Pagina 2 con 5 Il primoIl primo 12345 UltimoUltimo
Visualizza risultati da 11 A 20 con 50
  1. #11
    L'utente Ciclista Avatar mku1980
    Si unì la
    12 2010
    Vive in
    Jaworzno
    Automatico
    156 2,4 JTD
    Post
    57

    Domyślnie

    Jeśli nie jest to głowica to można pomyśleć o demontażu jak masz jakiś pomysł pisz
    Roboty to ja się nie boje XD


    › Więcej...: [156 JTD 2,4] olio nei cilindri

  2. #12
    L'utente Fachowiec
    Si unì la
    04 2011
    Automatico
    916 i 955
    Post
    2,268

    Domyślnie

    Miałeś wyciągnięte wtryskiwacze, można było wtedy jakimś cienkim wężykiem próbować. Albo przez otwory po świecach żarowych?
    Uważam, że to się nie opłaca, nie ma dużo olio w cylindrach, tym bardziej że już odpalałeś.

  3. #13
    L'utente Resoraków maniaco Avatar pawel2910
    Si unì la
    07 2011
    Automatico
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. AR Giulietta QV 12r. Jest: Giulia Veloce Q4
    Post
    929

    Domyślnie

    Możesz jakąś strzykawką z cienkim wężykiem albo jak masz dostęp to odsysarką pod ciśnieniem. Reszta co pozostanie to przepali się.

  4. #14
    L'utente Ciclista Avatar szwagieralfa
    Si unì la
    02 2012
    Vive in
    Golub-Dobrzyń
    Automatico
    156 1,9 jtd
    Post
    75

    Domyślnie

    jak masz wyjete wtryski , przyłóż jakas szmatke to otworu i pokrec rozrusznikiem , powinna wszystko wypluc .

  5. #15
    L'utente Ciclista Avatar mku1980
    Si unì la
    12 2010
    Vive in
    Jaworzno
    Automatico
    156 2,4 JTD
    Post
    57

    Domyślnie

    Citazione Ha scritto szwagieralfa Zobacz post
    jak masz wyjete wtryski , przyłóż jakas szmatke to otworu i pokrec rozrusznikiem , powinna wszystko wypluc .
    a co z lecącym paliwem przez przewody ??

    Wyssam strzykawką o ile się da lub będę bezpyłową szmatkę wciskał przez otwory wtrysków i wyciągnę ile się da resztę przepale
    Chyba że do jutra ktoś jeszcze jakiś pomysł będzie miał.
    Jutro kontrola świeczek.
    Nawiasem mówiąc wymieniał je ktoś w 156 2,4 JTD do 4 dostęp jest w nawet OK po odkręceniu filtra paliwa i tej czarnej puszki czyli 4 i 5 cylinder a jak z 1 ???

  6. #16
    L'utente Resoraków maniaco Avatar pawel2910
    Si unì la
    07 2011
    Automatico
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. AR Giulietta QV 12r. Jest: Giulia Veloce Q4
    Post
    929

    Domyślnie

    Ja nic nie wykręcałem po drodze, odkręciłem wszystkie 10 na patyku potrzebne są tylko jakieś szczypce żeby kapturki pozdejmować od zasilania.

  7. #17
    L'utente Ciclista Avatar mku1980
    Si unì la
    12 2010
    Vive in
    Jaworzno
    Automatico
    156 2,4 JTD
    Post
    57

    Domyślnie

    dziś wylałem to co było w IC czyli kolione 0,5l +/- 0,2 poleciało na ziemie
    czyli do motorea nie poleciało więcej niż 1 litr
    tyle z tego radości

  8. #18
    L'utente L'alfa e l'Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Si unì la
    02 2012
    Vive in
    Würselen / Germania
    Automatico
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140 CV) del 2001.
    Post
    339

    Domyślnie

    jak zadusić auto w takiej sytuacji?

  9. #19
    L'utente Ciclista Avatar mku1980
    Si unì la
    12 2010
    Vive in
    Jaworzno
    Automatico
    156 2,4 JTD
    Post
    57

    Domyślnie

    wbijasz 5 i noga na hamulec
    i to szybko jak tylko zobaczysz chmurę białego dymu za sobą im dłużej będziesz zwlekał tym gorzej

  10. #20
    L'utente Un principiante Avatar marioroza
    Si unì la
    08 2009
    Vive in
    bydgoszcz
    Automatico
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Post
    156

    Domyślnie

    Nie zdusisz rozbieganego motorea. Wchodzi on na max obroty samoczynnie i albo wypali się olio albo nie wytrzyma silnik.
    A próba zatrzymania go na biegu mogłaby rozłożyć sprzęgło na parte della pierwsze.
    A oto filmiki:
    http://www.youtube.com/watch?v=5zx3q...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=58SoI...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=rhlD5...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_...feature=g-hist ,
    http://www.youtube.com/watch?v=2cl9S...feature=g-hist.
    Przy okazji czy może ktoś fachowo wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje z silnikiem i w jakich okolicznościach?
    Słyszałem że silnik spala olej nagromadzony w IC przez całe lata zamulania il motore, słyszałem że zależy to od konstrukcji IC, słyszałem że zdarza się to gdy pada albo już padła turbina, słyszałem że jest to bolączaka silników TDI, i słyszałem że w naszych alfach konstrukcja IC zapobiega takiemu efektowi.

Discussioni simili

  1. La pressione nei cilindri
    Creato da mariokowal27 nella sezione 156
    Risposta: 3
    Ultimo post/autore: 13-08-2014, 13:44
  2. [146] Troppo alta la pressione nei cilindri
    Creato da scyzorsw nella sezione 145/146/155
    Risposta: 17
    Ultimo post/autore: 16-05-2011, 18:04
  3. Lavorare su 3 cilindri 1.8 T.S.
    Creato da Banan10 nella sezione 156
    Risposta: 21
    Ultimo post/autore: 13-02-2010, 22:51
  4. [33] non sono uguali, la pressione nei cilindri
    Creato da dosman nella sezione 33/164
    Risposta: 9
    Ultimo post/autore: 31-10-2008, 06:55
  5. [33] sta lavorando a 3 cilindri
    Creato da robertalfa33 nella sezione 33/164
    Risposta: 9
    Ultimo post/autore: 17-07-2008, 19:30

boost control solenoid valori 1.9 jtd alfa 0 non funziona

wciagnelo olej z silnika

wciagnelo caly olej z silnika

jtd2 4

Tag per questo argomento

Autorizzazioni

  • Non è possibile assumere un nuovo argomento
  • Non è possibile scrivere messaggi
  • Non è possibile aggiungere allegati
  • Non è possibile modificare i tuoi messaggi
  •  
Ammortizzatori