Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Shell V-Power Nitro+ czy bezpieczne ?

  1. #1
    ZBANOWANY Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    https://t.me/pump_upp
    Auto
    Alfa Romeo 156, 2.4JTD, 2000r.
    Postów
    27

    Domyślnie Shell V-Power Nitro+ czy bezpieczne ?

    Witam,

    Trochę głupie pytanie.
    Czy stosowanie paliwa Shell V-Power Nitro+ Diesel jest bezpieczne i nic nie zrobi dla mojego silnika (156, 2000r. , 2.4 JTD).


    Pozdrawiam
    Tomek M.

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    BMW E46 330i
    Postów
    220

    Domyślnie

    Cytat ze strony Shella
    Ta ulepszona formuła oleju napędowego zawiera detergent umożliwiający szybsze i bardziej efektywne czyszczenie wtryskiwaczy paliwa. Shell V-Power Nitro+ Diesel został stworzony dla przywrócenia i zachowania mocy silnika wysokoprężnego przez aktywną ochronę. Paliwo pomaga w wydobyciu potencjału silnika zarówno dziś, jak i jutro.
    Zaleta 1: Ściany cylindrów - Technologia modyfikacji tarcia ogranicza tarcie w zespole tłok-cylinder, pokrywając te elementy ochronną powłoką.

    Zaleta 2: Układ rozrządu i system wtryskowy - paliwo, które czyści silnik i zapobiega gromadzeniu się osadów mogących zmniejszać sprawność silnika. Shell V-Power Nitro+ zawiera środki, które zapobiegają nawarstwianiu się osadów wokół zaworów wlotowych i w systemie wtryskowym zwiększając moc silnika.

    Zaleta 1: System wtryskowy - specjalna formuła Shell V-Power Nitro+Diesel jeszcze skuteczniej czyści i chroni systemy wtryskowe w najnowocześniejszych silnikach wysokoprężnych. Gromadzenie się osadów w systemach wtryskowych może utrudniać podawanie paliwa i ograniczać jego przepływ, a co za tym idzie zmniejszać moc silnika.

    Shell V-Power Nitro+ zawiera dodatki czyszczące, które pozwalają poprawić osiągi i reaktywność samochodu. Podwójna formuła została stworzona by aktywnie czyścić i chronić silnik. Shell V-Power Nitro+ powstało z myślą o zapobieganiu powstawania nowych osadów i usuwaniu tych już powstałych w układzie wtryskowym. Wszystko to by zapewnić lepsze osiągi oraz podnieść wydajność spalania.
    Ja tu nie widzę nic niebezpiecznego, to jest to samo co zwykłe paliwo z dolanymi dodatkami typu ceramizer czy uszlachetniacz do diesela.
    Większa moc to w dużej mierze "chłik marketingowi".

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    nie ma zadnej wiekszej mocy, to samo v power diesel, zwykla zupa
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  4. #4
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Jeszcze żaden marketing nie wykończył silnika Tak więc po co przepłacaj, jak nie widać różnicy?

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Moze w Polsce nie ma różnicy miedzy zwykłym gnojem a v Power ale tu na zachodzie widać ( z wydechu ) i czuć różnice.

    O v Power diesel nitro słyszę pierwszy raz tu w NL i w Belgii jeszcze tego paliwa nigdzie nie widziałem.


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  6. #6
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    U nas różnica jest - w cenie między zwykłym ON a super, hiper, duper, power nitro+ to średnio 50gr/1l. Przynajmniej ja ostatnio zaszalałem bo zalałem tego wychwalanego nitro z Shella za bagatela 6,10zł i dupa, jak palił tak pali, jak jezdził tak jezdzi

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar MADMAN
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    GŁOGÓW
    Auto
    156 SPORTWAGON 2.4 JTD CF3
    Postów
    255

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Moze w Polsce nie ma różnicy miedzy zwykłym gnojem a v Power ale tu na zachodzie widać ( z wydechu ) i czuć różnice.

    O v Power diesel nitro słyszę pierwszy raz tu w NL i w Belgii jeszcze tego paliwa nigdzie nie widziałem.


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
    Nie słyszałes o V Power Nitro, bo holendzrzy nie dodają nitro do swoich paliw u nas czyste paliwo powinno być standardem jak w zach U E. Ja kiedys słyszałem o zapachu waniliowym po zatankowaniu paliwa ON na stacji paliw w Lubinie.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KopekAlfa
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    alfa romeo 147 1.9 JTD chip
    Postów
    27

    Domyślnie

    Osobiście w NL tankuję na jednej stacji SHEL u siebie w miejscowości... co do spalania pomiędzy ON save diesel a V- power bo tylko takie dwie odmiany są na tej stacji, to różnica jest, ale zauważalna na dłuższych trasach... na krótkich po których jeżdżę tankuję zwykłą a raz na miesiąc tankuję tą bogatszą... hmm w mocy też jest minimalna różnica, ale to są szczegóły.

Podobne wątki

  1. V-Power Diesel w cenie zwykłego diesla - Shell Wrocław
    Utworzone przez riwo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-04-2014, 18:30
  2. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 21:44
  3. [33] NOS Nitro do boxera
    Utworzone przez elbus w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-03-2011, 20:51
  4. Shell V-Power Diesel w technologii GTL
    Utworzone przez danloo23 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 28-09-2009, 19:58
  5. ALFA ROMEO 155 Q4 NITRO 508KM
    Utworzone przez LUKE w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-07-2006, 00:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory