Przecież to qrwa nie jest elektryk, ten silnik jedzie dopiero od około 1300 obr. , przecież żeby turbo wstało muszą się pojawić spaliny, a do tego potrzebne są obroty ...
Przecież to qrwa nie jest elektryk, ten silnik jedzie dopiero od około 1300 obr. , przecież żeby turbo wstało muszą się pojawić spaliny, a do tego potrzebne są obroty ...
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Wiwm, ze nie elektryk, ale tu jest problem z miejsca ruszyc...
Jeżeli tak to coś jest spitolone i tyle a nie narzekać mi tu na chyba najlepszego diesla w dziewiątce... [emoji14]
"Ważniejsza od celu podróży jest radość z podróżowania" - Soichiro Honda
może ci turbo popuszcza olej i masz pełno w intecoolerze? albo zatkany dpf?
Ostatnio edytowane przez Machaju ; 30-08-2023 o 09:20
[MENTION=71859]macinek102[/MENTION] Jak sobie poradziłeś z demontażem samych klap, bo też mam z tym problem?
Blaszki wyciągnąłem kombinerkami. W miejsce oski wkręciłem na kleju śruby - chyba M6x20. Posiłkowałem się tym filmem tylko u mnie nie można było odkręcić mocowań ( niepotrzebnie kupiłem zaślepki )
https://www.youtube.com/watch?v=JJYw...nnel=mario46vw
Wychowały cię mass media, Nie wysilał się twój mózg
W szkole była też tragedia, Choć ci nie szczędzono rózg!
Ja u siebie pobawiłem się dremelem i usunąłem w całości te mocowania klap z kolektora i wtedy mogłem zastosować zaślepki. Moja Alfa ma przejechane 180k km i klapki były wszystkie całe w dobrym stanie, pewnie po wyczyszczeniu mogłyby zostać, ale jak już się namęczyłem z wyciąganiem tego kolektora to stwierdziłem, że je zdemontuję. Jedyne to co mi się w tej całej operacji nie podobało, to to że nie wymieniłem uszczelki pod chłodnicą egr, ale mam nadzieję, że nie będzie nic ciekło. Tak przy okazji, wyciągał może ktoś tę chłodnicę, jest to do zrobieni na samochodzie po wymontowaniu podstawy akumulatora?