Chyba znalazlem wtyczkę odpowiedzialną za sterowanie wiatrakiem. Jeden pin kabel idzie do duzej wtyczki przy module.
Coś nie łączy. Po rozpoczęciu wywalilo błąd silnika a po podpieciu zaczął się kręcić.
Chociaż dalej nie jestem pewny czy to ten problem.
LG G4 + Tapatalk
Ostatnio edytowane przez kobe83 ; 23-04-2016 o 07:31
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Wtyczka wyglądała normalnie, nie było oznak upalenia, a jednak. Wystarczyło ją obciąć i podpiąć kable i wszystko wróciło do normy. Potem mechanior znalazł w czeluściach warsztatu pasującą wtyczkę i po problemie![]()
Wygląda tak samoMoja awaria miała miejsce prawie rok temu
![]()
podłącze się do tematu, w moim aucie po włączeniu klimy nie załącza się drugi bieg wentylatora (pierwszy wydaje mi się że działa), czy jest możliwość ze uwalił się właśnie ten opornik?? Ostatnio czyściłem wtyki od tego kontakt szprejem i wywala mi check engine jak włącze ac. Moje pytanie brzmi czy da się jakoś go sprawdzić bez kompa? odwiedziłem kilka serwisów i maja czas dopiero w czerwcu a to troszkę późno.
U mnie ostatnio było podobnie ale padł opornik od chyba pierwszego biegu wentylatora bo co chwilę mi się załączał drugi bieg i w końcu zaczął zawór rozprężny klimy się odzywać. Cała naprawa wraz z diagnostyką zajęła 30min.
miałem to samo miesiąc temu padł mi pierwszy bieg, winowajcą był rezystor a dokładnie opornik przeciążeniowy ro małe g....o pod spodem. W celu sprawdzenia czy Ci działa, puść przez niego delikatny prąd i sprawdź próbówką, bądź omomierzem musi mieć przejście na stykach jeśli nie ma to spalony do wymiany.
Czy może ktoś napisać w jakich warunkach/ w jakiej sytuacji powinien załączać się 1 bieg wentylatora. Chodzi mi o to, czy 1 bieg załącza się od razu i zawsze gdy silnik rozgrzeje się do optymalnej temperatury pracy silnika, czy dopiero w tedy gdy ja przekroczy?
Pytam, bo wymieniłem rezystor wentylatora a jeżdżąc po mieście w ogóle nie słyszę 1 biegu, a 2 bieg odpala zaraz po włączeniu klimy.
Z tego co mi powiedzieli w tracie naprawiania padniętego opornika to 1-wszy bieg przy włączonej klimatyzacji powinien chodzić cały czas a 2-gi tylko w sytuacji gdy pierwszy nie wyrabia. U mnie było podobnie jak u ciebie. Praktycznie co chwilę załączał się 2-gi bieg a jak padło całkowicie to zaczęły się zgrzyty z zaworu rozprężnego i w tym samym momencie obroty silnika falowały. Po wymianie spalonego opornika na razie luz. Pzdr.