Show results from 11 to 20 with 26
Subject: Blokady rozrządu JTDm 16V
-
21-08-2016, 17:17 #11The user Quadrifoglio Verde
- He joined the
- 06 2010
- Lives in
- Tychy
- Auto
- AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
- Posts
- 7,325
Jest klin na kole ale wałek ma szerszy wpust tak aby można było regulować!!!
Sent from my SM-A500FU
› Więcej...: Lock strap JTDm 16V
-
-
21-08-2016, 17:40 #12The user Alfista
- He joined the
- 12 2006
- Lives in
- SZAMOTUŁY (PYRLANDIA)
- Auto
- 159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
- Posts
- 4,427
Mam Stilo z JTD 8v i tam wymieniałem bez blokad.Z tego co wiem w 16v blokady są potrzebne,a na pewno bardzo ułatwiają wymianę.Jak mógł byś pożyczyć to było by super.Wiem że nie the cost of theują majątku ale jak na razie mam sporo wydatków .
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
-
21-08-2016, 17:52 #13The user Maniac resoraków
- He joined the
- 09 2007
- Lives in
- mazowieckie
- Auto
- Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
- Posts
- 523
Last edited by maroz ; 21-08-2016 about 18:08
-
21-08-2016, 18:05 #14The user Maniac resoraków
- He joined the
- 07 2011
- Auto
- Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. AR Giulietta QV 12r. Jest: Giulia Veloce Q4
- Posts
- 929
Rola jest taka, że w starszych jtd, czyli 8v lub 10v klin był dość ciasno pASOwany tam często dochodziło do jego ścinania, materiał gdy jest luźno pasowany bardziej oddziałuje na zginanie niż ścinanie. W HDI/TDCI na klinie wału korbowego też jest duży luz, a śrubę dokręca się dużo słabiej niż np. w jtd gdzie jest lewy gwint i duży moment. Wg mnie jest dużo logiczniej to zrobione bo nie ma dużego kłopotu np. z wymianą uszczelniacza wału, w jtd każdy narzeka, że trudno odkręcić.
-
21-08-2016, 18:18 #15The user Maniac resoraków
- He joined the
- 09 2007
- Lives in
- mazowieckie
- Auto
- Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
- Posts
- 523
Dzięki za wytłumaczenie. Do odkręcenia tj zablokowania koła można buy coś takiego jak na obrazku (cena ok 130zł)
lub zrobić samodzielnie.
-
22-08-2016, 20:16 #16The user Maniac resoraków
- He joined the
- 11 2014
- Lives in
- saw
- Auto
- Alfa 159 2.4 jtdm 210 BHP sportwagon 2008
- Posts
- 33
moge pozyczyc, pisz na priv w jaki sposób chcesz go odebrac bo z Piły do Szamotuł to jakies 70km. Nie wiem pocztą? Albo przyjedz do Piły w tym tygodniu to sprawę opanujemy u mnie w garażu. ;-)
---Updated---
Dziś wymieniałem te koło u siebie gdyz miałem nie miłe zdarzenie- pękł mi napęd vacum pompy i narobiło bałaganu i jest klin tylko ,ze spASOwany dosyc luzno z wałkiem. Pozdro i tak jak mówicie uczymy się całe życie :-)Last edited by ArturO79 ; 22-08-2016 about 20:30
-
27-11-2016, 08:17 #17The user I'm New -do not cry!
- He joined the
- 11 2016
- Lives in
- JASTROWIE
- Auto
- Alfa romeo 159 1.9 JTDM 16V 150HP. since 2007
- Posts
- 3
-
14-10-2018, 23:30 #18The user Beginner
- He joined the
- 06 2017
- Auto
- Alfa Romeo 159
- Posts
- 60
Witam nie będę zakładał nowego wątku to zapytam tutaj.
Mam pytanie czy jest jakiś sposób zamontowania blokady na stronę ssąca bez demontażu kolektora dolotowego w engineu 1.9 150 km ?
Mam podejrzenie że jest przestawiony na walkach . Na pewno wszystkie znaki się pokrywają na kołach ale walki nie wiem i chciałbym to sprawdzić.
P.s Mam problem z mocą i dłuższym odpalaniem i podejrzewam że to coś z valve timingem bo wszystko inne już wymieniłem i wykluczylem.
-
15-10-2018, 06:29 #19The user Maniac resoraków
- He joined the
- 09 2007
- Lives in
- mazowieckie
- Auto
- Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
- Posts
- 523
Dostęp jest po demontażu kolektora dolotowego, ciężka sprawa.W opisie serwisowym wymiany valve timingu jest napisane, że nie montuje się blokady wałka ssącego (nie ma takiej potrzeby jeśli nie demontujemy wałków). Przestawienie samoistne wałków jest raczej niemożliwe, chyba że ktoś je demontował? Rozrząd, mam nadzieję robiłeś na blokadach i z luzowaniem koła wałków? Bo jeśli nie to tu może być problem. Podejrzewam jednak, że raczej coś będziesz miał z układem paliwowym.
-
15-10-2018, 06:40 #20
Similar threads
-
Lock belt 2.0 ts 16v
Created by TomekN in the section of the Subcarpathian voivodeshipResponse: 3Last post/author: 26-05-2016, 10:15 -
Lock camshaft 1.9 jtd 16v 150
Created by zako in the section of the LesserResponse: 0Last post/author: 17-04-2016, 19:31 -
To lock the camshaft 166 2.0 CF3
Created by EGONZGIERZ in section 166Response: 2Last post/author: 12-01-2016, 22:37 -
[156] for Locking the camshaft
Created by GPrzemek101 Lublin DepartmentResponse: 0Last post/author: 28-04-2014, 10:11 -
Camshaft stops 2.5 V6
Created by deka07 in section 166Response: 10Last post/author: 13-11-2011, 10:11





Reply with quote
