Página 3 con 3 El primeroEl primero 123
Mostrar resultados de 21 Para 27 con 27
  1. #21
    El usuario El pirata forma Avatar axel83
    Se incorporó a la
    08 2009
    Automático
    Alfa Romeo
    Mensajes
    257

    Domyślnie

    Cytat escribió lukash_n Zobacz post
    wrzucam logi dynamiczne z 3 prób przyspieszenia na maxa 1500 - 4000 rpm /4 gear


    http://przeklej.org/file/blVPZs/1.csv

    http://przeklej.org/file/D9k8yp/2.csv

    http://przeklej.org/file/8LSY5v/3.csv

    i jak to wygląda?
    Mi to wygląda na uszkodzony lub brudny przepływomierz. Mierzone masy powietrza zbyt niskie w stosunku do oczekiwanych. Idealnie wpisuje się w problemy z mocą.
    Zrób jeszcze raz test z samymi masami powietrza - jak dasz mniej parametrów to odświeżanie będzie co 0,5 sekundy a nie co 2 i łatwiej będzie zauważyć problem


    › Więcej...: La fuerte caída de potencia por encima de 4 000 rpm

  2. #22
    El usuario resoraków maniak Avatar lukash_n
    Se incorporó a la
    09 2014
    Vive en
    Kraśnik / Lubelskie
    Automático
    159 2,4 JTDm 200 KM '07 SW
    Mensajes
    31

    Domyślnie

    to ja wyjmę i wyczyszczę tę przepływkę izopropanolem w sprayu i wtedy zrobię mu logi podobno to pomaga jak jest brudna, sporo to wyjaśni myślę ta różnica mas powietrza jak dochodzi do 10% to z tego co wiem wskazuje na uszkodzoną ewentualnie brudną przepływkę tak jak pisałeś

  3. #23
    El usuario resoraków maniak Avatar lukash_n
    Se incorporó a la
    09 2014
    Vive en
    Kraśnik / Lubelskie
    Automático
    159 2,4 JTDm 200 KM '07 SW
    Mensajes
    31

    Domyślnie

    no wreszcie dziś wyczyściłem tę przepływomierz, choć nie był brudny raczej, izopropanolem w sprayu a następnie kompresorem przedmuchałem dałem skręcane zaciski i wyczyściłem dolot do el Turbo
    zastanawia mnie jedna rzecz może geometria turbiny szwankuje. Sztanga nie chodzi albo mało się porusza i kierownice w turbinie stoją auto ma 200k nalotu i pewnie tam nikt nie zaglądał, może ta gruszka padła
    sporo tam aceite ogólnie w tej okolicy na rurach od spodu tego nie widziałem dziś ale... na osłonie pod motoriem się już zaczyna zbierać. Niby aceiteu nie ubywa 5000 od wymiany.
    jak proponujecie jak coś demontować turbinę z kolektorem czy bez? bardzo się tam śruby ukręcają?
    jak szwankuje geometria turbiny są błędy od razu ?

    logi po czyszczeniu przepływki zrobię do końca tygodnia myślę może się coś zmieni

  4. #24
    El usuario resoraków maniak Avatar lukash_n
    Se incorporó a la
    09 2014
    Vive en
    Kraśnik / Lubelskie
    Automático
    159 2,4 JTDm 200 KM '07 SW
    Mensajes
    31

    Domyślnie

    .....
    Última edición por lukash_n ; 14-11-2014 sobre 07:45

  5. #25
    El usuario resoraków maniak Avatar lukash_n
    Se incorporó a la
    09 2014
    Vive en
    Kraśnik / Lubelskie
    Automático
    159 2,4 JTDm 200 KM '07 SW
    Mensajes
    31

    Domyślnie

    Cytat escribió axel83 Zobacz post
    Mi to wygląda na uszkodzony lub brudny przepływomierz. Mierzone masy powietrza zbyt niskie w stosunku do oczekiwanych. Idealnie wpisuje się w problemy z mocą.
    Zrób jeszcze raz test z samymi masami powietrza - jak dasz mniej parametrów to odświeżanie będzie co 0,5 sekundy a nie co 2 i łatwiej będzie zauważyć problem
    sory ze tak późno ale zrobiłem te logi:
    http://przeklej.org/file/aJ5Rij/FESE...0V.proba.1.csv

    http://przeklej.org/file/ysvg2l/FESE...0V.proba.2.csv

    a i jeszcze wtryski:

    http://przeklej.org/file/r1F2bd/FESE...0V.wtryski.csv


    robiłem tak jak pisałeś na 4 od 1500 do 4000 rpm
    wtryski zrobiłem od 0 tak do 150 km/h

  6. #26
    moderador Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Se incorporó a la
    07 2012
    Vive en
    LHR
    Automático
    Nuova Bravo, 159
    Mensajes
    13,791

    Domyślnie

    Słabe te logi jeśli chodzi o przepływomierz. Zarejestruj po prostu dwie wartości podczas zwykłej przejażdżki - oczekiwaną i zmierzoną masę powietrza.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #27
    El usuario resoraków maniak Avatar lukash_n
    Se incorporó a la
    09 2014
    Vive en
    Kraśnik / Lubelskie
    Automático
    159 2,4 JTDm 200 KM '07 SW
    Mensajes
    31

    Domyślnie

    kolego a co sadzisz o wtryskach znasz się trochę na tym, pod koniec tygodnia zrobię te logi z normalnej en coche, dodam że wtryski były robione pół roku temu

Temas similares

  1. 156 1.8 TS 99 luz inyección y rotura violenta
    Creado por alfero en la sección 156
    Respuesta: 19
    Último mensaje/autor: 08-02-2018, 21:20
  2. Carrera rápida
    Creado por konrad53 en la sección 147
    Respuesta: 25
    Último mensaje/autor: 14-06-2015, 18:03
  3. Alfa 156 2.0 jts spadki mocy wypadanie zaplonu.
    Creado por Newman en la sección 156
    Respuesta: 14
    Último mensaje/autor: 14-05-2015, 17:22
  4. 156 1.9 jtd 140ps, Chwilowe spadki mocy, kopci
    Creado por 4stberg en la sección 156
    Respuesta: 8
    Último mensaje/autor: 12-03-2015, 18:52
  5. Disminución de la energía en aceleración
    Creado por mario1662.4 en la sección 166
    Respuesta: 6
    Último mensaje/autor: 09-03-2014, 13:55

Etiquetas para este tema

Permisos

  • No se puede asumen un nuevo tema
  • No se puede escribir mensajes
  • No se puede Agregar archivos adjuntos
  • No se puede editar tus mensajes
  •  
Amortiguadores de choque