Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: p0340 i p0335

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    O kurde a ja myślałem, że to gdzieś z tyłu silnika (dużo niżej pod egr, przy połączeniu skrzyni) bo tak znalazłem w necie i meczylem się z szukaniem A jeżeli wyjme ten czujnik i pomierzę jego oporność na zimno i ciepło to da rade po tym coś wywnioskowac?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    A czy te czujniki to grzałki ?
    Musisz sprawdzić ich działanie. Jeden to chyba indukcja (sprawdza pozycję wałka rozrządu na trzech przewodach), drugi to jakiś rodzaj enkodera na dwóch przewodach z ekranowaniem, co i jak mierzy nie wiem. Na schemacie jest rysunek tarczy perforowanej...

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    znalazłem coś takiego na yt: https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spjfU

    Może to ma jakiś sens?

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Można i tak. Aczkolwiek w pełni profesjonalnie to podpięcie go pod zasilanie i sprawdzenie czy będzie sygnał. Pozostaje jeszcze sprawa drugiego czujnika, dlaczego tamten padł - chociaż może jedno wynika z drugiego. Tzn sygnały z jednego muszą pokrywać się z drugim i dlatego wyrzuca komunikat o obu.

    Ok, nie ogarnąłem który czujnik pokazujesz. To z twojego filmu to czujnik obrotu, dlatego są tylko dwa piny.

    Ten drugi to czujni Halla.
    Ostatnio edytowane przez hideto ; 01-01-2016 o 23:31

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    No własnie czytałem, że ten drugi wynikła własnie przez to, że wywala czujnik wału. No i poza tym czujnik wału jest głównym winowajcą błędu. Chyba jutro odkrece go i tak sprawdze jak na filmiku bo to prosty sposób i nie wymaga profesjonalnego sprzętu a i może coś wyjaśni Podobno żeby sie dostać do tego od fazy to trzeba grzebać w rozrządzie, więc nie będę tego dotykał i na razie posprawdzam to, co mogę.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Grzebać w rozrządzie nie trzeba. On jest na wierzchu przykręcony gdzieś jedną śrubka i po prostu sprawdza krzywkę która jest na wałku rozrządu. Jak sprawdzisz czujnik obrotu i będzie sprawny, sprawdź czujnik halla (sposób równie prosty masz na tym samym kanale). Jeśli oba sprawne to masz przestawiony rozrząd.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    ok, nie wiedziałem że to też takie proste... naczytałem się głupot, że rozrząd trzeba zwalać... a jakie są objawy przestawionego rozrządu opróczy tych, co teraz mam, czyli na ciepłym gasnie?

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    Chyba jednak w 8v nie ma tego czujnika w tym samym miejscu, co w 16v... albo ja jestem ślepy. Idąc po rysunku, który jest stronę wcześniej, zdejmuje akumulator, podstawkę i uzyskuję takie widoki:



    Czy to jeden, z tych, które widać może?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20160102_150345.jpg
Wyświetleń:	328
Rozmiar:	90.2 KB
ID:	187115   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20160102_150409.jpg
Wyświetleń:	414
Rozmiar:	95.8 KB
ID:	187116  

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Ja bym obstawiał te wtyczkę z dwoma przewodami.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mamel
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    AR 159 1.9 JTDM 8v
    Postów
    469

    Domyślnie

    No właśnie coś mi się wydaje, że chyba jednak to nie tu w ogóle. Po pierwsze to w ogóle się nie zgadza z wyglądem czujnika wału (wystarczy popatrzeć w necie jak ten czujnik wygląda) a po drugie to ta fotka: https://www.google.pl/search?client=...EE10fTCl6xM%3A

    Tutaj oznaczone jako "2" to czujnik wału. Co prawda to z opla, ale to ten sam silnik, więc już sam nie wiem co myśleć...

Podobne wątki

  1. Błąd P0336 i P0335
    Utworzone przez aro_1977 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-11-2017, 15:32
  2. Błąd P1320 P0335 2.4 JTD
    Utworzone przez dragon855 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-04-2015, 10:13
  3. Błędy P0335 RPM SENSOR
    Utworzone przez sulik w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-11-2013, 02:59
  4. 1.9 JTD 115KM P0335 nie odpala
    Utworzone przez Bladyy w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 06-08-2013, 18:51
  5. P0335 2.4 JTD pytanie
    Utworzone przez pawel2910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 10:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory