Pokaż wyniki od 141 hogy 150 a 150
-
30-09-2019, 20:39 #141A felhasználó Świeżak
- Csatlakozott
- 09 2015
- Automatikus
- Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
- Üzenetek
- 197
W lipcu założyłem nową pokrywę zaworów i wymieniłem świece od tego momentu zrobiłem 8000 tyś km 80 procent to autostrady, dzisiaj chciałem zobaczyć stan świec i nawet nie pomyślałbym że mogę mieć znowu olaj w gniezdzie gdzie włożona jest cewka zapłonowa na cylindrze 3 było tylko trochę ale na 4 nie było widać świecy. Wyczysciłem gniazda
i dokreciłem mocniej pokrywę zaworów, wcześniej była dokręcona dynamometrem zgodnie z tym jak pisze manual. Rano sprawdzę przed pracą jak będzie chodził po odpaleniu.
› Więcej...: silnik 1.8 tbi, wypadanie zapłonu po kilku godzinnym postoju
-
-
30-09-2019, 23:23 #142A felhasználó Quadrifoglio Verde
- Csatlakozott
- 10 2011
- Automatikus
- Ghibli'20, Giulia'18, Tonale'23, Spider'99
- Üzenetek
- 10,727
pomijając temat zalanej świecy/cewki, ok fajnie (tzn nie fajnie bo niepotrzebne a költségeky) ze wymieniałeś tyle rzeczy, pytałem jednak też o program i podałem Ci przykład z własnego doświadczenia - sam się nawymieniałem, świec/cewek/czujników/zaworów/testów narobiłem aż mi auto zbrzydło, a przed sprzedażą zacząłem cofać zmiany w programie - mimo przekonujących słów które słyszałem że przecież tylko jest zmienione to i tamto (mapy powyżej 4tyś obr, limiter obrotów i limity doładowania), wszystko sprawdzone i tip-top a najgorzej było jak mapy i obroty (limiter) zostawały ori a tylko podniosło się troche limity doładowania. nie miało to sensu bo problem powstawał gdy nie używało się dużego doładowania - tak ok +0.4 do +08bar, natomiast but w podłogę było tip-top a przy normalnym jeżdżeniu podszarpywała. niezrozumiałe, ale tak było.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
-
01-10-2019, 04:28 #143A felhasználó Świeżak
- Csatlakozott
- 09 2015
- Automatikus
- Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
- Üzenetek
- 197
-
01-10-2019, 22:33 #144A felhasználó Szakértő
- Csatlakozott
- 04 2007
- Él
- ALBA
- Automatikus
- Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
- Üzenetek
- 1,370
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6-os 12v-os volt
155 1.7 TS -
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
-
03-10-2019, 17:49 #145A felhasználó Świeżak
- Csatlakozott
- 09 2015
- Automatikus
- Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
- Üzenetek
- 197
Jak narazie to nawet kropelki olaj nie ma po czyszczeniu i dokręceniu, ale nadal nim trzesie i traci zapłon jak jest zimny do czasu aż tylko sonda lambda przed katalizatorem się włączy i wtedy zaczyna pracować równo trwa to jakieś 30 do 60 sekund, na forum o tfsi ludzie mieli to samo że zapłon wypadał do czasu aż sonda lambda się włączy i okazało się że była bardzo mała nieszczelność, na tyle mała że sonda lambda potrafiła skorygować, u mnie może być to samo, jestem teraz na etapie sprawdzania nieszczelnośći ale już przy samym kolektorze ssącym. Czy są tam jakieś czułe miejsca?
- - - Frissítve - - -
Jak narazie to nawet kropelki olaju nie ma po czyszczeniu i dokręceniu, ale nadal nim trzesie i traci zapłon jak jest zimny do czasu aż tylko sonda lambda przed katalizatorem się włączy i wtedy zaczyna pracować równo trwa to jakieś 30 do 60 sekund, na forum o tfsi ludzie mieli to samo że zapłon wypadał do czasu aż sonda lambda się włączy i okazało się że była bardzo mała nieszczelność, na tyle mała że sonda lambda potrafiła skorygować, u mnie może być to samo, jestem teraz na etapie sprawdzania nieszczelnośći ale już przy samym kolektorze ssącym. Czy są tam jakieś czułe miejsca?
