Página 2 con 9 El primeroEl primero 123456789 pasadopasado
Mostrar resultados de 11 Para 20 con 86
  1. #11
    El usuario ciclista Avatar pr0k0p
    Se incorporó a la
    12 2008
    Vive en
    Lublin
    Automático
    159 1.9 JTDm 16v '06
    Mensajes
    84

    Domyślnie

    Przyznam, że czegoś tu nie rozumiem. Alfa/Fiat ma swoje skrzynki, a montuje od innych dostawców i to niekoniecznie lepsze? A tak w ogóle, to podoba mi się wsteczny obok jedynki. Nie trzeba ciągnąć lewarka przez całą szerokość od lewej do prawej tylko ciach i już najbardziej przydaje się przy szybkim manewrowaniu przód tył. Jedynka blisko wstecznego i można szybko mieszać

    No dobra, ale wracając do tematu czy jakieś f40 podejdzie do alfowskiej 1.9 JTDM????? Nadmieniam, że dodatkowe przeróbki nie są mi straszne chociaż z tego co widzę, to jeżeli dwumas z 2.4 podejdzie, to tylko półośki mogą się zbuntować. Ale i na to jest rada.


    › Więcej...: transmisión swap m32 en f40 + embrague nuevo

  2. #12
    El usuario Semental Avatar Nitro
    Se incorporó a la
    01 2011
    Vive en
    Białystok
    Automático
    Była AR 147 1,9 jtdM 16v 140km, Jest 159 2.4 JTDm Q4
    Mensajes
    186

    Domyślnie

    Jesli denerwowalo cie stukanie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu to w 2.4 tez to jest i nie chodzi mi o typowe stuki tylnego mostu Q4 ale o walniecie w okolicach skrzyni

  3. #13
    El usuario ciclista Avatar pr0k0p
    Se incorporó a la
    12 2008
    Vive en
    Lublin
    Automático
    159 1.9 JTDm 16v '06
    Mensajes
    84

    Domyślnie

    Tak, to było walnięcie. Najbardziej się czuło przy szybkiej zmianie biegów i większym depnięciu gazu. Co ciekawsze na postoju przy zgaszonym motoru też było słychać. Jak samochód był na biegu i się go bujnęło, to było słychać dosyć głośne stuk.

  4. #14
    El usuario Alfa y Omega
    Se incorporó a la
    11 2010
    Automático
    może GT
    Mensajes
    392

    Domyślnie

    a sprawdzałeś czy to nie wina samego mechanizmu różnicowego, który można wymienić nawet bez wyjmowania skrzyni ? a luz na półosiach ?

  5. #15
    El usuario ciclista Avatar pr0k0p
    Se incorporó a la
    12 2008
    Vive en
    Lublin
    Automático
    159 1.9 JTDm 16v '06
    Mensajes
    84

    Domyślnie

    Nie wiem jak. Mam skrzynię dwa metry od siebie, mechanizm róźnicowy obok i próbowałem coś sprawdzić ale nie wiem co jest normą i nic specjalnie nie sprawdziłem. Mam wrażenie, że jest jakiś luz między tym dużym żebatym kołem a kółkiem, w które wciska się półośkę. Ale i na samej skrzyni przy kręceniu wałkiem sprzęgłowym też jakiś luz czuję, tylko mniejszy niż na różnicowym.

  6. #16
    El usuario Alfa y Omega
    Se incorporó a la
    11 2010
    Automático
    może GT
    Mensajes
    392

    Domyślnie

    w jakimś artykule wyczytałem, że luz na mechanizmie nie może być większy niż 30 stopni, mi wyszło około 6 - 7 stopni (kręcenie kołem na wbitej jedynce)

  7. #17
    moderador Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Se incorporó a la
    07 2012
    Vive en
    LHR
    Automático
    Nuova Bravo, 159
    Mensajes
    13,791
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #18
    El usuario ciclista Avatar pr0k0p
    Se incorporó a la
    12 2008
    Vive en
    Lublin
    Automático
    159 1.9 JTDm 16v '06
    Mensajes
    84

    Domyślnie

    Cytat escribió Alabaster Zobacz post
    w jakimś artykule wyczytałem, że luz na mechanizmie nie może być większy niż 30 stopni, mi wyszło około 6 - 7 stopni (kręcenie kołem na wbitej jedynce)
    Jak to 30 stopni? Aż tyle? Ale na mechanizmie różnicowym czy na kole już? 30 stopni to jak jedna godzina na zegarze. Aż nieprawdopodobne, że taki duży luz może być normą.

