2.0 TDI. Volt: 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 HP 2003. Passatto B5 1.8
- Üzenetek
- 1,268
-
26-07-2012, 16:01 #5
-
26-07-2012, 16:16 #6A felhasználó Kerékpáros
- Csatlakozott
- 12 2009
- Él
- Barnaul
- Automatikus
- Alfa 156 2.4 JTD 99r.
- Üzenetek
- 91
Ale prąd powinien dochodzić po przekręceniu zapłonu przed odpaleniem i powinien być podawany bez żadnych przerw. Prąd jeszcze jakiś czas dochodzi nawet jak mutató zgaśnie, bo ona sygnalizuje, że można odpalać motor a nie że świece już nie grzeją. Problem leży gdzieś po stronie modułu grzania świec. Jak wcześniej napisałem prąd musi dochodzić do świec jeszcze przed uruchomieniem motor.
-
26-07-2012, 20:25 #7bobomanioboVendég
samochodzik był już podłączany pod kompa. brak jakichkolwiek błędów. llacoste jeśli chodzi o prąd to przed odpaleniem motora na świece nie dochodzi prąd, a po odpaleniu jest on podawany impulsami. czy moduł świec może być uszkodzony i nie wywalać błędów??
cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.
-
26-07-2012, 20:38 #8
-
26-07-2012, 21:02 #9A felhasználó Rómeó
- Csatlakozott
- 01 2011
- Él
- - Milic
- Automatikus
- 156 1,9 hatalom által Cinek 177KM ----> power GT a Cinek 188KM / 380Nm ;-)
- Üzenetek
- 1,262
-
26-07-2012, 21:36 #10
Świece sobie na razie odpuść. Przy obecnych temperaturach VICCEK powinien odpalić za pierwszym strzałem tylko na samej kompresji. O ile oczywiście ją ma.
Dymienie i nierówna praca, mogą to być dwie różne kwestie, dlatego skupiłbym się na tym falowaniu/nierównej pracy
Dymienie jest normalne jeśli jeździsz na krótkich odcinkach tj 2-3km - chyba że uszczelka pod głowicą jest trefna, wtedy musi ubywać chłodziwa, tak jak pisze lukas.
W jaki sposób pojawiły się objawy? Nagle, czy jednak coś grzebałeś przy motoru, np. wymieniałeś motor, itp.?
Hasonló témák
-
[159] 2,4 JTDm Nierówna praca po odpalaniu gdy jest ciepło.
Létrehozott dominiq a szakasz 159/Brera/Brera SpiderVálasz: 70Utolsó hozzászólás szerzője: 05-09-2014, 16:14 -
Fehér füst a lövés
Létrehozott kosiu szakasz GTVálasz: 0Utolsó hozzászólás szerzője: 17-06-2013, 16:31 -
Fehér füst, miközben megpróbálja elindítani az autót
Létrehozott Ukasz1984 a szakasz 147Válasz: 4Utolsó hozzászólás szerzője: 28-01-2011, 09:38 -
Nirówna a motor működéséhez 2.4 jtd - 166
Létrehozott krisss81 a szakasz 166Válasz: 9Utolsó hozzászólás szerzője: 04-05-2009, 13:29 -
Zgrzyt przy odpalaniu.
Létrehozott Lesio a szakasz 145/146/155Válasz: 14Utolsó hozzászólás szerzője: 18-11-2007, 15:55




Válasz idézettel
