Oldal 15 a 15 ElsőElső ... 56789101112131415
Pokaż wyniki od 141 hogy 150 a 150
  1. #141
    A felhasználó Świeżak
    Csatlakozott
    09 2015
    Automatikus
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Üzenetek
    197

    Domyślnie

    W lipcu założyłem nową pokrywę zaworów i wymieniłem świece od tego momentu zrobiłem 8000 tyś km 80 procent to autostrady, dzisiaj chciałem zobaczyć stan świec i nawet nie pomyślałbym że mogę mieć znowu olaj w gniezdzie gdzie włożona jest cewka zapłonowa na cylindrze 3 było tylko trochę ale na 4 nie było widać świecy. Wyczysciłem gniazda
    i dokreciłem mocniej pokrywę zaworów, wcześniej była dokręcona dynamometrem zgodnie z tym jak pisze manual. Rano sprawdzę przed pracą jak będzie chodził po odpaleniu.


    › Więcej...: silnik 1.8 tbi, wypadanie zapłonu po kilku godzinnym postoju

  2. #142
    A felhasználó Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Csatlakozott
    10 2011
    Automatikus
    Ghibli'20, Giulia'18, Tonale'23, Spider'99
    Üzenetek
    10,727

    Domyślnie

    pomijając temat zalanej świecy/cewki, ok fajnie (tzn nie fajnie bo niepotrzebne a költségeky) ze wymieniałeś tyle rzeczy, pytałem jednak też o program i podałem Ci przykład z własnego doświadczenia - sam się nawymieniałem, świec/cewek/czujników/zaworów/testów narobiłem aż mi auto zbrzydło, a przed sprzedażą zacząłem cofać zmiany w programie - mimo przekonujących słów które słyszałem że przecież tylko jest zmienione to i tamto (mapy powyżej 4tyś obr, limiter obrotów i limity doładowania), wszystko sprawdzone i tip-top a najgorzej było jak mapy i obroty (limiter) zostawały ori a tylko podniosło się troche limity doładowania. nie miało to sensu bo problem powstawał gdy nie używało się dużego doładowania - tak ok +0.4 do +08bar, natomiast but w podłogę było tip-top a przy normalnym jeżdżeniu podszarpywała. niezrozumiałe, ale tak było.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  3. #143
    A felhasználó Świeżak
    Csatlakozott
    09 2015
    Automatikus
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Üzenetek
    197

    Domyślnie

    Ha mozgás problemu nie mam, mi tak robiło na ori sofcie i po chipie też zostało. Problem dotyczy tylko zimnego motora po postoju około 6 godzin, potem cały dzień odpala idealnie.

  4. #144
    A felhasználó Szakértő Avatar salatin
    Csatlakozott
    04 2007
    Él
    ALBA
    Automatikus
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Üzenetek
    1,370

    Domyślnie

    Idézet Írta jacpab Zobacz post
    W lipcu założyłem nową pokrywę zaworów i wymieniłem świece od tego momentu zrobiłem 8000 tyś km 80 procent to autostrady, dzisiaj chciałem zobaczyć stan świec i nawet nie pomyślałbym że mogę mieć znowu olaj w gniezdzie gdzie włożona jest cewka zapłonowa na cylindrze 3 było tylko trochę ale na 4 nie było widać świecy. Wyczysciłem gniazda
    i dokreciłem mocniej pokrywę zaworów, wcześniej była dokręcona dynamometrem zgodnie z tym jak pisze manual. Rano sprawdzę przed pracą jak będzie chodził po odpaleniu.
    Bo sie poci z dolnej pokrywy,ona jest uszczelniana na mase.Nie wystepuje tam uszczelka ,dobrze to robic kiedy wymieniamy rozrzad, bo jest troche rozkrecania.
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6-os 12v-os volt
    155 1.7 TS -
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  5. #145
    A felhasználó Świeżak
    Csatlakozott
    09 2015
    Automatikus
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Üzenetek
    197

    Domyślnie

    Jak narazie to nawet kropelki olaj nie ma po czyszczeniu i dokręceniu, ale nadal nim trzesie i traci zapłon jak jest zimny do czasu aż tylko sonda lambda przed katalizatorem się włączy i wtedy zaczyna pracować równo trwa to jakieś 30 do 60 sekund, na forum o tfsi ludzie mieli to samo że zapłon wypadał do czasu aż sonda lambda się włączy i okazało się że była bardzo mała nieszczelność, na tyle mała że sonda lambda potrafiła skorygować, u mnie może być to samo, jestem teraz na etapie sprawdzania nieszczelnośći ale już przy samym kolektorze ssącym. Czy są tam jakieś czułe miejsca?

    - - - Frissítve - - -

    Jak narazie to nawet kropelki olaju nie ma po czyszczeniu i dokręceniu, ale nadal nim trzesie i traci zapłon jak jest zimny do czasu aż tylko sonda lambda przed katalizatorem się włączy i wtedy zaczyna pracować równo trwa to jakieś 30 do 60 sekund, na forum o tfsi ludzie mieli to samo że zapłon wypadał do czasu aż sonda lambda się włączy i okazało się że była bardzo mała nieszczelność, na tyle mała że sonda lambda potrafiła skorygować, u mnie może być to samo, jestem teraz na etapie sprawdzania nieszczelnośći ale już przy samym kolektorze ssącym. Czy są tam jakieś czułe miejsca?

