Pokaż wyniki od 1 till 10 med 16
-
26-07-2012, 12:36 #1bobomanioboGäst
1.9 multijet nirówna praca i biały dym przy odpalaniu
Hej,
Jestem posiadaczem Saaba 9-5 z silniczkiem 1.9 multijet.
Mam nadzieję uzyskać na waszym forum pomoc.
Aby was nie zanudzać przechodzę do sedna problemu.
Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca motora(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca motor wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
Jeśli chodzi o świece to wydaje mi się, że są ok. Wszystkie grzeją podłączając je na krótko. Sprawdziłem również czy do świec dochodzi prąd. Dopiero po odpaleniu silnika pojawia się prąd na świecach i jest to jak by impulsowo dawkowane( nie wiem czy tak powinno to wyglądać).
Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną tych objawów?
Dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
› Więcej...: 1.9 multijet nirówna praca i biały dym przy odpalaniu
-
-
26-07-2012, 12:54 #2Användaren Romeo
- Gick
- 07 2011
- Bor i
- Wroclaw
- Auto
- Det: Skoda Superb 2.0 TDI. Var: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 HK 2003. Passatto B5 1.8
- Meddelanden
- 1,268
-
26-07-2012, 13:18 #3bobomanioboGäst
-
26-07-2012, 13:24 #4Användaren Romeo
- Gick
- 07 2011
- Bor i
- Wroclaw
- Auto
- Det: Skoda Superb 2.0 TDI. Var: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 HK 2003. Passatto B5 1.8
- Meddelanden
- 1,268
-
26-07-2012, 16:01 #5
-
26-07-2012, 16:16 #6Användaren Cyklist
- Gick
- 12 2009
- Bor i
- Barnaul
- Auto
- Alfa 156 2.4 JTD 99r.
- Meddelanden
- 91
Ale prąd powinien dochodzić po przekręceniu zapłonu przed odpaleniem i powinien być podawany bez żadnych przerw. Prąd jeszcze jakiś czas dochodzi nawet jak indikator zgaśnie, bo ona sygnalizuje, że można odpalać motor a nie że świece już nie grzeją. Problem leży gdzieś po stronie modułu grzania świec. Jak wcześniej napisałem prąd musi dochodzić do świec jeszcze przed uruchomieniem motor.
-
26-07-2012, 20:25 #7bobomanioboGäst
samochodzik był już podłączany pod kompa. brak jakichkolwiek błędów. llacoste jeśli chodzi o prąd to przed odpaleniem motora na świece nie dochodzi prąd, a po odpaleniu jest on podawany impulsami. czy moduł świec może być uszkodzony i nie wywalać błędów??
cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.
-
26-07-2012, 20:38 #8
-
26-07-2012, 21:02 #9Användaren Romeo
- Gick
- 01 2011
- Bor i
- Milic
- Auto
- 156 1,9 makt genom att Cinek 177KM ----> effekt GT med Cinek 188KM / 380Nm ;-)
- Meddelanden
- 1,262
-
26-07-2012, 21:36 #10
Świece sobie na razie odpuść. Przy obecnych temperaturach SKÄMT powinien odpalić za pierwszym strzałem tylko na samej kompresji. O ile oczywiście ją ma.
Dymienie i nierówna praca, mogą to być dwie różne kwestie, dlatego skupiłbym się na tym falowaniu/nierównej pracy
Dymienie jest normalne jeśli jeździsz na krótkich odcinkach tj 2-3km - chyba że uszczelka pod głowicą jest trefna, wtedy musi ubywać chłodziwa, tak jak pisze lukas.
W jaki sposób pojawiły się objawy? Nagle, czy jednak coś grzebałeś przy motoru, np. wymieniałeś motor, itp.?
Liknande ämnen
-
[159] 2,4 JTDm Ojämn arbetsbelastning när den är varm.
Skapad dominiq i avsnitt 159/Brera/Brera, SpiderSvar: 70Senaste inlägg författare: 05-09-2014, 16:14 -
Vit rök när den aktiveras
Skapad kosiu avsnitt GTSvar: 0Senaste inlägg författare: 17-06-2013, 16:31 -
Vit rök samtidigt som man försöker starta bilen
Skapad Ukasz1984 i avsnitt 147Svar: 4Senaste inlägg författare: 28-01-2011, 09:38 -
Nirówna drift av motor 2.4 jtd - 166
Skapad krisss81 i avsnitt 166Svar: 9Senaste inlägg författare: 04-05-2009, 13:29 -
Skramlet vid start.
Skapad Lesio i avsnitt 145/146/155Svar: 14Senaste inlägg författare: 18-11-2007, 15:55




Svara med citat
