Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Kilka pytań od laika, czyli zaraz po zakupie

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2019
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    159 JTDm 150 SW 2006
    Postów
    11

    Domyślnie Kilka pytań od laika, czyli zaraz po zakupie

    Witam wszystkich. Z racji że to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym się przywitać jako szczęśliwy (póki co) posiadacz mojego pierwszego w życiu autka - 159 ŚW 1,9 JTD 150km 2006 rocznik. Bardzo cieszę się, że w końcu udało mi się kupić moje wymarzone od pierwszego wejrzenia auto - Alfę Romeo. Jak to zawsze powtarzał Clarkson, jedna z osób dzięki której zakochałem się w motoryzacji, nie można być prawdziwym fanem samochodów nie mając Alfy. I oto jestem.

    Samochód kupiłem niedawno od bliskiego znajomego mojego szwagra, który miał go w Polsce od 8 lat. Szwagier się zna, także na podstawie jego polecenia auto wziąłem - sam jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o jakiekolwiek kwestie techniczne, wiec za wszystkie głupie pytania z góry przepraszam - wynikają jedynie z czystej niewiedzy. Ale przechodząc do rzeczy.

    Chciałbym w tym temacie zadać kilka pytań co do spraw, jakie chce poruszyć po zakupie

    1. Rozrząd. Pan sprzedawca twierdzi że wymieniał go około 30 tyś temu, jednak gdzie bym nie czytał o tym co zdobić po zakupie używanego auta - polecają wymienić rozrząd. Co myślicie o tym ? Jeśli wiem że sprzedawca nie kłamał (choć wiadomo głowy uciąć sobie nie dam) - wymienić czy zostawić ? (A jeśli jeszcze wymiana nie ma sensu, to za ile km wymienić ?)
    2.olej - tutaj znowu sprzedawca mówi żeby wymienić już. Jaki polecacie ? Co poza olejem, filtrem (też kabinowymi) powinienem zrobić ?
    3. Lusterka - zauważyłem, że niestety maja spore problemy z tą funkcją składania ich do szyb, raz się uda, raz mocno walczą i się poddają w połowie, potem mają problem z powrotem. Co to może być ?