Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 135

Temat: Czyszczenie silnika z nagaru wodorem.

  1. #31
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 0prawca
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    Koło... Krakowa.
    Auto
    AR BRERA 2.2 JTS FIAT STILO 1.9 JTDm 8V
    Postów
    212

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Mam zdjęcia zaworów sprzed roku, gdy zrzucałem kolektor. W wolnej chwili zrzucę kolektor ponownie i sprawdzę jak wyglądają po czyszczeniu.
    Magil wrzuć fotki. Te z przed roku też. Cholera. Ja miałem zrobić zdjęcia ale normalnie nie mam czasu. Mój silnik wydaje się być ok. Mam przejechane w obecnej chwili 108000 km i nie zauważyłem żadnego problemu. Wcale jednak nie znaczy, że go nie ma. Może zdecydował bym się na to wodorowanie. Ale fajnie było by to poprzeć jakimś faktem, żeby już całkiem pozbyć się myśli, że to jakieś ''auto-woodoo"... To co piszą o pirolizie, to ma sens. tylko czy faktycznie zachodzi w tych warunkach? Przecież składnikiem nagaru nie jest tylko sam węgiel ale różne ''bio-odpady'' po teoretycznie syntetycznym oleju.

  2. #32
    ZBANOWANY Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2017
    Auto
    GSDgaasdggadgg
    Postów
    8

    Domyślnie

    polecam czyszczenie ozonowe ecomyjnia.olsztyn.pl/ozonowanie/ jak bedziesz na miejscu mozesz zawsze tez wyczyscic tapicerke bo amja to w ofercie ecomyjnia.olsztyn.pl/pranie-tapicerki/

  3. #33
    Użytkownik Ogier Avatar Andree
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 SW 1,9
    Postów
    188

    Domyślnie

    Cytat Napisał Autonagar Zobacz post
    Witam Alfaholików
    O wodorowaniu zrobi się głośno jak wprowadzą dyrektywę Unii nr 45 dot./ 2017-2018/ kontroli pojazdów na SKP, fotki , nalepki , kontrola DPF/FAP tj. homologacji pojazdu i zadymienia z rury wydechowej który nie jest wykonywany a wodorowanie jest w stanie zredukować PM do 70 % .
    Jak wprowadzą dyrektywę to pewnie zrobi się jeden z kroków zmierzających do PolExit, ponieważ fotki, nalepki, kontrola DPF?FAP, homologacja i zadymienie, do tego pewnie rendgen, jasnowidz i nie wiadomo co jeszcze... Posiadanie diesla zrobi się nie opłacalne, irracjonalne, głupie itd. Angole mieli racje uciekając co żyw z UE. Benzyna dużymi krokami wraca do łask.

  4. #34
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120+ KM
    Postów
    63

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andree Zobacz post
    Jak wprowadzą dyrektywę to pewnie zrobi się jeden z kroków zmierzających do PolExit, ponieważ fotki, nalepki, kontrola DPF?FAP, homologacja i zadymienie, do tego pewnie rendgen, jasnowidz i nie wiadomo co jeszcze... Posiadanie diesla zrobi się nie opłacalne, irracjonalne, głupie itd. Angole mieli racje uciekając co żyw z UE. Benzyna dużymi krokami wraca do łask.
    Ale przecież diesel do jazdy po mieście jest kompletnie nieopłacalny sensu biorąc pod uwagę jak wolno zimą sie nagrzewa i ile wtedy pali. Natomiast jeżeli jeździsz w trasach to DPF/FAP nie jest żadnym problemem. Mam 10letnią 159 1.9 JTDm 8V, w której cała ekologia jaka była siedzi (czyli w zasadzie DPF + EGR) i nie ma żadnego większego problemu z tym, którego nie można by rozwiązać bez wywalania tego. Mam podejrzenia, że EGR się przycina i chciałbym zapytać o dwie rzeczy - ile trwa zabieg i czy ruszenie tego całego syfu, który się zebrał w układzie dolotowym przez lata nie narobi jeszcze większego syfu?

