Stránka 3 s 5 PrvníPrvní 12345 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky z 21 do 30 s 50
  1. #21
    Uživatel Fachowiec
    Nastoupil
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Příspěvky
    2,268

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a marioroza Zobacz post
    Nie zdusisz rozbieganego motora. Wchodzi on na max obroty samoczynnie i albo wypali się olej albo nie wytrzyma silnik.
    A próba zatrzymania go na biegu mogłaby rozłożyć sprzęgło na součástí pierwsze.
    Oczywiście, że można to zrobić.
    1 zduszenie na biegu, ale rozwalenie sprzęgła i zerwanie paska jest wielce prawdopodobne.
    2 odcięcie dopływu powietrza, trudne ale wykonalne- ideałem byłoby ręczne zamknięcie klapy gaszącej (jeżeli silnik ją ma)

    A rozbieganie spowodowane jest rozwaleniem uszczelnienia w Turbo. Jest smarowanie pod dużym ciśnieniem, więc puszczenie olej na wirnik sprężarki tak się kończy. Oczywiście nie mówię tu o drobnych przeciekach.
    IC nie ma nic do gadania. Olej jest brany z motor. Powietrze pod ciśnieniem i tak przepchnie olej do kolektora. Potem to mamy silnik odrzutowy...


    › Więcej...: [156 JTD 2,4] olej ve válcích

  2. #22
    Uživatel Nováček Avatar marioroza
    Nastoupil
    08 2009
    Žije v
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Příspěvky
    156

    Domyślnie

    A pierwszym znakiem że może tak się stać może być siwy, niebieskawy dym z rury wydechowej?
    Rozwalenie sprzęgła jest raczej pewne w takim przypadku zwłaszcza przy dużej mocy motor(a).
    Zduszenie motor zatykając dopływ powietrza jest chyba jedynym wyjściem o ile przyjdzie to do głowy będąc w ciężkim szoku.

  3. #23
    Uživatel Cyklista Avatar mku1980
    Nastoupil
    12 2010
    Žije v
    Явожно
    Auto
    156 2,4 JTD
    Příspěvky
    57

    Domyślnie

    wiec trzeba to zrobić szybko zanim poleci na wysokie obroty

  4. #24
    Uživatel Nováček Avatar marioroza
    Nastoupil
    08 2009
    Žije v
    bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
    Příspěvky
    156

  5. #25
    Uživatel Dwusuwowiec
    Nastoupil
    11 2009
    Žije v
    Bielsko-Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Příspěvky
    109

    Domyślnie

    jeżeli odpaliła do szczału nic powaznego sie nie stało JTD to bardzo wytrzymała konstrukcja na tle innych , mogło pokrzywic korbowody ale byłby problem z odpaleniem a skoro zapaliła to nic powaznego . wymieni Turbo wywal katalizator bo bedzie wstyd jezdzic zobaczysz jak dostanie temp pracy

  6. #26
    Uživatel Cyklista Avatar mku1980
    Nastoupil
    12 2010
    Žije v
    Явожно
    Auto
    156 2,4 JTD
    Příspěvky
    57

    Domyślnie

    wtryski założone wszystko wyczyszczone auto pali niestety kopci na biało
    z racji braku czasu a nie moich umiejętności autko jutro do mechanika
    moja diagnoza:
    wysoka temperatura po samozapłonie olej spowodowała uszkodzenie uszczelniaczy na zaworach
    jeśli się mylę poprawcie mnie
    Mechanik ma za zadanie - uszczelka pod głowicą planowanie i uszczelniacze myślę że to będzie już koniec pracy
    Zostaną pierdoły szyber i polerka lakieru - obita brutalnie na parkingach

  7. #27
    Uživatel Dwusuwowiec
    Nastoupil
    11 2009
    Žije v
    Bielsko-Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Příspěvky
    109

    Domyślnie

    kopci na biało a z wydechu leci olej moze to tylko katalizator albo kolektor dopala resztki , niewiem czy u Ciebie przypadkiem nie sa dwa zobacz czy za turbina masz zwykła rure czy jest kat no i pod kabina , przy okazji olej przelatujacy powodował odrywanie sadzy w wydechu i robił nieciekawy szlam ktory zakleil kata a jak dostanie temperature pracy to kopci jak szalony pisałem wywal kata bo bedzie wstyd jezdzic
    Naposledy upravil Kastner ; 29-08-2012 o 07:45

  8. #28
    Uživatel Cyklista Avatar mku1980
    Nastoupil
    12 2010
    Žije v
    Явожно
    Auto
    156 2,4 JTD
    Příspěvky
    57

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	turbo.jpg
Wyświetleń:	202
Rozmiar:	81.2 KB
ID:	67453Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	dane z kompa paliwo.jpg
Wyświetleń:	255
Rozmiar:	103.7 KB
ID:	67454
    Czy jest top ktoś w stanie zinterpretować?
    Na dzień dzisiejszy na wolnych obrotach juz nie kopci na wysokich wali ile wlezie - boryga ani olej nie ubywa.
    Wykresy z pracy motora dane o paliwa na biegu jałowym wolne obroty.

