Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 75

Temat: Problem po zaslepieniu klap wirowych

  1. #51
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Rzeszów /Władysławowo
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm] [Alfa Romeo 156 1.8TS 144KM 98' |Grigio Chiaro| |Sedan|
    Postów
    248

    Domyślnie

    Cytat Napisał loozik Zobacz post
    A gdzie ja mówiłem, że ośka robi problem? Napisałem, że była nieszczelna, a zawór dolotowy nie trzyma. Czego nie rozumiesz?
    Loozik coś za przeproszeniem i z poszanowaniem pier*olisz. Jak to możliwe skoro klapa jest zamknięta tworzy wir? Zdaje się że właśnie poprzez ruch tej klapeczki tworzy się zawirowanie powietrza dostajacego się do cylindra i po przez ten cykl, powietrze w cylindrze jest wystarczająco wymieszane.No i kwestia zaworka w kanale z klapką... Nie ma żadnych "zaworów", masz tam tylko (albo aż) klapkę przymocowaną do oski (twoja fotografia to wyjaśnia). Więc nie wiem skąd czerpiesz wiedzę... Ale więcej poczytaj. I będzie ok. Aa i przestań się tak ordynarnie zachowywać.Bo troszkę nerwowy jesteś, chyba za bardzo. Każdy tutaj stara się zrozumieć twój problem,więc z lekkim szacunkiem przyjmij parę kwestii.

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,216

    Domyślnie

    [MENTION=43510]loozik[/MENTION], o ile zrozumialem przyczyną problemow bylo wypalone gniazdo zaworu ssącego lub uszkodzony sam zawór, akurat ten do którego prowadzil kanal w ktorym była jedna z klap wirowych. Tak?

  3. #53
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Rzeszów /Władysławowo
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm] [Alfa Romeo 156 1.8TS 144KM 98' |Grigio Chiaro| |Sedan|
    Postów
    248

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    [MENTION=43510]loozik[/MENTION], o ile zrozumialem przyczyną problemow bylo wypalone gniazdo zaworu ssącego lub uszkodzony sam zawór, akurat ten do którego prowadzil kanal w ktorym była jedna z klap wirowych. Tak?
    Zawór dolotowy" Kolega loozik tak to ujął ujął.

  4. #54
    Użytkownik Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,216

    Domyślnie

    Chodzi o to samo przecież.
    Ale nie było tego widąc po dawkach korygujących?

  5. #55
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Giulia Veloce
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Po pierwsze, nie obrażaj innych forumowiczów.
    Po drugie - tak, uważam że nie wiesz o czym piszesz (sam fakt, że jesteś taki mądry, a jeździsz po mechanikach. Upss...) . Wciąż nie wyjaśniłeś czym jest ten zawór dolotowy.
    Oj Janusze, Janusze. Widzę, że duma Wasza została naruszona
    Jeśli uważasz, że nie wiem o czym piszę, to znaczy, że sam nie wiesz, na czym polega praca silnika tłokowego Tyle w temacie
    A w kwestii "dochodzenia do prawdy", podpytajcie Darka z Będzina, ile czasu spędził nad diagnostyką mojej alfy i ile zrzuciliśmy przy tym logów. Problemy pojawiły się, gdy zrzucił mi klapy i wymienił rozrząd... a winny jest cholerny zawór ssący.

  6. #56
    WinnieThePooh
    Gość

    Domyślnie

    ale Panowie, to jest grubsza rozkmnika. kolega pisze, że zawór jest za klapą (czyli w głowicy). w następnym zdaniu, że wystarczyło zrzucić kilka węży, żeby się dostać i naprawić(czyli przed kolektorem dolotowym). WTF????

  7. #57
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Giulia Veloce
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    [MENTION=43510]loozik[/MENTION], o ile zrozumialem przyczyną problemow bylo wypalone gniazdo zaworu ssącego lub uszkodzony sam zawór, akurat ten do którego prowadzil kanal w ktorym była jedna z klap wirowych. Tak?
    Dokładnie tak. Wraca wiara w ludzi, chociaż Ty czytasz ze zrozumieniem

