Witam, jako że mam dość pseudomechaników i naciągaczy postanowiłem radzić sobie sam... mniejsza o to
Do sedna, mam pytanie odnośnie tych momentów dokręcenia śrub... Mam Autodata i jest tam coś takiego...
Jest to silnik 2.4 JTD 103kW (jakby co;P ) no i są te momenty, kolejność i te stopnie...
Właśnie... te 90ooznacza, że:
* mamy jeszcze obrócić klucz o 90o od czasu uzyskania żądanego momentu o tej samej sile co właśnie ten moment?
* czy zwiększamy moment na kluczu i obracamy o te 90o tak by faktycznie dokręcać ( bo teoretycznie jak osiągniemy zadany moment to, sprzęgło klucza przeskakuje i już nic nie dokręcimy, więc kręcenie o ileś tam stopni po osiągnięciu danej wartości momentu na kluczu jest teoretycznie bezsensu...)
* i o co chodzi z tymi poziomami????
Nie znalazłem takiego tematu dokładnie z tymi informacjami, więc przepraszam jak był.
Proszę też mnie nie hejtować, chcę sobie sam grzebać w mojej Alfie i chcę się też do tego teoretycznie przygotować jak najlepiej![]()
Dziękuję za odpowiedzi i Życzę Wszystkim Wszystkiego Dobrego![]()