Seite 5 mit 5 Die ersteDie erste 12345
Ausstellungsergebnisse von 41 An 50 mit 50
  1. #41
    Der Benutzer Fachowiec
    Er schloss sich der
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Beiträge
    2,268

    Domyślnie

    Co wy z tym katalizatorem??? To nie ma żadnego związku z dymieniem!
    Pomysłu jego wycięcia nie będę komentował.

    Czy poziomy płynów się zmieniają?


    › Więcej...: [156 JTD 2,4] öl in den Zylindern

  2. #42
    Der Benutzer Radrennfahrer Avatar mku1980
    Er schloss sich der
    12 2010
    Lebt in
    jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Beiträge
    57

    Domyślnie

    tu jest zagadka ciekawa ubywa chłodzącego ale znalazłem wyciek przy termostacie jak na chłodzący i takie dymienie to trochę moim zdaniem za dużo dymu i jest właśnie gęsty jak Ölowy a nie mgła za długo utrzymuje się w powietrzu - jutro jestem umówiony u kumpla garaż na odludziu odepnę wydech i pohałasuję trochę będą nowe informacje.
    Jeśli chodzi o katalizator to słyszałem właśnie za jak się go zaleje olejem to juz dymi na amen to po 1 po 2 mniejsza przepustowość spalin i zwiększa się ciśnienie na der Turbo co może prowadzić do jego uszkodzenia

  3. #43
    Der Benutzer Fachowiec
    Er schloss sich der
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Beiträge
    2,268

    Domyślnie

    A moim zdaniem ubywanie chłodziwa to oznaka padniętej uszczelki pod głowicą, a być może samej głowicy.

  4. #44
    Der Benutzer Radrennfahrer Avatar mku1980
    Er schloss sich der
    12 2010
    Lebt in
    jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Beiträge
    57

    Domyślnie

    Nie mówię że nie ale:
    Zatkany katalizator ( nie w 2,4JTD 10V) może powodować zwiększenie dawki paliwa w celu jego przepalenia - ze względu że to nie pomaga dawka ta jest stale utrzymywana co przy ubogiej mieszance przez zbyt niskie ciśnienie powietrza doładowanego skutkować może biało błękitnym dymem nie dopalonej mieszanki.
    Żeby powstał taki efekt musi być mierzone poprzez rurkę ciśnienie przed katalizatorem ja nie mam więc to jest nadal zagadka. Do jutra będę myślał. Po odpięciu wydechu jak będzie dymić ściągam głowice.
    Przy głowicy lub uszczelce dymienie nie powinno być od początku od zimnego ?

  5. #45
    Der Benutzer Fachowiec
    Er schloss sich der
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Beiträge
    2,268

    Domyślnie

    Zitat Schrieb mku1980 Zobacz post
    Zatkany katalizator ( nie w 2,4JTD 10V) może powodować zwiększenie dawki paliwa w celu jego przepalenia
    tak działa filtr cząstek stałych, którego nie masz
    Wszystko w wydechu powinieneś mieć już wypalone, bo przejechałeś sporo.

    Zitat Schrieb mku1980 Zobacz post
    Przy głowicy lub uszczelce dymienie nie powinno być od początku od zimnego ?
    nicht unbedingt

  6. #46
    Der Benutzer Radrennfahrer Avatar mku1980
    Er schloss sich der
    12 2010
    Lebt in
    jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Beiträge
    57

    Domyślnie

    kÖlne testy kolejne wyniki.
    Nämlich:
    dopalony samochód do około 90 stopni pracuje ok na wolnych rozgrzał się i nie puścił żadnego dyma.
    po dodaniu gazu do 4k obrotów i przytrzymaniu go tak chwile zaczął kopcić
    puszczam gaz zostawiam go na wolnych chwile popracuje dymiąc i znów przestaje całkowicie
    Czy może to być efekt podniesienia temperatury układu wydechowego czy podniesienia temperatury głowicy i większej przepuszczalności Öl do cylindrów.
    Nadmieniam że wcześniej zaczynał dymić już od 70 stopni i dymienie na wolnych było ciągłe.

  7. #47
    Der Benutzer Der Pirat Weg Avatar damian2709
    Er schloss sich der
    03 2012
    Lebt in
    Wolbrom
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,4 jtd Sportpack
    Beiträge
    214

    Domyślnie

    Mi sie wydaje ze Motor do roboty ale niech oceni ktos kto bardziej zna sie na rzeczy (a) Öl znika ? czy nie ??

