Side 1 med 2 12 SisteSiste
Pokaż wyniki od 1 for å 10 med 16
  1. #1
    bobomaniobo
    Gjest

    Domyślnie 1.9 multijet nirówna arbeid og hvit røyk under belastning

    Hei,
    Jestem posiadaczem Saaba 9-5 z silniczkiem 1.9 multijet.
    Mam nadzieję uzyskać na waszym forum pomoc.
    Aby was nie zanudzać przechodzę do sedna problemu.
    Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca motora(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca motor wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
    Jeśli chodzi o świece to wydaje mi się, że są ok. Wszystkie grzeją podłączając je na krótko. Sprawdziłem również czy do świec dochodzi prąd. Dopiero po odpaleniu silnika pojawia się prąd na świecach i jest to jak by impulsowo dawkowane( nie wiem czy tak powinno to wyglądać).
    Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną tych objawów?
    Dziękuje za wszystkie podpowiedzi.


    › Więcej...: 1.9 multijet nirówna arbeid og hvit røyk under belastning

  2. #2
    Bruker Romeo
    Sluttet
    07 2011
    Bor i
    Wroclaw
    Auto
    Det: Skoda Superb 2.0 TDI. Var: 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 HK 2003. Passatto B5 1.8
    Meldinger
    1,268

    Domyślnie

    I VITSER świece są najpierw podgrzewane, dopiero później odpalasz motor więc uderzył bym w tym kierunku i sprawdził dlaczego świece nie grzeją przed odpaleniem

  3. #3
    bobomaniobo
    Gjest

    Domyślnie

    Czy przy takiej temperaturze świece też grzeją??? W instrukcji samochodu jest napisane że powyżej +5 stopni świece nie grzeją. A jakoś można sprawdzić przekaźnik świec ?

  4. #4
    Bruker Romeo
    Sluttet
    07 2011
    Bor i
    Wroclaw
    Auto
    Det: Skoda Superb 2.0 TDI. Var: 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 HK 2003. Passatto B5 1.8
    Meldinger
    1,268

    Domyślnie

    W każdym dieslu świece podgrzewają przed odpaleniem komorę spalania, jak są dodatnie temperatury grzeją krócej. Podłącz Saaba najpierw pod kompa czy pokarze Ci jakieś błędy. Możesz sprawdzić czy po przekręceniu kluczyka wychodzi sygnał na świece z tegoż modułu.

  5. #5
    Bruker Romeo Avatar cuoreventi
    Sluttet
    01 2010
    Bor i
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Meldinger
    4,198

    Domyślnie

    Sitat Skrev bobomaniobo Zobacz post
    Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca motora(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca motor wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
    Kompresja, wtryskiwacze, lub problemy z ciśnieniem paliwa.
    ECU zgłasza jakieś błędy?

  6. #6
    Bruker Syklist
    Sluttet
    12 2009
    Bor i
    Barnaul
    Auto
    Alfa 156 2.4 JTD 99r.
    Meldinger
    91

    Domyślnie

    Ale prąd powinien dochodzić po przekręceniu zapłonu przed odpaleniem i powinien być podawany bez żadnych przerw. Prąd jeszcze jakiś czas dochodzi nawet jak indikator zgaśnie, bo ona sygnalizuje, że można odpalać motor a nie że świece już nie grzeją. Problem leży gdzieś po stronie modułu grzania świec. Jak wcześniej napisałem prąd musi dochodzić do świec jeszcze przed uruchomieniem motor.

  7. #7
    bobomaniobo
    Gjest

    Domyślnie

    samochodzik był już podłączany pod kompa. brak jakichkolwiek błędów. llacoste jeśli chodzi o prąd to przed odpaleniem motora na świece nie dochodzi prąd, a po odpaleniu jest on podawany impulsami. czy moduł świec może być uszkodzony i nie wywalać błędów??
    cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
    może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.

  8. #8
    Bruker Stallion Avatar artur76
    Sluttet
    07 2010
    Bor i
    Krasnoyarsk
    Auto
    166 V6
    Meldinger
    187

    Domyślnie

    Sitat Skrev sebawroc Zobacz post
    I VITSER świece są najpierw podgrzewane, dopiero później odpalasz motor więc uderzył bym w tym kierunku i sprawdził dlaczego świece nie grzeją przed odpaleniem
    Ten silnik odpali bez problemu bez świec przy paru stopniach mrozu, więc twoja teoria jest, hmmm, nietrafiona?

