
Napisał
Złoty
Wytłumaczmy sobie coś. Kolega pisał, że ścina mu przód od wewnątrz. Przednie zawieszenie nie posiada żadnego macphersona, a wielowahaczowe zawieszenie z amortyzatorem. Macpherson pełni częściowo funkcję zwrotnicy i górnego wahacza i takie zawieszenie występuje z tyłu. Ścieranie obu kół z przodu od wewnątrz jest wynikiem w 95% rozwaloną zbieżnością (w tym przypadku przez rozwalony zawias). Po remoncie zawieszenie kolega powinien wymienić zużyte opony i pędzić na ustawianie geometrii, bo na krzywych oponach nie ustawisz jej dobrze.
Jeżeli auto prowadzi się ok i masz nowe zawieszenie z ustawioną zbieżnością nie masz się czym za bardzo martwić.
Jednak na twoim miejscu wymieniłbym opony i pojechał jeszcze raz na ustawienie geometrii. Zużyte opony od wewnątrz powodują, że koło ma tendencję do pochylania się do wewnątrz, przez co pochylenie kół na twoich obecnych, a nowych oponach może się różnić nawet o kilka dziesiątych części stopnia (zależnie od zużycia opon)