Page 3 with 3 The firstThe first 123
Show results from 21 to 26 with 26
  1. #21
    The user Beginner
    He joined the
    06 2017
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Posts
    60

    Domyślnie

    Tak pompa cr , ciśnienie , wtryski , EGR , klapy, the Turbo itp. Sprawdzone.

    Zastanawiam się nad tym valve timingem ale już sam nie wiem .

    Najgorsze jest to że od samego zakupu auta był z tym problem i pierwsze co to wiadomo rozrząd wymieniłem i myśląc że są klapy to odrazu je usunę.

    Jednak klap już nie było bo ktoś wczesniej je usunął.

    Najgorsze jest to że jak był składany rozrząd to tylko na blokadzie wału i walka wydechowego a ssącego nie był blokowany bo wszystko inne się zgodziło i to był błąd bo wtedy bez kolektora można było to łatwo sprawdzić .

    A dlaczego wnioskuję że może być źle ustawiony:

    Poniewaz jak klap już nie było to pewnie wpadły do enginea i narobiły szkód. Ktoś zrobił co prawda remont ale głowica jak była ściągana i założona to mógł ktoś nie zauważyć i przestawić na zębatkach samych wałków a nie kół zębatych bo właśnie np. nie zablokował tego wcześniej .

    To jest taka moja teza jak się mylę to proszę o sprostowanie .


    › Więcej...: Lock strap JTDm 16V

  2. #22
    The user Maniac resoraków
    He joined the
    09 2007
    Lives in
    mazowieckie
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDM 150 KM 2008r. i Giulietta 1.4 120KM 2015r. Była Alfa Romeo 156 SW 2002
    Posts
    523

    Domyślnie

    Jeśli ci się uda wykręcić i wyjąć (może trochę przeszkodzić świeca żarowa i kolektor) korek-zaślepkę na wałku ssącym (musisz spróbować krótkim wygiętym imbusem), to po wkręceniu blokady w wałku wydechowym i prawidłowym zablokowaniu będziesz mógł spróbować zajrzeć w otwór blokady kamerką endoskopową, lusterkiem, aparatem itp. Wcięcie na wałku ssącym powinno być prostopadle do otworu, analogicznie jak na wałku wydechowym. Porównaj położenie wcięcia po wykręceniu blokady od wałka wydechowego, będzie trochę gimnastyki, ale powinno ci się udać. Jeśli wcięcia będą położone identycznie to powinno być
    ok. Sprawdzisz to praktycznie bez the cost of theowo i upewnisz się czy w tym tkwi problem.

  3. #23
    The user Beginner
    He joined the
    10 2019
    Lives in
    LRA
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDM 16V/ Triumph Daytona 675
    Posts
    44

    Domyślnie

    A blokady do AR 159 2.0 JTDM takie same są jak do 1.9. Z tym kołem wałka valve timingu to też należy luzować w 2.0? Dojście do zaślepki wałka ssącego jest lepsze w 2.0, wystarczy tam wkręcić blokadę?

  4. #24
    The user Cyclist
    He joined the
    10 2016
    Lives in
    okolice tarnobrzega
    Auto
    159 2.0 jtdm
    Posts
    498

    Domyślnie

    po co luzować jak jest na klinie.ja bez blokad sam zmieniłem na nowym pasku są znaki jak ma być założony a w wałek valve timingu pasuje wiertło 10

  5. #25
    The user Beginner
    He joined the
    10 2019
    Lives in
    LRA
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDM 16V/ Triumph Daytona 675
    Posts
    44

    Domyślnie

    Wg elearn trzeba luzować w 1.9 JTDM, aby poprawnie zmontować układ i po to są blokady wałka. Na klinie jest deliktny luz i dlatego powinno się je zluzować aby poprawnie ustawić je względem wałka. Robił ktoś w AR 159 2.0 JTDM? Też tak jest?

  6. #26
    The user Cyclist
    He joined the
    10 2016
    Lives in
    okolice tarnobrzega
    Auto
    159 2.0 jtdm
    Posts
    498

    Domyślnie

    no ja zmieniałem u siebie sam w 2.0JTDM,i nic nie luzowałem.chodzi pięknie.Tylko ciekawi mnie czy zmienia się to koło jak w oplu 2.0cdti tam jest dużo przypadków ze pękają te koła.

Similar threads

  1. Lock belt 2.0 ts 16v
    Created by TomekN in the section of the Subcarpathian voivodeship
    Response: 3
    Last post/author: 26-05-2016, 10:15
  2. Lock camshaft 1.9 jtd 16v 150
    Created by zako in the section of the Lesser
    Response: 0
    Last post/author: 17-04-2016, 19:31
  3. To lock the camshaft 166 2.0 CF3
    Created by EGONZGIERZ in section 166
    Response: 2
    Last post/author: 12-01-2016, 22:37
  4. [156] for Locking the camshaft
    Created by GPrzemek101 Lublin Department
    Response: 0
    Last post/author: 28-04-2014, 10:11
  5. Camshaft stops 2.5 V6
    Created by deka07 in section 166
    Response: 10
    Last post/author: 13-11-2011, 10:11

blokady rozrzadu 159 19dm

rozrzad 1.9jtdm blokady

1.9 jtd 150km blokada rozrzadu

Tags for this topic

Permissions

  • You can not assume a new topic
  • You can not write messages
  • You can not add attachments
  • You can not edit your posts
  •  
Shock absorbers