Termostat. Czujnik temperatury pada bardzo rzadko i raczej w inny sposób.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Termostat i po zawodach.
Mam ten sam problem. Ba! Mam nawet twój samochód Kolega tak się nagadał przy sprzedaży (wymienił wszystko co było zrobione i co trzeba zrobić) że zapomniał mi wspomnieć o tym termostacie, rozumiem że nie był wymieniany i muszę go wymienić bo za nic w świecie temp nie osiąga 80 stopni, no chyba że go mocno przybutuje do 4tyś obrotów to wtedy na chwile się zbliży do 90 ale zaraz spada.
Pytanie czy może być to przyczyną nie wypalania się dpf'a ? Co skutkuje wchodzeniem silnika w tryb awaryjny ?
Termostat może być przyczyną nie wypalania DPF. Tyle, że w Alfie jest dość liberalnie bo przy 70 stopniach wypali DPF.
Wymieniajcie te termostaty bo tracicie mnóstwo paliwa i niszczycie silniki.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
No dobra, zamierzam wymienic ten termostat, ale pytanie na jaki? Jakie opinie ma BEHR ? I czemu w IC jest za 277zł, a na allegro za 140zl(czy mozliwy jest taki rozstrzal cenowy?)?
Ja założyłem wahler rok temu od tego czasu wszystko ok
Z wlasnego doswiadczenia... Behr po prawie czterech latach nadal działa. Mysle ze warto.
[MENTION=82223]TatareK[/MENTION] popytaj u forumowych sprzedawcow. Pewne zrodła, dobre ceny.
Panowie czy uszkodzony termostat może mieć coś z częstym wypalaniem dpf?