Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Wyciek oleju po wymianie sprzęgła V6

  1. #1
    Miriaczi
    Gość

    Domyślnie Wyciek oleju po wymianie sprzęgła V6

    Witam mam pewne pytanie.

    Nie dawno wymieniałem miskę olejową w swojej alfie 166 2,5 V6, wymieniałem też olej filtr oraz dokładnie sprzedawałem ze znajomym mechanikiem podwodzie. tzn po zamontowaniu miski nalaniu oleju wszystko dokładnie wyczyściliśmy i auto zostało na podnośniku całą noc wycieków brak. Po tygodniu przyjechałem znowu na podnośnik i dalej brak jakich kol wiek wycieków czyli wszystko ok. Miesiąc po tym wymieniałem sprzęgło u innych mechaników przejechałem 300km i straciłem 4l oleju. Wjechałem na kanał a spód cały zalany przy skrzyni biegów. Pojechałe na gwarancje a oni mi mówią że wyciek jest mały a to silnik bierze olej. Co mam z nimi zrobić wcześniej wszystko było ok wydaje mi się że po prostu chcą mnie oszukać nie jestem mechanikiem dlatego zwracam się do Wan o pomoc. Ile jest prawdy w tym co mi powiedzieli.

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Jeśli nie demontowali dwumasy to nie mogli uszkodzić uszczelnienia wału.
    W V6 w większości przypadków leje się z podpory wału od strony skrzyni, klasyczny i normalny wyciek w V6 - kiedyś musi nadejść jego pora.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #3
    Miriaczi
    Gość

    Domyślnie

    No tak tylko że przed oddaniem auta do naprawy nie było żadnych wycieków cały spód suchutki. A tłumaczenie mechaników jak dla mnie podejrzane. Ty podałeś konkretną przyczynę a oni powiedzieli że wyciek jest mały i nieistotny a to na pewno silnik bierze olej. A cała ta diagnoza bez odkręcenia choćby jednej śrubki.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków