Sonuç göster 1 Hedef 7 ile 7
  1. #1
    Kullanıcı Uzman Avatar quba
    O katıldı
    06 2015
    Otomatik
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Mesaj
    1,730

    Domyślnie termostat değiştirilmesi - Kafamda iplik dağıldı. Patentler?

    No i stało się. Zerwałem gwint w głowicy górna śruba od mocowania termostatu.
    Jakie są na patenty? Oczywiście bez ściągania głowicy. I żeby uprzedzić pytania nie przeciągnąłem jej tylko coś się musiało krzywo wkręcić.


    › Więcej...: termostat değiştirilmesi - Kafamda iplik dağıldı. Patentler?

  2. #2

  3. #3
    Kullanıcı Fachowiec Avatar pampik
    O katıldı
    11 2010
    Hayatımızda
    Tychy
    Otomatik
    yapıldı-AR 166 2.4 JTD/159 1.9 JTDm 16V 07r-159 olduğunu 2.4 210:)
    Mesaj
    2,172

    Domyślnie

    Jak źle wkreciles początek śruby to możesz spróbować gwintownikiem dobry zwój i przejechać początek. Jak poszedles na siłę i zwinales gwint to zostaje rozwiercenie na większe M.

  4. #4
    Kullanıcı Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    O katıldı
    05 2007
    Hayatımızda
    Varşova, Polonya
    Otomatik
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Mesaj
    8,623

    Domyślnie

    Rozwiercić i nagwintować na większy gwint.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 2014 sınırlı
    Giulietta 1, 4 TB ayırt edici 2010 vardır.
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6 TS 2000
    Daha önce 7 İtalyan otomobil F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Kullanıcı Uzman Avatar quba
    O katıldı
    06 2015
    Otomatik
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Mesaj
    1,730

    Domyślnie

    alıntı Yazdı pampik Zobacz post
    Jak źle wkreciles początek śruby to możesz spróbować gwintownikiem dobry zwój i przejechać początek. Jak poszedles na siłę i zwinales gwint to zostaje rozwiercenie na większe M.
    Gdy zaczęło coś źle iść wymontowałem termostat i próbowałem wkręcić śrubę samą i wtedy coś popsułem. Na śrubie nie było śladów aluminium tylko szła z oporem.
    Śruba ma 22,5 mm długości, a uchwyt termostatu 17 mm. Spróbuję satın almak śrubę 40 mm i poprawię gwint 8. Kurcze tam nie ma miejsca na wiertarkę..

  6. #6
    Kullanıcı Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    O katıldı
    05 2007
    Hayatımızda
    Varşova, Polonya
    Otomatik
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Mesaj
    8,623

    Domyślnie

    Nie wiertarką tylko ręcznym rozwiertakiem.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 2014 sınırlı
    Giulietta 1, 4 TB ayırt edici 2010 vardır.
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6 TS 2000
    Daha önce 7 İtalyan otomobil F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    Kullanıcı Uzman Avatar quba
    O katıldı
    06 2015
    Otomatik
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Mesaj
    1,730

    Domyślnie

    Temat rozwiązany.
    Poprawiłem gwint gwintownikiem M8 i wkręciłem specjalnie dorobioną przez tokarza szpilkę o tzw podwyższonym gwincie coś ok 8,2 mm. Z drugiej strony szpilki oczywiście standardowa nakrętka M8

Benzer konular

  1. tekerlek göbeği değiştirilmesi - iplik ???
    Tarafından yaratılmıştır Annik Bölüm 147
    Yanıt: 8
    Son Mesaj/Yazar: 17-05-2012, 21:11
  2. Wymiana termostatu w AR 1.8 16v ts 98r.
    Tarafından yaratılmıştır daniel675 Bölüm 156
    Yanıt: 4
    Son Mesaj/Yazar: 13-10-2011, 17:20
  3. Ukręcony gwint w głowicy, dajcie koledzy porade!!
    Tarafından yaratılmıştır marcinq24 Bölüm 156
    Yanıt: 55
    Son Mesaj/Yazar: 29-01-2011, 18:10
  4. baş / termostat 2.5 v6 demontajı
    Tarafından yaratılmıştır siwcu Bölüm 156
    Yanıt: 9
    Son Mesaj/Yazar: 10-04-2010, 09:54
  5. Wymiana oleju, fachowiec zjeb.. gwint
    Tarafından yaratılmıştır csscss Bölüm 156
    Yanıt: 6
    Son Mesaj/Yazar: 10-09-2007, 13:20

Bu konu için etiketleri

İzinler

  • Yapamazsın yeni bir konu varsayalım
  • Yapamazsın Mesaj yazmak
  • Yapamazsın Ek Ekle
  • Yapamazsın Kendi Mesajınızı değiştirme
  •  
Şok emiciler