  5. #35
    Użytkownik Ogier Avatar Andree
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 SW 1,9
    Postów
    188

    Domyślnie

    Cytat Napisał Carlo Zobacz post
    Ale przecież diesel do jazdy po mieście jest kompletnie nieopłacalny sensu biorąc pod uwagę jak wolno zimą sie nagrzewa i ile wtedy pali. Natomiast jeżeli jeździsz w trasach to DPF/FAP nie jest żadnym problemem.
    Powoli powoli, Rudolf Diesel obraził by się słysząc że jego wynalazek nie nadaje się do jazdy po mieście. Zbędne elementy typu EGR DPF FAP nie są potrzebne do jego prawidłowego działania, a służą wyciąganiu kasy od ludzi pod byle pretekstem. Czego finałem będzie uwalenie silników diesla przez unie europejską i zielonych, przez co producenci oberwą rykoszetem tak jak VW. W Niemczech zrobiono pomiary aby sprawdzić wyniki stref dla aut z naklejkami i okazało się że generalnie jest bez zmian, a nawet wyniki zanieczyszczenia w centrach miast uległy pogorszeniu... Też uważam że diesel nie nadaje się na miasto, ale Fiatowi nie udało się skonstruować tak trwałego benzyniaka, jak diesla.
    Nawiązując do tematu ktoś sprytnie chce wyciągnąć od nas pieniądze poprzez wodorowanie, robiąc z niego na chwilę obecną czyli 2016/2017 odkrycie roku, a jedynym rozwiązaniem problemu jest zaślepienie EGRu. Nie ma EGRu nie ma problemu. Trudno nie być sceptycznym odnośnie wodorowania, gdy widzi się wylewające oleiste gluty z rury wydechowej Almery, co pokazano w poście #11 na pierwszym filmiku YT. Do tego nasz samochód jest piłowany przez 2godziny przy 2tys obrotów. Tylko Cinek mógłby mnie przekonać do tego zabiegu, świadcząc taką usługę i ręcząc swoją reputacja za żywotność DPFa i silnika po takim zabiegu.
    Ostatnio edytowane przez Andree ; 05-04-2017 o 14:01

  6. #36
    makarov
    Gość

    Domyślnie

    Faktem bezspornym pozostaje to, że wynalazek Pana Diesla, rozgrzewa się w tempie kotłów na Aurorze, czy pancerniku Potiomkin, a w tym czasie lubi sobie żłopnąć, a więc do jazdy na krótkich odcinkach, nawet bez tych wszystkich zbędnych wynalazków, jednak się nie nadaje.

  7. #37
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar czyszczeniezawo
    Dołączył
    07 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    1.9 JTS 2.2 JTS
    Postów
    5

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Mam zdjęcia zaworów sprzed roku, gdy zrzucałem kolektor. W wolnej chwili zrzucę kolektor ponownie i sprawdzę jak wyglądają po czyszczeniu.
    I jak wyglądają kanały dolotowe i zawory ssące po wodorowaniu? Wrzuć fotki przed i po wodorowaniu.





    czyszczeniezaworow.pl

  8. #38
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,768

    Domyślnie

    Niestety nie mam czasu na grzebanie przy aucie teraz
    Jak będę miał możliwość to to zrobię.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #39
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Alfa 159 1,9 jts , Alfa Brera 2,2 jts
    Postów
    13

    Domyślnie

    Czytając dobre opinie magila na temat wodorowania udałem się do tego samego zakładu w katowicach ,i niestety nie odczułem praktycznie żadnej różnicy ,a że ciekawość mi spokoju nie dawała to grzebiąc dzisiaj coś przy aucie zdjąłem dolot i jak nagar był tak jest, praktycznie bez różnicy mimo tego że usunąłem ile się dało to zawory czarne i wszystko osmolone.

  10. #40
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,768

    Domyślnie

    Szkoda, że nie zrobiłeś zdjęć przed i po.
    No to tym bardziej muszę swój kolektor ściągnąć. Teraz nie będę mógł spać

    Ktoś jeszcze był? [MENTION=24632]elgritone[/MENTION], [MENTION=70309]Mateusz_159[/MENTION] ?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. czyszczenie egr, a drgania silnika
    Utworzone przez andrijew w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 18:43
  2. Czyszczenie komy silnika
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 08-11-2011, 09:21
  3. Czyszczenie bloku silnika
    Utworzone przez jacco w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-10-2011, 07:32
  4. Czyszczenie pokryw silnika
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-06-2009, 12:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory