Zobrazit výsledky z 21 do 30 s 50
Předmět: [156 JTD 2,4] olej w cylindrach
-
23-08-2012, 21:15 #21Uživatel Fachowiec
- Nastoupil
- 04 2011
- Auto
- 916 i 955
- Příspěvky
- 2,268
Oczywiście, że można to zrobić.
1 zduszenie na biegu, ale rozwalenie sprzęgła i zerwanie paska jest wielce prawdopodobne.
2 odcięcie dopływu powietrza, trudne ale wykonalne- ideałem byłoby ręczne zamknięcie klapy gaszącej (jeżeli silnik ją ma)
A rozbieganie spowodowane jest rozwaleniem uszczelnienia w Turbo. Jest smarowanie pod dużym ciśnieniem, więc puszczenie olej na wirnik sprężarki tak się kończy. Oczywiście nie mówię tu o drobnych przeciekach.
IC nie ma nic do gadania. Olej jest brany z motor. Powietrze pod ciśnieniem i tak przepchnie olej do kolektora. Potem to mamy silnik odrzutowy...
› Więcej...: [156 JTD 2,4] olej ve válcích
-
-
23-08-2012, 21:40 #22Uživatel Nováček
- Nastoupil
- 08 2009
- Žije v
- bydgoszcz
- Auto
- AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
- Příspěvky
- 156
A pierwszym znakiem że może tak się stać może być siwy, niebieskawy dym z rury wydechowej?
Rozwalenie sprzęgła jest raczej pewne w takim przypadku zwłaszcza przy dużej mocy motor(a).
Zduszenie motor zatykając dopływ powietrza jest chyba jedynym wyjściem o ile przyjdzie to do głowy będąc w ciężkim szoku.
-
23-08-2012, 21:41 #23
-
23-08-2012, 21:46 #24Uživatel Nováček
- Nastoupil
- 08 2009
- Žije v
- bydgoszcz
- Auto
- AR 156 1.9 JTD 115 KM 2001, Chevrolet Captiva 2.0 VCDI 150 KM, 4x4
- Příspěvky
- 156
Nawet policji się zdarza...
http://www.youtube.com/watch?v=CqgD1...feature=fvwrel
-
24-08-2012, 09:59 #25Uživatel Dwusuwowiec
- Nastoupil
- 11 2009
- Žije v
- Bielsko-Biała
- Auto
- Bravo 1.4 T-JET 150
- Příspěvky
- 109
-
28-08-2012, 18:26 #26
wtryski założone wszystko wyczyszczone auto pali niestety kopci na biało

z racji braku czasu a nie moich umiejętności autko jutro do mechanika
moja diagnoza:
wysoka temperatura po samozapłonie olej spowodowała uszkodzenie uszczelniaczy na zaworach
jeśli się mylę poprawcie mnie
Mechanik ma za zadanie - uszczelka pod głowicą planowanie i uszczelniacze myślę że to będzie już koniec pracy
Zostaną pierdoły szyber i polerka lakieru - obita brutalnie na parkingach
-
29-08-2012, 07:32 #27Uživatel Dwusuwowiec
- Nastoupil
- 11 2009
- Žije v
- Bielsko-Biała
- Auto
- Bravo 1.4 T-JET 150
- Příspěvky
- 109
kopci na biało a z wydechu leci olej moze to tylko katalizator albo kolektor dopala resztki , niewiem czy u Ciebie przypadkiem nie sa dwa zobacz czy za turbina masz zwykła rure czy jest kat no i pod kabina , przy okazji olej przelatujacy powodował odrywanie sadzy w wydechu i robił nieciekawy szlam ktory zakleil kata a jak dostanie temperature pracy to kopci jak szalony pisałem wywal kata bo bedzie wstyd jezdzic
Naposledy upravil Kastner ; 29-08-2012 o 07:45
-
29-08-2012, 18:06 #28


