Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: zawór EGR firmy SKV - czy warto?

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2020
    Auto
    159
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cześć, sorry za odgrzebanie tematu. Od niedawnego czasu jestem posiadaczem 159 i mechanik stwierdził zacinanie egr. Nie chce go zaślepiać bo auto z pewnych powodów musi być w 100% w oryginale, nic nie kombinowane. Warto założyć tego egr skv czy kupić oryginał czy używany po czyszczeniu. Wolałbym nowy żeby wszystko wyglądało i w miarę działało. O skv gdzieś mi się obiło o uszy i zastanawiam się czy egr od nich będzie dobrym pomysłem

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2019
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 8V 120KM 2008r
    Postów
    7

    Domyślnie

    Nie mam pojęcia jakiej firmy był u mnie EGR w 1.9 jtdm 8v, ale kupiłem nowy zamiennik w styczniu 2020. Miałem ten sam dylemat co ty - zaślepiać (~500-600zł z mapą) albo montować nowy za ~300zł. Padło na nówkę, bo uznałem, że zawsze jakaś kasa w kieszeni.

    Szybki przeskok do początku kwietnia 2020 xD podczas wypalania DPFu (chociaż nie wiem, czy to miało jakikolwiek wpływ) EGR rozleciał się i jego części poleciały prosto w dolot. Tak dokładniej to poleciała sprężynka, śruba oraz kawałek grzybka. Efekt był taki:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	comment_1587632619NS0uMyLS4WyBMKiEVdV1sP,w400.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	47.6 KB
ID:	269124

    Skończyło się wymiana bloku silnika oraz zaślepieniem EGRa żebym miał już spokój pod tym względem - ja na twoim miejscu wkładałbym albo oryginalny (nie zamiennik) albo po prostu zaślepiał, bo oszczędzanie tutaj ma później takie efekty jak u mnie xD

  3. #13
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2020
    Auto
    159
    Postów
    12

    Domyślnie