    A tak trochę z innej paki. Czy ktoś z forumowiczów ma starą, zepsutą, popękaną, niezdatną do niczego skrzynię biegów z 2.0 albo 2.4 JTDM? Na odsprzedaż albo użyczenie na jeden dzień? Jak będę miał dwa dzwony obok siebie (m32 versus f40) to wtedy się dowiem czy będzie pASOwać czy nie


    Magil, gdzieś czytałem, że stan skrzyni biegów i mechanizmu różnicowego da się sprawdzić jedynie montując do auta i robiąc jazdę próbną. Nie wiem na ile jest to prawda ale po oględzinach swoich gratów przyznaję rację.
    Última edición por pr0k0p ; 05-08-2014 sobre 18:08 Razón: Dodatkowa odpowiedź

  9. #19
    moderador Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Se incorporó a la
    07 2012
    Vive en
    LHR
    Automático
    Nuova Bravo, 159
    Mensajes
    13,791

    Domyślnie

    Cytat escribió pr0k0p Zobacz post
    Magil, gdzieś czytałem, że stan skrzyni biegów i mechanizmu różnicowego da się sprawdzić jedynie montując do auta i robiąc jazdę próbną. Nie wiem na ile jest to prawda ale po oględzinach swoich gratów przyznaję rację.
    Ciężko mi się z tym zgodzić... Co w taki sposób sprawdzić? Czy auto pojedzie, czy nie?
    Moim zdaniem specjalista ogarnie temat na stole. Kwestia wprawy
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #20
    El usuario Semental Avatar Nitro
    Se incorporó a la
    01 2011
    Vive en
    Białystok
    Automático
    Była AR 147 1,9 jtdM 16v 140km, Jest 159 2.4 JTDm Q4
    Mensajes
    186

    Domyślnie

    jeśli te same stuki występują w sporej parte de la alf 1.9 i 2.4 to musi to być jakaś część wspólna . poduszki wiekszość wykluczała , półosie też , mechanizmu nikt z tego co czytam nie ruszał albo nie pisze o tym . Jeśli u Ciebie łożyska w skrzyni nie szumią, sama skrzynia jest sprawna a denerwuje tylko stuk to pozwolę sobie zapytać , nie lepiej sCompro się na znalezieniu problemu i wtedy wymienić tylko sprzęgło i dwumas co jest sporo tańsze od wersji 2.4 ? Sama skrzynia w normalnym użytkowaniu wydaje mi się że różnicy aż takiej nie zrobi
    Jak znajdziesz co na 100% odpowiada za stuki to podaj adres wyślę kratę browara

Temas similares

  1. Respuesta: 1
    Último mensaje/autor: 24-01-2016, 13:03
  2. Respuesta: 4
    Último mensaje/autor: 20-02-2013, 10:59
  3. [146] Co ma marchewka do skrzyni biegów, linki skrzyni biegów
    Creado por macminik en la sección 145/146/155
    Respuesta: 2
    Último mensaje/autor: 29-02-2012, 20:09
  4. [146] cambiar la caja de cambios con [33] a [146]
    Creado por kubala en la sección 145/146/155
    Respuesta: 5
    Último mensaje/autor: 07-11-2011, 13:46
  5. Podzuszki skrzyni biegów do 75 prawa i lewa na allegro nowe
    Creado por majk en la sección de la transmisión
    Respuesta: 2
    Último mensaje/autor: 09-12-2007, 22:49

zmiana skrzyni m32 na f40

skrzynia f40 zamiast m32

jaka skrzynia zamiast m32

wymiana skrzyni m32 na f40

skrzynia m32 czy f40wymiana skrzyni biegow na f40jaka roznica m32 a f40 opelczy mozna zmienic skrzynie m32insignia zmiana skrzyni m32 na f40skrzynia f40 astra hF40 i M32 roznicealfa romeo 159 automat f40zmiana skrzyni f32 na innaswap skrzyni f40SWAP z m32 na automatm32 f40 roznicef40 jednomascroma swap f40159 e bravo stesso cambioskrzynia c635 dwumasaastra h swap na f40alfa 159 f40 on 1.9jtdwymiana linek m32wymiana m32 na f40swap m32 fiatf32 na f40 vectra castra h 2.0t wymiana skrzyni m32 na f40Cambio F40 Alfa 159skrzynia m32 czy f40 alfa 159m32vsf40swap m32 na f40skrzynia m32 a f40swap m20 na m32replacing m32 with f40skrzynia c635 a f40czy skrzynia m32 wytrzyma 370nmvectra c swap skrzynia f40swap m32skrzynia m32 saabalfa opel f40 gearboxm32 na f40f40 q4 2.4jtdCroma zmiana skrzyni m32 na f40amiana sprzengla w m32wiercenie otworow w skrzyni f40fiat bravo zamiana skrzyni m32wysprzeglik skrzynia biegow M32m32 na fprzekladka z m32 na f40skrzynia f40 kolo jednomasowe

Etiquetas para este tema

Permisos

  • No se puede asumen un nuevo tema
  • No se puede escribir mensajes
  • No se puede Agregar archivos adjuntos
  • No se puede editar tus mensajes
  •  
Amortiguadores de choque