
Napisał
longmanpl
Nie mam zapasowego czujnika cisnienia zeby podmienic. U mnie w okolicach wystapienia bledu cisnienie zmierzone vs oczekiwane to roznica gdzies pomiedzy 241,6-283,5 mBar (na podstawie logu MESa).
Wrocilem dzisiaj do serii, bledu nie udalo mi sie wywolac, probowalem tez za sugestia jednego Alfisty na 4-5 biegu z oko 1300 rpm but w podloge ale tez blad nie wyskoczyl.
Jak rzucilem okiem na korekty po powrocie od tunera to w zasadzie takie jak przed strojeniem:
Obroty silnika: 821 obr/min
Korekta paliwa (cylinder 1): -1,00 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 2): -0,25 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 3): 0,62 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 4): 0,63 mm³/w
Ostatnie korekty po strojeniu przed powrotem do serii:
Obroty silnika: 813 obr/min
Korekta paliwa (cylinder 1): -0,49 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 2): 0,16 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 3): -0,02 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 4): 0,39 mm³/w
Korekty na zimnym po strojeniu:
Obroty silnika: 836 obr/min
Korekta paliwa (cylinder 1): -2,03 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 2): 0,65 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 3): 1,17 mm³/w
Korekta paliwa (cylinder 4): 0,19 mm³/w
Przed strojeniem cylinder 1szy oscylowal wokol -1,6 natomiast cylinder 4 blizej +0,8.
Czy test przelewowy warto robic ?