  6. #146
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Csatlakozott
    10 2005
    Él
    HU
    Automatikus
    Alfa megszakad a vásárlás napján, ez az állapot addig tart, amíg az értékesítés időpontja.
    Üzenetek
    7,540

    Domyślnie

    Idézet Írta epsonix Zobacz post
    sam program przy innych nastawach sobie nie radzi - typu nie jest przygotowany pod pewne wartości które po chipie się pojawiają i coś sie sypie w programie
    Moim zdaniem /i zdaje się,że ci to mówiłem przez telefon/to jest jedna z najważniejszych przyczyn.
    Mówiąc krótko soft wymaga większej ingerencji w bebechy sterownika aby działał poprawnie.

    Idézet Írta jacpab Zobacz post
    A jak jeszcze jeździłem do autka.pl z tą wadą, to nie ukrywali że źle pracuje na początku po odpaleniu, ale powiedzieli że mam tak jeździć aż coś się zepsuje samo i tak jeżdżę już 2 lata
    Mi ciągle chodzi motor po głowie
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 03-10-2019 körülbelül 20:01
    Aki azt akarja, keresi az utat,
    aki nem akarja, hogy néz ki okokból.
    PB-gáz 155 V6-163 le-
    156 V6-os PB-190 KM-
    147 2.0 TS, 150 HP Selespeed, valamint a VIR.-volt
    166 2.0 V6 TB -215 KM - CISZ-
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #147
    A felhasználó Świeżak
    Csatlakozott
    09 2015
    Automatikus
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Üzenetek
    197

    Domyślnie

    W dalszym ciągu gniazdo od cewki jest suche, więc dokręcenie pomogło. Ale dalej czasem odpala szorstko, tylko już nie z rana a kiedy wracam z pracy po 7 godzinach postoju. Różnic jest taka że z rana jest około 7 stopni i wtedy pracuje poprawnie a po południu jest ponad 14 i wtedy problem się już pojawia, do tego za każdym razem dochodzi na ułamek sekundy grzechotka, z rana brak. Może problem jest z znaną uszczelką między pompą olajową a smokiem?

  8. #148
    Moderátor Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Csatlakozott
    07 2012
    Él
    VONAT
    Automatikus
    Nuova Bravo, 159
    Üzenetek
    13,791

    Domyślnie

    Grzechotka może dochodzić od wariatorów.

  9. #149
    A felhasználó Świeżak
    Csatlakozott
    09 2015
    Automatikus
    Teraz Lancia Delta 1.8 Tbi 2009r/Alfa Romeo 147 1,9 jtd 16 v 2005 rok
    Üzenetek
    197

    Domyślnie

    Wiem o tym, ale Piotrix też ma grzechotkę od paru lat i jest ok.

  10. #150
    A felhasználó Świeżak Avatar SiwyAlfa
    Csatlakozott
    11 2011
    Él
    Slupsk
    Automatikus
    Alfa Brera 1.75 tbi
    Üzenetek
    67

    Domyślnie

    Idézet Írta jacpab Zobacz post
    Ha mozgás problemu nie mam, mi tak robiło na ori sofcie i po chipie też zostało. Problem dotyczy tylko zimnego motora po postoju około 6 godzin, potem cały dzień odpala idealnie.
    U mnie było podobnie ale problem rozwiązany został. Okazało się, że koła zmiennych faz motoru miały duży luz (głównie koło na wałek ssący). Wymieniłem oba koła i problemu nie ma, nawet dynamika się poprawiła. Co najlepsze, że koła posiadały duży luz a klasycznego odgłosu diesla nie było słychać. Na marginesie to koła w mojej Brerze poprzedni właściciel (też Alfaholik - nie pozdrawiam) podmienił na jakieś przelatane używki i nawet nie raczył mnie o tym poinformować, dodatkowo upewniał mnie żebym nie ruszał rozrządu bo jest na nim nalatane 20tys w dwa lata.
    Volt:
    AR 146 1.6TS
    AR 156 1.9 JTD
    AR 156 1.9JTDM
    AR 159 1.9JTDM
    AR 159 2.4JTDm ti
    AR Brera 1.75 TBi jest.

Hasonló témák

  1. Veszteség gyújtás V6
    Létrehozott piotren a szakasz 166
    Válasz: 11
    Utolsó hozzászólás szerzője: 26-07-2018, 21:41
  2. wypadanie zapłonu
    Létrehozott kelus a szakasz 166
    Válasz: 2
    Utolsó hozzászólás szerzője: 15-02-2017, 16:38
  3. Veszteség gyújtás JTS
    Létrehozott dawid0924 szakasz 156
    Válasz: 15
    Utolsó hozzászólás szerzője: 18-01-2014, 20:29
  4. [166] Elvesztése gyújtás
    Létrehozott zgrad a szakasz PB-Zóna
    Válasz: 2
    Utolsó hozzászólás szerzője: 13-07-2011, 19:54
  5. veszteség gyújtás V6
    Létrehozott gajowy szakasz 156
    Válasz: 5
    Utolsó hozzászólás szerzője: 05-11-2009, 21:28

p1172 1.75tbi

1750tbi P0101

p0101 1.75tbi

1750tbi P1172

Címkék ez a téma

Powers

  • Nem hozzon létre új témákat
  • Nem üzeneteket írni
  • Nem hozzá mellékleteket
  • Nem szerkeszteni a hozzászólásaidat
  •  
Lengéscsillapítók