Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Problem z zamknięciem maski silnika.

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kusior007
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szadek, Poland
    Auto
    AR 156 SW FL 1,9 jtd 16v m-jet.
    Postów
    375

    Domyślnie Problem z zamknięciem maski silnika.

    Witam, dzisiaj chciałem zerknąć pod maskę , wszystko ładnie się otworzyło, ale nie za bardzo chciało się zamknąć, to jest coś odbijało w zamku, że maska , którą zawsze zamykam upuszczając z 10 cm , dzisiaj nie miała na to ochoty.Co innego kiedy maskę delikatnie dociskałem, zamykała się bez problemu.
    Zaaplikowałem zamkowi WD40 , zamknąłem i gra, pytanie , czy to chwilowy grymas spowodowany też niską temperaturą, czy może w zamku się coś popsuło?
    Ktoś z Was miał coś podobnego,jakieś pomysły-rozwiązania??
    "What We Do In Life, Echoes In Eternity"

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Obserwuj, może zamek psikusa sprawia. Dobrze że w tą stronę a nie odwrotnie.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  3. #3
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Chłodno się zrobiło i smarowanie w mechaniźmie spadło pewnie. Jak się zamknęło po przesmarowaniu WDekiem to powinno to na jakiś czas starczyć i problemu być nie powinno.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar KHOT
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Panzergrau
    Postów
    1,309

    Domyślnie

    Ja bym tego nie zostawiał tak. WD to nie smar. WD wypłukuje brud razem ze starym smarem i mechanizm zaczyna pracować na sucho. Kilka kropel dobrego smaru po przeczyszczeniu przez WD i będzie pięknie.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cytat Napisał KHOT Zobacz post
    Ja bym tego nie zostawiał tak. WD to nie smar. WD wypłukuje brud razem ze starym smarem i mechanizm zaczyna pracować na sucho. Kilka kropel dobrego smaru po przeczyszczeniu przez WD i będzie pięknie.
    Dokładnie, WD-40 to penetrator a nie smar. Zaaplikuj smar sylikonowy i będzie git majonez

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kusior007
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szadek, Poland
    Auto
    AR 156 SW FL 1,9 jtd 16v m-jet.
    Postów
    375

    Domyślnie

    Koledzy, dzisiaj się przejechałem , rozgrzałem nieco komorę silnika i wszystko działa jak trzeba, ale profilaktycznie posmarowałem to wszystko smarem silikonowym ;-)

    pozdrawiam i bezproblemowej zimy sobie i Wam życzę.
    "What We Do In Life, Echoes In Eternity"

Podobne wątki

  1. Klapka wlewu paliwa. Problem z zamknięciem
    Utworzone przez szefo79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 21-12-2012, 23:08
  2. Problem z zamknięciem drzwi
    Utworzone przez maaarcin w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 19:30
  3. problem z otwarciem maski silnika
    Utworzone przez alces1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-01-2012, 16:50
  4. Zamiennik maski /pokrywa silnika/ Ar 147
    Utworzone przez Bronuś w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-02-2011, 18:32
  5. Problem z otworzeniem maski silnika AR 156
    Utworzone przez kuniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-05-2009, 08:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory