No to przy oponie 225/40/18 nie ma .... we wsi ,że nie będą trzeć na tyle przy obładowaniu ( więc albo 215/40 albo nadkola raus)
No to przy oponie 225/40/18 nie ma .... we wsi ,że nie będą trzeć na tyle przy obładowaniu ( więc albo 215/40 albo nadkola raus)
Zgadza się, 8 cali ET 32. Bałem się, że będą obcierać, ale przy max skręcie nic się nie dzieje. Z tyłu jeszcze nikogo nie woziłem, ani nie ładowałem cięższych rzeczy.
Poza błotniki nie wystają. Moim zdaniem jest w sam raz
Ta jedna, to musiałem się przyglądać, żeby widać, która to.
Wydaje mi się, że nie będę zmieniał już felg na inne, no chyba, że 19 cali
![]()
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
To jest zwykle -30 na prokicie
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
Z przodu nie trze bo jak ET jest mniejsze to felga bardziej wysunięta i może akurat tyle wystarczy ,żeby nie tarło przy oponie 225/40 o osłone dekla skrzyni . A na tyle przy tej gumie jak nie ma nic modyfikowane to na bank będzie darło . Spytaj się Rustupla bo ma identyczne koła na oponie 225/40/18 i gadał mi ,że jak doładuje to potrafi przytrzeć . Mi przy ET35 potrafi zebrać tylny plastik nadkola ( a mam na tyle 225 ) a przy ET 32 to zawsze te 3mm szerzej. Dlatego ja preferuje do felgi 8" przy takim ET rozmiar do 215 . Na przodzie już zarzuciłem . Tylne na nieszczęscie mam prawie nowe więc musze je dojezdzić.
Ostatnio edytowane przez Nazar ; 10-11-2013 o 15:22
Nie mówię, że nie- przy załadowaniu może trzeć. Na szczęście przeważnie jeżdżę sam, lub z dziewczyną, która oczywiście siedzi z przodu.
Myślę, czy by tych felg nie pomalować na biało- pożyczę od Bociana felgi na przymiarkę i zobaczę jak będzie to wyglądać.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Myślałem że Twoje kółka Proxim, będą trzeć przy skręcie, a wygląda na to że to moja 156 ma jakieś dziwne nadkola...
225/45/r17 naciągnięte na felgę 7,5j i et30 trze przy maksymalnym skręcie
205/50/r17 naciągnięte na felgę 7j i et 43,5 tarło bokiem opony o zwrotnice...
Przeliczając w kalkulatorze 8j i et32 wchodzi w nadkole tak samo głęboko (1mm więcej niż 7j et44), a wystaje 4mm bardziej niż 7,5j et30
Dodając do tego, że opona 225/40/r18 jest o 3mm większa na średnicy niż 225/45/r17, głupieje totalnie... A felgi są naprawdę świetne!
Bita i krzywo poskładana
Żartuje oczywiście
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
słychać alfę jak rdzewieje.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Chopecku ale nie wziąłeś poprawki ,że koło 18" jest większea zwrotnica odchodzi do środka do momentu gdzie wchodzi sworzen wachacza górnego . Więc praktycznie wygląda to tak ,że przy większym kole można proporcjonalnie zwiększyć albo szerokość koła albo zmienić ET ( oczywiscie w małych granicach ) . Jakbyś założył alu 15/ 7 ( 7,5 ) to zapomnij ,że przy dużym ET wsadziłbyś je bez dystansu .