  8. #48
    Der Benutzer Dwusuwowiec
    Er schloss sich der
    11 2009
    Lebt in
    Bielsko-Biala
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Beiträge
    109

    Domyślnie

    wydech juz jest całkiem suchy ? tzn z sadzy ,czy jeszcze mokry z Öl? przerabiałem to w swoim na szczescie skonczyło sie tylko na turbinie i katalizatorze. Autem zrobiłem po nocy na trasie Bielsko -Cieszyn ponad 100km trzymajac obroty powyzej 3000 i moze cos wypalił ale po zdemontowaniu i tak było mokro w katalizatorze. wkur... sie i go wywaliłem jak reka odjał przejechałem juz ponad 4000km po wymianie i wydech ładny z sadzy , jedyny minus zapach spalin jak z Kamaza

  9. #49
    Der Benutzer Radrennfahrer Avatar mku1980
    Er schloss sich der
    12 2010
    Lebt in
    jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Beiträge
    57

    Domyślnie

    Wydech jest z sadzy nie jest mokry. Öl nie ubywa ubytek płynu był zlokalizowałem i zrobiłem, ale nie wiem czy to jedyny. Teraz nie mogę jeździć bo ktoś inteligentny zwinął mi przednia blachę, wiec nie potestuję, chyba ze na parkingu.
    Sprawę dziś zgłosiłem na policji, i dopiero za jakieś 2 tygodnie załatwię nowe blachy bo w poniedziałek jadę z roboty na delegacje a jutro mam przegwizdany dzień i wolnego wziąć nie mogę.
    Naprawa alfy znów odłożona na tydzień - zaczyna mnie to dołować.

  10. #50
    Der Benutzer Radrennfahrer Avatar mku1980
    Er schloss sich der
    12 2010
    Lebt in
    jaworzno
    Auto
    156 2,4 JTD
    Beiträge
    57

    Domyślnie

    dziś ponowne testy odpalamy od 0 stopni do 90 zero dymu. Przy rozgrzanym Motoru dodajemy gazu podnosimy obroty i tak je utrzymujemy i po jakimś czasie ponad 1 minut zaczyna pojawiać się biały dym, który po powrocie na niskie obroty powoli zanika aż znów przestaje dymić. Pierwsze takie zadymienie potwornie duże, każde następne jest już mniejsze. Jutro może uda się kÖlny raz odpalić i wykonać kolejne testy.
    Płyn zachowuje się normalnie czyli zagrzanego przybywa - Öl nicht abnehm.
    Podpięty komp FES 3.5 nie chce pokazywać mi ile powietrza powinno der Turbo dawać, pokazuje ile daje ale nie mam do czego przyrównać.
    Tyle na dziś.
    Chyba zacznę szukać der Motor.

Ähnliche Themen

  1. Der Druck in den Zylindern
    Erstellt von mariokowal27 im Abschnitt 156
    Antwort: 3
    Letzter Beitrag/Autor: 13-08-2014, 13:44
  2. [146] Ein zu hoher Druck in den Zylindern
    Erstellt von scyzorsw im Abschnitt 145/146/155
    Antwort: 17
    Letzter Beitrag/Autor: 16-05-2011, 18:04
  3. Arbeiten an 3 Zylindern 1.8 T.S.
    Erstellt von Banan10 im Abschnitt 156
    Antwort: 21
    Letzter Beitrag/Autor: 13-02-2010, 22:51
  4. [33] nicht gleich den Druck in dem Zylinder
    Erstellt von dosman im Abschnitt 33/164
    Antwort: 9
    Letzter Beitrag/Autor: 31-10-2008, 06:55
  5. [33] wirkt auf den Zylinder 3
    Erstellt von robertalfa33 im Abschnitt 33/164
    Antwort: 9
    Letzter Beitrag/Autor: 17-07-2008, 19:30

boost control solenoid Werte alfa 1.9 jtd 0 funktioniert nicht

wciagnelo olej z silnika

wciagnelo caly olej z silnika

jtd2 4

Tags für dieses Thema

Berechtigungen

  • Sie können nicht ein neues Thema zu übernehmen
  • Sie können nicht Nachrichten schreiben
  • Sie können nicht Anhänge hinzufügen
  • Sie können nicht Ihre Beiträge zu bearbeiten
  •  
Stoßdämpfer