dzwoniłem do ogłoszenia i facet jest pewny ze to 98 a nie 108... więc co teoretycznie felgi nie powinny istnieć...bądź tu mądry![]()
dzwoniłem do ogłoszenia i facet jest pewny ze to 98 a nie 108... więc co teoretycznie felgi nie powinny istnieć...bądź tu mądry![]()
Kolejna porcja felunku wujka Nazara![]()
1 . Zajefajne felgi 18" 18/7,5" 5x100 . Jakbym nie miał swoich to już bym miał te : http://allegro.pl/felgi-alu-18-5x100...425419093.html
- - - Updated - - -
2. Następne ala BBS'y za smieszną cene 18" 5x100 :http://allegro.pl/alufelgi-18-vw-golf-iv-bora-leon-a3-komplet-i3430479125.html
panowie jakie et powinna miec felga 17x7,5 cala zeby dało sie jej uzyc bez dystansów i drapania nadkola? jaki rozmiar opon jest najtanszy (oczywiście z tych dobrze wyglądających). Jakie otwory centrujące mają fele od pancerwagenów?
Takie standardowe ET to 35 wtedy koło siedzi jak należy przy tych wymiarach felgi ( ani zabardzo w środku ani nie wystaje zabardzo ) . Opona i tania i taka co nie będzie przy tych wymiarach obcierać to jak Bociek pisze 215/45 . Co do otworów centrujących to po pierwsze - 57.1 mają oryginalne ,dedykowane felgi od VW . Praktycznie każda felga znanych firm jak Borbet , RH , Keskin itd mają otwory centrujące większe ( 63-73mm ) żeby podpasować pierscienie centrujące do róznych modeli samochodów . Ja mam nawet obecnie felgi z rostawem 5x98 a otwór miały 63mm i kupiłem pierscionki z 63 na 58 . Poprzednio jezdziłem na mimach 5x100 z pierscieniami . Na Bravo też mam Alluetty na pierscieniach . Zero stresu . Zasada prosta - jak felga 5x100 to obowiązkowo ŚRUBY PŁYWAJĄCE I PIERSCIENIE .
Dzięki za wskazówki. A jeśli chodzi o felgi "całkowicie uważane za niepasujące przez zwykłych ludzi"to nie ma stresu - miałem CC z 7 calowymi felgami i Saxo z wydumkami, także nie łatwo mnie przestraszyć
![]()
http://allegro.pl/kola-felgi-alumini...418769359.html
Łooociekawe jak to wyglądało na 159 albo Brera/Spider
20"