    Może to jeszcze bedzie pomocne:


    READING PARAMETERS:
    Odometer (Fiat): 44363,6 km
    Odometer (Lancia): 188988,9 km
    Engine speed: 801 rpm
    Total fuel množství: mg/a
    Fuel pressure: 304,0 bar
    Fuel pressure signal: 1,305 V
    Desired fuel pressure: 300,0 bar
    Fuel pressure regulator: 15,34 %
    Boost control/соленоид: 0,00 %
    Boost control/Соленоид: Not active
    Boost pressure: 981 mBar
    Desired boost pressure: 0 мбар
    Boost pressure signal: 1,866 V
    Actual recyklační systém OG: 1,00 %
    Vehicle speed: 0,00 km/h
    Air temperature: 28,8 °C
    Intake air temperature signal: 2,366 V
    Baro pressure: 981 mBar
    Baro pressure signal: 3,881 V
    Intake air quantity: 472,2 mg/i
    Engine temperature: 51,0 °C
    Pre-injection time: 0,255 ms
    Injection time: 0,521 ms
    Injection timing: 0,66 deg.
    Pre-injection timing: 10,83 deg.
    Pre-injection fuel quantity: mg/i
    Glow plug relay test: Passed
    Glow plug heater module: Not active
    Záře svíčky indicator light: OFF

    dla porównania dane na wyższych obrotach

    READING PARAMETERS:
    Odometer (Fiat): 44363,6 km
    Odometer (Lancia): 188988,9 km
    Engine speed: 1617 rpm
    Fuel metering: 6,60 mg/i
    Total fuel množství: mg/a
    Fuel pressure: 468,8 bar
    Fuel pressure signal: 1,740 V
    Desired fuel pressure: 472,3 bar
    Fuel pressure regulator: 19,15 %
    Boost control/соленоид: 0,00 %
    Boost control/Соленоид: Not active
    Boost pressure: 1017 mBar
    Desired boost pressure: 0 мбар
    Boost pressure signal: 1,920 V
    Actual recyklační systém OG: 1,00 %
    Vehicle speed: 0,00 km/h
    Air temperature: 29,2 °C
    Intake air temperature signal: 2,351 V
    Baro pressure: 982 mBar
    Baro pressure signal: 3,876 V
    Intake air quantity: 491,6 mg/i
    Engine temperature: 49,6 °C
    Pre-injection time: 0,216 ms
    Injection time: 0,512 ms
    Injection timing: 4,17 deg.
    Pre-injection timing: 19,16 deg.
    Pre-injection fuel quantity: mg/i
    Glow plug relay test: Passed
    Glow plug heater module: Not active
    Záře svíčky indicator light: OFF
    Załączone obrazy Připojené obrázky Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	paliwo.jpg
Wyświetleń:	158
Rozmiar:	94.5 KB
ID:	67452  
    Naposledy upravil mku1980 ; 29-08-2012 o 18:22

  9. #29
    Uživatel Dwusuwowiec
    Nastoupil
    11 2009
    Žije v
    Bielsko-Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Příspěvky
    109

    Domyślnie

    zobacz do rury co sie tam dopala wieksze obroty wieksza = temperatura w wydechu wypluje co ma wypluc bedzie ok ale jak masz kata to jest po nim a co do wykresu to sie nieznam na tym

  10. #30
    Uživatel Romeo
    Nastoupil
    02 2011
    Žije v
    Гродзиск-Мазовецки
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Příspěvky
    822

    Domyślnie

    A co kolego chcesz zbadać FESem? Parametry bada się podczas jednotka a nie na postoju. Tam masz również wartości odniesienia jak je zaznaczysz to będziesz widział czy jest dobrze czy nie. Ale to wszystko tylko podczas jazdy, najlpiej na 2-3 od dołu do 4 tys. Zobacz jak przepływka, bo jeśli niedomaga to może kopcić jak smok. Sprawdzałeś tak jak kolega wcześniej radził kata?

Podobná témata

  1. Tlak ve válcích
    Vytvořil(a) mariokowal27 v sekci 156
    Odpověď: 3
    Poslední příspěvek/Autor: 13-08-2014, 13:44
  2. [146] Příliš vysoký tlak ve válcích
    Vytvořil(a) scyzorsw v části 145/146/155
    Odpověď: 17
    Poslední příspěvek/Autor: 16-05-2011, 18:04
  3. Práce na 3 válcích 1.8 T. S.
    Vytvořil(a) Banan10 v sekci 156
    Odpověď: 21
    Poslední příspěvek/Autor: 13-02-2010, 22:51
  4. [33] se rovnají, tlaky ve válcích
    Vytvořil(a) dosman v oddílu 33/164
    Odpověď: 9
    Poslední příspěvek/Autor: 31-10-2008, 06:55
  5. [33] Funguje na 3 válcích
    Vytvořil(a) robertalfa33 v oddílu 33/164
    Odpověď: 9
    Poslední příspěvek/Autor: 17-07-2008, 19:30

boost control solenoid wartosci 1.9jtd alfa 0 nie dziala

wciagnelo olej z silnika

wciagnelo caly olej z silnika

jtd2 4

Štítky pro toto téma

Oprávnění

  • Můžete nejen nové téma
  • Můžete nejen psát zprávy
  • Můžete nejen přidat přílohy
  • Můžete nejen upravovat své příspěvky
  •  
Tlumiče