  9. #9
    Bruker Romeo
    Sluttet
    01 2011
    Bor i
    Milic
    Auto
    156 1,9 kraft av Cinek 177KM ----> power GT ved Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Meldinger
    1,262

    Domyślnie

    mi przy -17 odpalała bez problemu byłem przekonany że 3 świece grzeją bo jedna jest ukręcona ale komp sygnalizował jednocześnie uszkodzenie automatu grzania więc przy -17 alfa paliła bez świec. Co do odpalania i białej chmury, sprawdź poziom płynu chłodniczego

  10. #10
    Bruker Romeo Avatar cuoreventi
    Sluttet
    01 2010
    Bor i
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Meldinger
    4,198

    Domyślnie

    Sitat Skrev bobomaniobo Zobacz post
    cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
    może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.
    Świece sobie na razie odpuść. Przy obecnych temperaturach VITSER powinien odpalić za pierwszym strzałem tylko na samej kompresji. O ile oczywiście ją ma.
    Dymienie i nierówna praca, mogą to być dwie różne kwestie, dlatego skupiłbym się na tym falowaniu/nierównej pracy
    Dymienie jest normalne jeśli jeździsz na krótkich odcinkach tj 2-3km - chyba że uszczelka pod głowicą jest trefna, wtedy musi ubywać chłodziwa, tak jak pisze lukas.

    W jaki sposób pojawiły się objawy? Nagle, czy jednak coś grzebałeś przy motoru, np. wymieniałeś motor, itp.?

Lignende emner

  1. [159] 2,4 JTDm krampetrekninger når du legger inn, når det er varmt.
    Opprettet dominiq i § 159/Brera/Brera Edderkopp
    Svar: 70
    Siste innlegg forfatter: 05-09-2014, 16:14
  2. Biały dym przy odpaleniu
    Opprettet kosiu § GT
    Svar: 0
    Siste innlegg forfatter: 17-06-2013, 16:31
  3. Hvit røyk når du prøver å starte bilen
    Opprettet Ukasz1984 i § 147
    Svar: 4
    Siste innlegg forfatter: 28-01-2011, 09:38
  4. Nirówna drift av motoren 2.4 jtd - 166
    Opprettet krisss81 i § 166
    Svar: 9
    Siste innlegg forfatter: 04-05-2009, 13:29
  5. Det rasle ved oppstart.
    Opprettet Lesio i kapittel 145/146/155
    Svar: 14
    Siste innlegg forfatter: 18-11-2007, 15:55

saab 9-5 bialy dym

odpalanie samochodu

saab 1.9 tid dymi przy odpalaniu

1.9 tid 120km przy odpalaniu nierowna praca

saab 1.9 tid zimny nie odpala

alfa jtd biala chmura po odpaleniu

saab 95 1.9 tid kopci na niebiesko na zimnym

nier

1.9 tid kopci

multijet kopci na zimnym

saab 95 1.9 kopci przy odpalaniu

multijet kopci po zapaleniu

saab 95 1.9 tid nie odpala na mrozie

jtd dym po odpaleniu

1.9 jtd kkeby dymu przy odpalaniu

multije przy odpalaniu zadymi

ciezko pali saab 93

ciezko odpala i kopci alfa

saab 9-3 bialy dym

croma problem z odpaleniem silnika bialy dym

przy rozruchu pojawia sie bialy dymek fiat croma 1 9 150km

alfa 156 dymi przy odpalaniu

bialy dym od trefnej benzyny

saab 9-5 1.9tid ciezko pali

saab 9 5 1.9tid nie odpala

saab 1.9 tid dymi na bialo

saab 9-5 1.9tid opinie

saab 9-5 1.9 tid forum

spaliny i nierówna praca silnika saab 93

nierówna praca silnika białydym

biały dym nierówna praca

saab 9-5 swiece nie grzeja

saab 1.9 tid multi jet forum

saab 95 tid kopci przy zimnym silniku

saab 1.9 ttid bialy dym przy odpalaniu

nirowna praca silnika na zimnym saab ttid

1.9 multijet dymi

po odpaleniu bialy dym fiat jtd

jtd odpalanie dym

saab 95 1.9 diesel zakopci przy odpalaniu silnika

Koder for dette temaet

Krefter

  • Du kan ikke for å opprette nye tråder
  • Du kan ikke å skrive meldinger
  • Du kan ikke for å legge til vedlegg
  • Du kan ikke for å redigere dine innlegg
  •  
Støtdemperne