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Adam_P Zobacz post
    ale Panowie, to jest grubsza rozkmnika. kolega pisze, że zawór jest za klapą (czyli w głowicy). w następnym zdaniu, że wystarczyło zrzucić kilka węży, żeby się dostać i naprawić(czyli przed kolektorem dolotowym). WTF????
    A czy ja napisałem, że jest naprawione? No sorry, 2 tysie za zrzucenie głowicy i zrobienie gniazd z wymianą zaworów, to trochę jest.
    Jak już pisałem - czytaj ze zrozumieniem.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał forza2310 Zobacz post
    Loozik coś za przeproszeniem i z poszanowaniem pier*olisz. Jak to możliwe skoro klapa jest zamknięta tworzy wir? Zdaje się że właśnie poprzez ruch tej klapeczki tworzy się zawirowanie powietrza dostajacego się do cylindra i po przez ten cykl, powietrze w cylindrze jest wystarczająco wymieszane.No i kwestia zaworka w kanale z klapką... Nie ma żadnych "zaworów", masz tam tylko (albo aż) klapkę przymocowaną do oski (twoja fotografia to wyjaśnia). Więc nie wiem skąd czerpiesz wiedzę... Ale więcej poczytaj. I będzie ok. Aa i przestań się tak ordynarnie zachowywać.Bo troszkę nerwowy jesteś, chyba za bardzo. Każdy tutaj stara się zrozumieć twój problem,więc z lekkim szacunkiem przyjmij parę kwestii.
    Oj, tu duże braki. Kolego, lepiej skasuj ten post, zanim i Ciebie zjadą za banialuki Klapa albo jest zamknięta albo otwarta i nie ruch powoduje zawirowanie, tylko powietrze wpadające przez jeden zawór tworzy wir w cylindrze
    [MENTION=25095]magil[/MENTION], dzięki za blokadę konta. Teraz do woli możesz najeżdżać
    [MENTION=18522]criss[/MENTION], jak mi to zrobisz za tysiaka, to w przyszłym tygodniu jestem u Ciebie!
    Ostatnio edytowane przez loozik ; 18-06-2019 o 21:36

  8. #58
    criss
    Gość

    Domyślnie

    otwarcie klap nie jest zależne tylko od prędkości obrotowej silnika ale też od dawki wtrysku na tej podstawie są sterowane klapy wirowe ,do tego dochodzi obciążenie silnika ,wszystko jest w sofcie. 2000zł za zrzucenie głowicy i naprawa, musze cennik podnieść
    Ostatnio edytowane przez criss ; 18-06-2019 o 21:26 Powód: edit

  9. #59
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,768

    Domyślnie

    [MENTION=43510]loozik[/MENTION]
    Krotko i na temat.
    Zdobyłeś pierwsze punkty.

    Najpierw napisałeś, że zawory ssące zostały wymienione wcześniej. Teraz piszesz, że jednak winny był zawór ssący...

    W dodatku na temat pracy klap wirowych piszesz bzdury. Daruj sobie, bo jeszcze innych mądrych inaczej sprowadzisz na złą drogę.

    Współczuję mechanikom takich klientów.

    - - - Updated - - -
    [MENTION=18522]criss[/MENTION] podesłał mapę. Widać w jakim zakresie pracują klapy.

    Załącznik 259438
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #60
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Giulia Veloce
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    [MENTION=43510]loozik[/MENTION]
    Krotko i na temat.
    Zdobyłeś pierwsze punkty.

    Najpierw napisałeś, że zawory ssące zostały wymienione wcześniej. Teraz piszesz, że jednak winny był zawór ssący...

    W dodatku na temat pracy klap wirowych piszesz bzdury. Daruj sobie, bo jeszcze innych mądrych inaczej sprowadzisz na złą drogę.

    Współczuję mechanikom takich klientów.

    - - - Updated - - -
    [MENTION=18522]criss[/MENTION] podesłał mapę. Widać w jakim zakresie pracują klapy.

    Załącznik 259438
    Pokaż mi proszę, gdzie napisałem, że zawory ssące miałem wymieniane?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał forza2310 Zobacz post
    Loozik coś za przeproszeniem i z poszanowaniem pier*olisz. Jak to możliwe skoro klapa jest zamknięta tworzy wir? Zdaje się że właśnie poprzez ruch tej klapeczki tworzy się zawirowanie powietrza dostajacego się do cylindra i po przez ten cykl, powietrze w cylindrze jest wystarczająco wymieszane.No i kwestia zaworka w kanale z klapką... Nie ma żadnych "zaworów", masz tam tylko (albo aż) klapkę przymocowaną do oski (twoja fotografia to wyjaśnia). Więc nie wiem skąd czerpiesz wiedzę... Ale więcej poczytaj. I będzie ok. Aa i przestań się tak ordynarnie zachowywać.Bo troszkę nerwowy jesteś, chyba za bardzo. Każdy tutaj stara się zrozumieć twój problem,więc z lekkim szacunkiem przyjmij parę kwestii.
    Tu masz pięknie narysowane, jak działają i po co są klapki wirowe.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Przechwytywanie3.JPG
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	39.1 KB
ID:	259439

Podobne wątki

  1. usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez marcinsw w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 02-04-2017, 18:24
  2. Usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez MrFoxxxs w dziale Pomorskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-11-2016, 16:33
  3. [159] Efekt urwanych klap wirowych.
    Utworzone przez mario35 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 111
    Ostatni post / autor: 05-09-2016, 18:26
  4. [159] Usuwanie klap wirowych 1.9 jtd 150 KM
    Utworzone przez rzydek1990 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-12-2015, 10:50
  5. Silniczek klap wirowych 1.9 16v JTDM
    Utworzone przez Przemek147 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-08-2015, 13:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory