Page 2 with 3 The firstThe first 123 LastLast
Show results from 11 to 20 with 26
  1. #11
    The user Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    He joined the
    06 2010
    Lives in
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Posts
    7,325

    Domyślnie

    Jest klin na kole ale wałek ma szerszy wpust tak aby można było regulować!!!

    Sent from my SM-A500FU


    › Więcej...: Lock strap JTDm 16V
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: My Italian :::::::

  2. #12
    The user Alfista Avatar lesio146
    He joined the
    12 2006
    Lives in
    SZAMOTUŁY (PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Posts
    4,427

    Domyślnie

    Quotation Wrote ArturO79 Zobacz post
    Do wymiany rozrzadu w JTDM nie potrzeba blokad rozrzadu jeżeli to tylko wymiana bez wcześniejszej awarii. Na kołach masz znaczniki i na nowym pasku rozrzadu też są znaczniki , Ktore trzeba ze soba w prosty sposób zgrać. Polecam zestaw valve timingu Dayco, pasek tam jest napewno ze znacznikami i wzmocniony teflonem. Cena przystępna, ja płaciłem w Pile u kolegi w sklepie niecałe 300zł za zestaw czyi pasek , napinacz i rolke prowadzącą. Blokady rozrzadu jak bys sie uparł to mam.
    Mam Stilo z JTD 8v i tam wymieniałem bez blokad.Z tego co wiem w 16v blokady są potrzebne,a na pewno bardzo ułatwiają wymianę.Jak mógł byś pożyczyć to było by super.Wiem że nie the cost of theują majątku ale jak na razie mam sporo wydatków .
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #13
    The user Maniac resoraków
    He joined the
    09 2007
    Lives in
    mazowieckie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
    Posts
    523

    Cool

    Skoro tak kolego mówi, to może faktycznie tam jest ten klin, bo jak wspominałem samego koła nie zdejmowałem tylko je zluzowałem. Trochę to mnie dziwi bo jaka jest rola tego klina skoro ma "luz" na wałku i to raczej nie mały. Pozdrawiam. Człowiek uczy się całe życie, a i tak ciągle się dziwi.
    Last edited by maroz ; 21-08-2016 about 18:08

  4. #14
    The user Maniac resoraków Avatar pawel2910
    He joined the
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. AR Giulietta QV 12r. Jest: Giulia Veloce Q4
    Posts
    929

    Domyślnie

    Rola jest taka, że w starszych jtd, czyli 8v lub 10v klin był dość ciasno pASOwany tam często dochodziło do jego ścinania, materiał gdy jest luźno pasowany bardziej oddziałuje na zginanie niż ścinanie. W HDI/TDCI na klinie wału korbowego też jest duży luz, a śrubę dokręca się dużo słabiej niż np. w jtd gdzie jest lewy gwint i duży moment. Wg mnie jest dużo logiczniej to zrobione bo nie ma dużego kłopotu np. z wymianą uszczelniacza wału, w jtd każdy narzeka, że trudno odkręcić.

  5. #15
    The user Maniac resoraków
    He joined the
    09 2007
    Lives in
    mazowieckie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
    Posts
    523

    Domyślnie

    Dzięki za wytłumaczenie. Do odkręcenia tj zablokowania koła można buy coś takiego jak na obrazku (cena ok 130zł) Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	blokada.jpg
Wyświetleń:	52
Rozmiar:	16.9 KB
ID:	208484 lub zrobić samodzielnie.

  6. #16
    The user Maniac resoraków
    He joined the
    11 2014
    Lives in
    saw
    Auto
    Alfa 159 2.4 jtdm 210 BHP sportwagon 2008
    Posts
    33

    Domyślnie

    Quotation Wrote lesio146 Zobacz post
    Mam Stilo z JTD 8v i tam wymieniałem bez blokad.Z tego co wiem w 16v blokady są potrzebne,a na pewno bardzo ułatwiają wymianę.Jak mógł byś pożyczyć to było by super.Wiem że nie the cost of theują majątku ale jak na razie mam sporo wydatków .
    moge pozyczyc, pisz na priv w jaki sposób chcesz go odebrac bo z Piły do Szamotuł to jakies 70km. Nie wiem pocztą? Albo przyjedz do Piły w tym tygodniu to sprawę opanujemy u mnie w garażu. ;-)

