Sonuç göster 1 Hedef 10 ile 16
-
26-07-2012, 12:36 #1bobomanioboBir konuk
1.9 multijet nirówna praca i biały dym przy odpalaniu
Merhaba
Jestem posiadaczem Saaba 9-5 z silniczkiem 1.9 multijet.
Mam nadzieję uzyskać na waszym forum pomoc.
Aby was nie zanudzać przechodzę do sedna problemu.
Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca Motorua(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca motor wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
Jeśli chodzi o świece to wydaje mi się, że są ok. Wszystkie grzeją podłączając je na krótko. Sprawdziłem również czy do świec dochodzi prąd. Dopiero po odpaleniu silnika pojawia się prąd na świecach i jest to jak by impulsowo dawkowane( nie wiem czy tak powinno to wyglądać).
Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną tych objawów?
Dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
› Więcej...: 1.9 multijet nirówna praca i biały dym przy odpalaniu
-
-
26-07-2012, 12:54 #2Kullanıcı Romeo
- O katıldı
- 07 2011
- Hayatımızda
- Wroclaw
- Otomatik
- 'S: Skoda Superb 2.0 TDI. Öyleydi: 159 JTD 147 JTD 1,9 GB AR 1.9 16V 170 KM 2003 Passatto B5 1.8
- Mesaj
- 1,268
-
26-07-2012, 13:18 #3bobomanioboBir konuk
-
26-07-2012, 13:24 #4Kullanıcı Romeo
- O katıldı
- 07 2011
- Hayatımızda
- Wroclaw
- Otomatik
- 'S: Skoda Superb 2.0 TDI. Öyleydi: 159 JTD 147 JTD 1,9 GB AR 1.9 16V 170 KM 2003 Passatto B5 1.8
- Mesaj
- 1,268
-
26-07-2012, 16:01 #5
-
26-07-2012, 16:16 #6Kullanıcı Bisikletçi
- O katıldı
- 12 2009
- Hayatımızda
- Lublin
- Otomatik
- Alfa 156 2.4 JTD 99r.
- Mesaj
- 91
Ale prąd powinien dochodzić po przekręceniu zapłonu przed odpaleniem i powinien być podawany bez żadnych przerw. Prąd jeszcze jakiś czas dochodzi nawet jak ışık zgaśnie, bo ona sygnalizuje, że można odpalać Motoru a nie że świece już nie grzeją. Problem leży gdzieś po stronie modułu grzania świec. Jak wcześniej napisałem prąd musi dochodzić do świec jeszcze przed uruchomieniem motor.
-
26-07-2012, 20:25 #7bobomanioboBir konuk
samochodzik był już podłączany pod kompa. brak jakichkolwiek błędów. llacoste jeśli chodzi o prąd to przed odpaleniem Motorua na świece nie dochodzi prąd, a po odpaleniu jest on podawany impulsami. czy moduł świec może być uszkodzony i nie wywalać błędów??
cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.
-
26-07-2012, 20:38 #8
-
26-07-2012, 21:02 #9Kullanıcı Romeo
- O katıldı
- 01 2011
- Hayatımızda
- Milicz
- Otomatik
- 156 cinek 188km / 380nm 1.9 cinek için 177km ----> GT güç bir güç ;-)
- Mesaj
- 1,262
-
26-07-2012, 21:36 #10
Świece sobie na razie odpuść. Przy obecnych temperaturach JTD powinien odpalić za pierwszym strzałem tylko na samej kompresji. O ile oczywiście ją ma.
Dymienie i nierówna praca, mogą to być dwie różne kwestie, dlatego skupiłbym się na tym falowaniu/nierównej pracy
Dymienie jest normalne jeśli jeździsz na krótkich odcinkach tj 2-3km - chyba że uszczelka pod głowicą jest trefna, wtedy musi ubywać chłodziwa, tak jak pisze lukas.
W jaki sposób pojawiły się objawy? Nagle, czy jednak coś grzebałeś przy Motoruu, np. wymieniałeś valf zamanlama, itp.?
Benzer konular
-
[159] 2,4 JTDm Nierówna praca po odpalaniu gdy jest ciepło.
Tarafından yaratılmıştır dominiq bölüm 159/Brera/Brera içinde örümcekYanıt: 70Son Mesaj/Yazar: 05-09-2014, 16:14 -
Biały dym przy odpaleniu
Tarafından yaratılmıştır kosiu bölüm GTYanıt: 0Son Mesaj/Yazar: 17-06-2013, 16:31 -
Biały dym przy próbie odpalenia auta
Tarafından yaratılmıştır Ukasz1984 Bölüm 147Yanıt: 4Son Mesaj/Yazar: 28-01-2011, 09:38 -
Nirówna praca silnika 2.4jtd - 166
Tarafından yaratılmıştır krisss81 Bölüm 166Yanıt: 9Son Mesaj/Yazar: 04-05-2009, 13:29 -
Zgrzyt przy odpalaniu.
Tarafından yaratılmıştır Lesio bölüm 145/146/155Yanıt: 14Son Mesaj/Yazar: 18-11-2007, 15:55




Alıntı ile yanıt