Czy jest top ktoś w stanie zinterpretować?
Na dzień dzisiejszy na wolnych obrotach juz nie kopci na wysokich wali ile wlezie - boryga ani olej nie ubywa.
Wykresy z pracy motora dane o paliwa na biegu jałowym wolne obroty.
Może to jeszcze bedzie pomocne:
READING PARAMETERS:
Odometer (Fiat): 44363,6 km
Odometer (Lancia): 188988,9 km
Engine speed: 801 rpm
Total fuel množství: mg/a
Fuel pressure: 304,0 bar
Fuel pressure signal: 1,305 V
Desired fuel pressure: 300,0 bar
Fuel pressure regulator: 15,34 %
Boost control/соленоид: 0,00 %
Boost control/Соленоид: Not active
Boost pressure: 981 mBar
Desired boost pressure: 0 мбар
Boost pressure signal: 1,866 V
Actual recyklační systém OG: 1,00 %
Vehicle speed: 0,00 km/h
Air temperature: 28,8 °C
Intake air temperature signal: 2,366 V
Baro pressure: 981 mBar
Baro pressure signal: 3,881 V
Intake air quantity: 472,2 mg/i
Engine temperature: 51,0 °C
Pre-injection time: 0,255 ms
Injection time: 0,521 ms
Injection timing: 0,66 deg.
Pre-injection timing: 10,83 deg.
Pre-injection fuel quantity: mg/i
Glow plug relay test: Passed
Glow plug heater module: Not active
Záře svíčky indicator light: OFF
dla porównania dane na wyższych obrotach
READING PARAMETERS:
Odometer (Fiat): 44363,6 km
Odometer (Lancia): 188988,9 km
Engine speed: 1617 rpm
Fuel metering: 6,60 mg/i
Total fuel množství: mg/a
Fuel pressure: 468,8 bar
Fuel pressure signal: 1,740 V
Desired fuel pressure: 472,3 bar
Fuel pressure regulator: 19,15 %
Boost control/соленоид: 0,00 %
Boost control/Соленоид: Not active
Boost pressure: 1017 mBar
Desired boost pressure: 0 мбар
Boost pressure signal: 1,920 V
Actual recyklační systém OG: 1,00 %
Vehicle speed: 0,00 km/h
Air temperature: 29,2 °C
Intake air temperature signal: 2,351 V
Baro pressure: 982 mBar
Baro pressure signal: 3,876 V
Intake air quantity: 491,6 mg/i
Engine temperature: 49,6 °C
Pre-injection time: 0,216 ms
Injection time: 0,512 ms
Injection timing: 4,17 deg.
Pre-injection timing: 19,16 deg.
Pre-injection fuel quantity: mg/i
Glow plug relay test: Passed
Glow plug heater module: Not active
Záře svíčky indicator light: OFF
-
30-08-2012, 07:53 #29Uživatel Dwusuwowiec
- Nastoupil
- 11 2009
- Žije v
- Bielsko-Biała
- Auto
- Bravo 1.4 T-JET 150
- Příspěvky
- 109
-
30-08-2012, 12:56 #30Uživatel Romeo
- Nastoupil
- 02 2011
- Žije v
- Гродзиск-Мазовецки
- Auto
- Laguna III 2.0T
- Příspěvky
- 822
A co kolego chcesz zbadać FESem? Parametry bada się podczas jednotka a nie na postoju. Tam masz również wartości odniesienia jak je zaznaczysz to będziesz widział czy jest dobrze czy nie. Ale to wszystko tylko podczas jazdy, najlpiej na 2-3 od dołu do 4 tys. Zobacz jak przepływka, bo jeśli niedomaga to może kopcić jak smok. Sprawdzałeś tak jak kolega wcześniej radził kata?
Podobná témata
-
Tlak ve válcích
Vytvořil(a) mariokowal27 v sekci 156Odpověď: 3Poslední příspěvek/Autor: 13-08-2014, 13:44 -
[146] Příliš vysoký tlak ve válcích
Vytvořil(a) scyzorsw v části 145/146/155Odpověď: 17Poslední příspěvek/Autor: 16-05-2011, 18:04 -
Práce na 3 válcích 1.8 T. S.
Vytvořil(a) Banan10 v sekci 156Odpověď: 21Poslední příspěvek/Autor: 13-02-2010, 22:51 -
[33] se rovnají, tlaky ve válcích
Vytvořil(a) dosman v oddílu 33/164Odpověď: 9Poslední příspěvek/Autor: 31-10-2008, 06:55 -
[33] Funguje na 3 válcích
Vytvořil(a) robertalfa33 v oddílu 33/164Odpověď: 9Poslední příspěvek/Autor: 17-07-2008, 19:30





Odpovědět s citací
