Kupno Alfy 156

• Autor wątku Autor wątku BiałyMudźin
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
B

BiałyMudźin

Guest
Witam.
Jako, że jest to mój pierwszy post to wypada sie przedstawić :) Nazywam się Paweł, mam 18 lat i na 19 urodziny (za kilka miesięcy) chcę zrobić sobie prezent i kupić Alfę 156 jak dla mnie samochód full klasa. Proszę tylko o 'małe' odpowiedzi na moje 'małe' pytania :o
Otóż czy oplaca się klupić Alfę za 5tyśi (ewentualnie z groszami do 6tyśi)? Oczywiście chodzi mi tylko o to by Alfa miała MOC (uważam Alfę za sportowy wózek), więc silnik TS najlepiej, nie?
Czytałem już sporo na temat tego samochodu tylko nie wiem czy 5 do 6tyśi wystarczy na 'nie dojebaną' Alfę.
Nie znam się ogólnie na mechanice, więc proszę nie bić. :o

Jak kupisz za 5-6 tysiaków, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że na dzień dobry będziesz musiał dołożyć 2-3 tys. Lepiej rozejrzyj się za 156 od któregoś z Alfacholików.

Ja sprzedałem moją w zeszłym roku za 7400-2.0ts 2000r. i nic w nią inwestować nie trzeba było. więc może coś znajdziesz

Jeśli chodzi o sport to nie TS tylko V6 :P Ale w tych pieniądzach nie ma szans. Pamiętaj że koszt zakupu to nie wszystko. O alfe trzeba dbać i utrzymanie pochłania dużo kasy.

Polatać da się i Ts-em, zwłaszcza dwulitrowym, ale pozostaje problem, który poruszył kolega wyżej. Tak więc radzę poszukać egzemplarza za większą kasę

Nie znam się ogólnie na mechanice, więc proszę nie bić. :o

jeśli Ci się zdarzy usterka w aucie albo awaria to mam rozumieć, że naprawę zlecisz mechanikowi z warsztatu tak?;) jeśli tak to faktycznie radziłbym wziąć autko z wyższej półki cenowej ponieważ naprawy w tych pięknych autkach kosztują...(zwłaszcza w warsztatach mechanicznych potrafią golić nieźle). autko w lepszym stanie i wyższej cenie logicznie mniej się psuje, i tu nawet nie ma co porównywać- tak po prostu jest;) zwłaszcza że o te autka trzeba dbać jak o kobietę;) aby się odwdzięczało w przeciwnym razie potrafi się mścić;D