-
03-10-2019, 19:56 #146Administrator Quadrifoglio Verde
- Csatlakozott
- 10 2005
- Él
- HU
- Automatikus
- Alfa megszakad a vásárlás napján, ez az állapot addig tart, amíg az értékesítés időpontja.
- Üzenetek
- 7,540
Moim zdaniem /i zdaje się,że ci to mówiłem przez telefon/to jest jedna z najważniejszych przyczyn.
Mówiąc krótko soft wymaga większej ingerencji w bebechy sterownika aby działał poprawnie.
Mi ciągle chodzi motor po głowieOstatnio edytowane przez Piotriix ; 03-10-2019 körülbelül 20:01
Aki azt akarja, keresi az utat,
aki nem akarja, hogy néz ki okokból.
PB-gáz 155 V6-163 le-
156 V6-os PB-190 KM-
147 2.0 TS, 150 HP Selespeed, valamint a VIR.-volt
166 2.0 V6 TB -215 KM - CISZ-
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
-
11-10-2019, 07:15 #147A felhasználó Świeżak
- Csatlakozott
- 09 2015
- Automatikus
- Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
- Üzenetek
- 197
W dalszym ciągu gniazdo od cewki jest suche, więc dokręcenie pomogło. Ale dalej czasem odpala szorstko, tylko już nie z rana a kiedy wracam z pracy po 7 godzinach postoju. Różnic jest taka że z rana jest około 7 stopni i wtedy pracuje poprawnie a po południu jest ponad 14 i wtedy problem się już pojawia, do tego za każdym razem dochodzi na ułamek sekundy grzechotka, z rana brak. Może problem jest z znaną uszczelką między pompą olajową a smokiem?
-
11-10-2019, 07:52 #148
-
11-10-2019, 10:05 #149A felhasználó Świeżak
- Csatlakozott
- 09 2015
- Automatikus
- Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
- Üzenetek
- 197
-
03-10-2021, 23:26 #150
U mnie było podobnie ale problem rozwiązany został. Okazało się, że koła zmiennych faz motoru miały duży luz (głównie koło na wałek ssący). Wymieniłem oba koła i problemu nie ma, nawet dynamika się poprawiła. Co najlepsze, że koła posiadały duży luz a klasycznego odgłosu diesla nie było słychać. Na marginesie to koła w mojej Brerze poprzedni właściciel (też Alfaholik - nie pozdrawiam) podmienił na jakieś przelatane używki i nawet nie raczył mnie o tym poinformować, dodatkowo upewniał mnie żebym nie ruszał rozrządu bo jest na nim nalatane 20tys w dwa lata.
Volt:
AR 146 1.6TS
AR 156 1.9 JTD
AR 156 1.9JTDM
AR 159 1.9JTDM
AR 159 2.4JTDm ti
AR Brera 1.75 TBi jest.
Hasonló témák
-
Veszteség gyújtás V6
Létrehozott piotren a szakasz 166Válasz: 11Utolsó hozzászólás szerzője: 26-07-2018, 21:41 -
wypadanie zapłonu
Létrehozott kelus a szakasz 166Válasz: 2Utolsó hozzászólás szerzője: 15-02-2017, 16:38 -
Veszteség gyújtás JTS
Létrehozott dawid0924 szakasz 156Válasz: 15Utolsó hozzászólás szerzője: 18-01-2014, 20:29 -
[166] Elvesztése gyújtás
Létrehozott zgrad a szakasz PB-ZónaVálasz: 2Utolsó hozzászólás szerzője: 13-07-2011, 19:54 -
veszteség gyújtás V6
Létrehozott gajowy szakasz 156Válasz: 5Utolsó hozzászólás szerzője: 05-11-2009, 21:28




Válasz idézettel
