Ok jest bialy i czarny od czego są odpowiedzialne te czujniki ?
Ok jest bialy i czarny od czego są odpowiedzialne te czujniki ?
A ja miałem nie dawno taki przypadek, scielo klina na wale 2.4 20 v i trochę mi to zajęło.wymiana koła wału i paska rozrządu
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Kiedyś tak miałem w poprzednim aucie ale to nie była alfa. I także scieło kiln na wale . Tak jak pisze Darek. Ściągnij je i obejrzyj dokładnie.
Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
To nie jest chyba normalny objaw?
Sprawa jasna rozrzad przeskoczyl, scielo klina na wale.
Nie mialem zamontowanej oslony bocznej silnika (od str pasazera) i prawdopodobnie "cos" wpadlo i zblokowalo.
Jak trzeci raz przeskoczy to juz nie mam sily.
Tak jak kolega wyzej napisal do wymiany kolo walu, oraz paski rozrzadu . . .
Temat mojej Franczeski:
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...gon_goora.html
Osłona rozrzadu jest ale nie mam bocznej oslony silnika
Cos takiego musze ogarnac:
http://img14.allegroimg.pl/photos/or.../81/5102518178
Widac slad na pasku pomocniczym ze ewidentnie cos wpadlo i zblokowalo.
Oki, teraz rozumiem![]()
Temat mojej Franczeski:
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...gon_goora.html