Panowie, pewnie temat już wcześniej pojawił się na forum, niemniej mam nadzieję że ktoś pomoże rozwiązać mój problem. Niedawno wymieniałem komplet sprzęgła z dwumasem, przy okazji wymieniałem olej skrzyni. Przed wymianą pedał sprzęgła chodził dość opornie, sam skok sprzęgła był krótki i jeśli miał bym to precyzyjniej wyjaśnić to łapał zaraz na samym dole pozostałe 3/4 ruchu były nazwijmy to puste. Trudno było zmienić biegi i puścić sprzęgło tak by nie było czuć szarpnięcia, trzeba było być bardzo precyzyjnym w tej operacjiBiegi chodziły sztywno, ale słyszałem że te skrzynie tak mają. Trudno było wbić I gdy auto nie było zupełnie zatrzymane. Po wymianie sprzęgła, zakres pracy sprzęgła pozostał dość nisko ale jest o wiele płynniejszy a pedał sprzęgła jest miękki i przyjemnie lekko pracuje. Przy spokojnej jeździe wszystko jest ok, niemniej gdy chcę szybciej zmienić biegi, dynamiczniej ruszyć spotykam opór przy wrzuceniu II biegu, III bieg też potrafi trudniej wejść. Gdy zatrzymam auto i próbuję na postoju wbić I słyszę jak "wskakuje" tak jakby po sekundzie informacja z lewarka poszła do skrzyni. Miałem nadzieję że wymiana kompletu sprzęgła rozwiąże te kwestie, niestety. Dodam że do tej pory nic niepokojącego ze skrzynią samą w sobie się nie działo. Żadnych dźwięków, szumu itp. Gdzie leży problem? zapowietrzony układ sprzęgła? linki zmiany biegów? Coś innego?