Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: [156] Gaz do dechy, obroty rosną, prędkość stoi 1.9JTD

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    flaszka na sprzęgło

    p.s.
    Jak to nie będzie to to na pw daj dane - wyślę ci
    można się podpiąc

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał KwachuGSE Zobacz post
    Dokladnie tak czy siak jak jest zalane a chyba jest bo slizga to jest do wymiany
    Z TARCZY NIC ALE MOŻE DOCISK PRAWIE NOWY

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał fkkamil Zobacz post
    Z resztą sprzęgło nie kończy się z dnia na dzień
    A TO SIE MYLISZ MOŻE SIE ROZLECIEĆ Z DNIA NA DZIEN MIAŁEM TAK CC

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Oczywiście, że może paść z dnia na dzień a przynajmniej można je spalić, bądź może się "skończyć" docisk, czy łożysko. Fakt, że jeśli masz zaolejone to nowa tarcza wystarczy, skoro docisk prawie nowy. Bez rozbiórki jednak się nie obejdzie.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    156 2,0 TS 99r
    Postów
    113

    Domyślnie

    Moim zdaniem wysprzęglik. Jeżeli by zużyte było sprzęgło to prędkość by goniła obroty a nie odwrotnie.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał mibimibi Zobacz post
    Moim zdaniem wysprzęglik. Jeżeli by zużyte było sprzęgło to prędkość by goniła obroty a nie odwrotnie.
    ??????
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  5. #15
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał mibimibi Zobacz post
    Moim zdaniem wysprzęglik. Jeżeli by zużyte było sprzęgło to prędkość by goniła obroty a nie odwrotnie.
    Zawsze myślałem że dzięki obrotom mamy prędkość a tu taka niespodzianka.
    Moja Bella

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    BMW E46 330i
    Postów
    220

    Domyślnie

    Jemu chodziło o to że jak jest zużyta tarcza to obroty nie spadają a po osiągnięciu powiedzmy tych 3.5k się utrzymują a jedynie rośnie prędkość a autor tematu pisał że jemu obroty spadają do właściwych dla danej prędkości. To nie moja teoria tylko tłumaczę jak zrozumiałem Pana wyżej.

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    156 2,0 TS 99r
    Postów
    113

    Domyślnie

    No i właśnie.
    Prawidłowa interpretacja.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    A ja obstawiam, że to jednak tarcza, skoro problem jest na wyższych biegach. Gdyby to był wysprzęglik nie byłoby różnicy który to bieg. Tutaj ewidentnie większe obciążenie sprzęgła powoduje jego ślizganie.
    Naturalnie gdyby to był mój samochód zacząłbym od sprawdzenia wysprzęglika. Mylić może się każdy a to jednak nieporównywalnie mniej pracy.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    U mojego taty też problem zaczynał się od 3 w górę. Sprawdzenie wysprzęglika to 10 min z browarem w ręce.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał mibimibi Zobacz post
    Moim zdaniem wysprzęglik. Jeżeli by zużyte było sprzęgło to prędkość by goniła obroty a nie odwrotnie.
    A PRZY WYSPRZGĘLIKU OBROTY GONIĄ PRĘDKOŚĆ ZNACZY JAK!!!!

Podobne wątki

  1. [159] Na 4 biegu obroty nagle rosną... sprzęgło??
    Utworzone przez Nemrak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 03-06-2013, 12:13
  2. 2,0 TS problem z podciśnieniami ?? Obroty rosną w czasie jazdy
    Utworzone przez GrzesiuSiedlce w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 20:15
  3. Po naciśnięciu sprzęgła obroty rosną
    Utworzone przez meiss w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-10-2012, 05:24
  4. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-07-2012, 22:16
  5. obroty spadają i rosną krokowo, nie płynnie ?
    Utworzone przez rue30 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 19:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory