miałem to samo. i pompa nie dawała ciśnienia.... pompa byla do wyzucenia
- - - Updated - - -
i tez błędnie mi pokazywało cisnienia 270-340
tez miałem taki bład i brak mocy a okazało sie po wymianie czujnika ze to nie był on tylko niełaczaca wtyczka od filtra paliwa.
mechanik sprawdzał ja.W tym przypadku moze byc wiele rozważań.U mnie było spr wszystko.czujniki,filtr paliwa ,wtryski wkoncu jak miałem juz się poddać podmieniliśmy pompe z jakiegoś fiata co stał u mechanika i alfa zaczeła normalnie chodzic.
Jednak ciężko o pomysł na rozwiązanie mojego problemu...Koledzy, a orientujecie się czy podmiana pompy mojej rail 1600 na starszą 1400 wchodzi w grę? Mam dostęp do trakiej pompy 1400 i chciałbym w ten sposób weliminować ewentualne uszkodzenie mojej 1600.
Witajcie odkopując temat,
Problem p0191 błąd regulatora wysokiego ciśnienia, podmienilem na używany co zaowocowało pogorszeniem się sytuacji więc założyłem stary ale pozbyłem się sitka teraz na jałowym pluje czasem więcej niż wymagane 300bar ale ciągle skacze, jest problem żeby utrzymać stałe ciśnienie pod obciążeniem brakuje 100-150bar i gaśnie albo przechodzi w tryb awaryjny, problemy zaczęły się od wycieku na pompie (została uszczelniona zestawem naprawczym, rozrządu nie ruszałem) macie jakieś pomysły? Dodam że po odpięciu wtyczki od czujnika na listwie auto nie gaśnie i równo pracuje, trochę głośniej wtryski chodzą nie próbowałem jeszcze jeździć ale próbę odpalenia bez wtyczki nie pozwala na uruchomienie auta chodzi jak na plaku i nie może załapać.
Auto odpala całkowicie normalnie rano obroty nie falują, nie szarpie i nie dymi. Regulator pracuje (w zakładce testu nawet słychać jego prace w komorze silnika a na odpalonym podczas testu zgasnie
- - - Updated - - -
Witajcie odkopując temat,
Problem p0191 błąd regulatora wysokiego ciśnienia, podmienilem na używany co zaowocowało pogorszeniem się sytuacji więc założyłem stary ale pozbyłem się sitka teraz na jałowym pluje czasem więcej niż wymagane 300bar ale ciągle skacze, jest problem żeby utrzymać stałe ciśnienie pod obciążeniem brakuje 100-150bar i gaśnie albo przechodzi w tryb awaryjny, problemy zaczęły się od wycieku na pompie (została uszczelniona zestawem naprawczym, rozrządu nie ruszałem) macie jakieś pomysły? Dodam że po odpięciu wtyczki od czujnika na listwie auto nie gaśnie i równo pracuje, trochę głośniej wtryski chodzą nie próbowałem jeszcze jeździć ale próbę odpalenia bez wtyczki nie pozwala na uruchomienie auta chodzi jak na plaku i nie może załapać.
Auto odpala całkowicie normalnie rano obroty nie falują, nie szarpie i nie dymi. Regulator pracuje (w zakładce testu nawet słychać jego prace w komorze silnika a na odpalonym podczas testu zgasnie