    ---Updated---

    Dziś wymieniałem te koło u siebie gdyz miałem nie miłe zdarzenie- pękł mi napęd vacum pompy i narobiło bałaganu i jest klin tylko ,ze spASOwany dosyc luzno z wałkiem. Pozdro i tak jak mówicie uczymy się całe życie :-)
    Last edited by ArturO79 ; 22-08-2016 about 20:30

  7. #17
    The user I'm New -do not cry!
    He joined the
    11 2016
    Lives in
    JASTROWIE
    Auto
    Alfa romeo 159 1.9 JTDM 16V 150HP. since 2007
    Posts
    3

    Domyślnie

    Kolego i co z tymi blokadami. Pozyczysz?

  8. #18
    The user Beginner
    He joined the
    06 2017
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Posts
    60

    Domyślnie

    Witam nie będę zakładał nowego wątku to zapytam tutaj.
    Mam pytanie czy jest jakiś sposób zamontowania blokady na stronę ssąca bez demontażu kolektora dolotowego w engineu 1.9 150 km ?
    Mam podejrzenie że jest przestawiony na walkach . Na pewno wszystkie znaki się pokrywają na kołach ale walki nie wiem i chciałbym to sprawdzić.

    P.s Mam problem z mocą i dłuższym odpalaniem i podejrzewam że to coś z valve timingem bo wszystko inne już wymieniłem i wykluczylem.

  9. #19
    The user Maniac resoraków
    He joined the
    09 2007
    Lives in
    mazowieckie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
    Posts
    523

    Domyślnie

    Dostęp jest po demontażu kolektora dolotowego, ciężka sprawa.W opisie serwisowym wymiany valve timingu jest napisane, że nie montuje się blokady wałka ssącego (nie ma takiej potrzeby jeśli nie demontujemy wałków). Przestawienie samoistne wałków jest raczej niemożliwe, chyba że ktoś je demontował? Rozrząd, mam nadzieję robiłeś na blokadach i z luzowaniem koła wałków? Bo jeśli nie to tu może być problem. Podejrzewam jednak, że raczej coś będziesz miał z układem paliwowym.

  10. #20
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    He joined the
    07 2012
    Lives in
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Posts
    13,791

    Domyślnie

    Quotation Wrote taz84 Zobacz post
    Witam nie będę zakładał nowego wątku to zapytam tutaj.
    Mam pytanie czy jest jakiś sposób zamontowania blokady na stronę ssąca bez demontażu kolektora dolotowego w engineu 1.9 150 km ?
    Mam podejrzenie że jest przestawiony na walkach . Na pewno wszystkie znaki się pokrywają na kołach ale walki nie wiem i chciałbym to sprawdzić.

    P.s Mam problem z mocą i dłuższym odpalaniem i podejrzewam że to coś z valve timingem bo wszystko inne już wymieniłem i wykluczylem.
    Sprawdzałeś jak zachowuje się pompa CR pod obciążeniem? Mam na myśli logi ciśnienia.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Similar threads

  1. Lock belt 2.0 ts 16v
    Created by TomekN in the section of the Subcarpathian voivodeship
    Response: 3
    Last post/author: 26-05-2016, 10:15
  2. Lock camshaft 1.9 jtd 16v 150
    Created by zako in the section of the Lesser
    Response: 0
    Last post/author: 17-04-2016, 19:31
  3. To lock the camshaft 166 2.0 CF3
    Created by EGONZGIERZ in section 166
    Response: 2
    Last post/author: 12-01-2016, 22:37
  4. [156] for Locking the camshaft
    Created by GPrzemek101 Lublin Department
    Response: 0
    Last post/author: 28-04-2014, 10:11
  5. Camshaft stops 2.5 V6
    Created by deka07 in section 166
    Response: 10
    Last post/author: 13-11-2011, 10:11

blokady rozrzadu 159 19dm

rozrzad 1.9jtdm blokady

1.9 jtd 150km blokada rozrzadu

Tags for this topic

Permissions

  • You can not assume a new topic
  • You can not write messages
  • You can not add attachments
  • You can not edit your posts
  •  
Shock absorbers